Από το ρεπορτάζ της efsyn.gr
Φόρτωσαν στο αμπάρι αρματαγωγού 400 ανθρώπους χωρίς φως και αέρα για 35 ώρες ● Καταγγελία και από τους αστυνομικούς που ανέλαβαν τη μεταφορά
Με κάθε τρόπο υλοποιεί η κυβέρνηση το δόγμα Πλεύρη «να κάνουμε κόλαση τη ζωή των μεταναστών». Οι αποκαλύψεις για τις συνθήκες μεταφοράς 400 ανθρώπων από την Κρήτη στο λιμάνι της Καβάλας είναι σοκαριστικές, σε τέτοιο βαθμό που προκάλεσαν ακόμα και την αντίδραση των συνδικαλιστών της αστυνομίας, καθώς υπό τις ίδιες συνθήκες ταξίδεψαν και αρκετοί συνάδελφοί τους.
129







