Από την πλούσια συζήτηση που αναπτύχθηκε τονίστηκαν οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζουν οι λαοί, μεταξύ των οποίων και ο δικός μας, από τη γενίκευση – κλιμάκωση των πολεμικών συγκρούσεων που πραγματοποιούν οι δυτικοί ιμπεριαλιστές (ΗΠΑ/ΕΕ/Ισραήλ/ΝΑΤΟ) με τους βομβαρδισμούς στο Ιράν και τη συμμετοχή της φιλοπόλεμης ελληνικής κυβέρνησης στους σχεδιασμούς αυτούς και αφετέρου η ανάγκη ανάπτυξης ενός αντιπολεμικού και αντικυβερνητικού κινήματος και ακόμη μεγαλύτερης ενίσχυσης του κινήματος αλληλεγγύης στον παλαιστινιακό λαό, καθώς η σφαγή συνεχίζεται ακάθεκτη!!Η πρωτοβουλία θα συνεχίσει τις δράσεις της το επόμενο διάστημα με αμείωτη ένταση. Σας καλούμε να δυναμώσετε την φωνή της και να συμμετάσχετε ενεργά σε αυτήν, για την ανάπτυξη ενός αντιπολεμικού κινήματος στις γειτονιές του Πειραιά.
-ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ & ΤΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ – ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
-ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ – ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΡΑΝ
-ΗΤΤΑ ΣΤΑ ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΗΠΑ/ΝΑΤΟ/ΕΕ/ΙΣΡΑΗΛ – ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΣΕ ΣΟΥΔΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ κ.α.
28





