Φασίστες οργάνωσαν συγκέντρωση στη #Moria με την κάλυψη της αστυνομίας

Φασίστες οργάνωσαν συγκέντρωση στη #Moria με την κάλυψη της αστυνομίας

Με αφορμή την επίσκεψη της Σακελλαρόπουλου στη Λέσβο, που από τη μία πλευρά επισκέφτηκε τις γιαγιάδες της Συκαμιάς και από την άλλη είναι πρόεδρος χώρας που αμφισβητεί το διεθνές δίκαιο και οργανώνει τα push backs  εναντίον των προσφύγων, συγκεντρώθηκαν χτες στη Μόρια ελάχιστοι φασίστες, οι οποίοι, σύμφωνα με πληροφορίες άναψαν και φωτιά για ακόμη μια φορά, επιτέθηκαν σε αυτοκίνητα εργαζομένων σε ΜΚΟ και έσπασαν το κεφάλι ενός κάμεραμαν.

Ασφαλώς, όπως και στην περίπτωση του Άγιου Παντελεήμονα, τα ΜΜΕ μιλούν για «κατοίκους», σιγοντάροντας για ακόμη μια φορά τους φασίστες.

352