16/10/2020: Μηνυτήρια αναφορά για καταγγελλόμενη διακριτική μεταχείριση προσφύγων/μεταναστών πελατών από “Μασούτη” Λέσβου

16/10/2020: Μηνυτήρια αναφορά για καταγγελλόμενη διακριτική μεταχείριση προσφύγων/μεταναστών πελατών από “Μασούτη” Λέσβου

ΠΡΟΣ ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

16 Οκτωβρίου 2020

Κυρίες/Κύριοι,

» alt=»» aria-hidden=»true» />Σας υποβάλλουμε άλλη μια μηνυτήρια αναφορά, κατ’ άρθρο 42 ΚΠΔ, στα πλαίσια του προγράμματος του Παρατηρητηρίου Ρατσιστικών Εγκλημάτων, αναφορικά με καταγγελόμενη  ρατσιστική διακριτική μεταχείριση προσφύγων/μεταναστών πελατών από το Super Μarket “Μασούτης”, με διεύθυνση Βενιζέλου 15 και Οδυσσέα Ελύτη στη Μυτιλήνη, το οποίο καταγγέλλεται πως, τουλάχιστον στις 12 Σεπτεμβρίου 2020, εφάρμοσε σύστημα αναμονής για να εισέλθει κανείς στο κατάστημα με δύο ξεχωριστές  ουρές: μία μόνο για μετανάστες/πρόσφυγες και μία για τους Έλληνες πελάτες η οποία είχε ξεκάθαρη προτεραιότητα. Σύμφωνα με την βιντεοσκοπημένη καταγγελία αυτόπτη μάρτυρα, μετανάστη, στη γερμανική Μ.Κ.Ο. “MIssion Lifeline” (εδώ τα στοιχεία επικοινωνίας της οργάνωσης: https://archive.vn/438VQ – το βίντεο μπορεί κανείς να δει στο tweet που παρατίθεται παρακάτω), μετα από διαμαρτυρία του, ο φρουρός (security) που είχε αναλάβει την εφαρμογή του ρατσιστικού μέτρου, και άφηνε να μπεί ένας μετανάστης για κάθε τρεις Έλληνες, του ανέφερε πως έχει δεχτεί σχετικές εντολές από τον εργοδότη του:

 

Παρακαλούμε για τις ενέργειές σας καθώς και να μας ενημερώσετε για τον αριθμό πρωτοκόλλου που θα δώσετε στη μήνυση αυτή. Με τιμή,

Παναγιώτης Δημητράς
Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι

 

 

Πηγή:racistcrimeswatch.wordpress.com

35

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Γράψτε μια απάντηση