Γλυκερία: Επιστρέφει για συναυλίες στο Ισραήλ

Γλυκερία: Επιστρέφει για συναυλίες στο Ισραήλ

Η ίδια δήλωσε στον Αντένα: «Θέλω να πω στους ανθρώπους αυτούς να μη στενοχωριούνται για εμένα, γιατί η Γλυκερία έχει πολλές δυνάμεις. Προς τα μέσα και προς τα τέλη Ιανουαρίου αλλά και μέσα Φεβρουαρίου θα ξεκινήσουμε να κάνουμε εμφανίσεις στο Ισραήλ, όπως ξέρει ο κόσμος. Περιμένουμε με αγωνία να συναντήσουμε ξανά  το κοινό που είναι τόσο θερμό, τόσο ζεστό και τόσο αγαπημένο» και μιλώντας στα εβραϊκά, δήλωσε: «Θα τα ξαναπούμε σύντομα».

Εμείς από την πλευρά μας θα πούμε για μια ακόμη φορά: Δεν υπάρχει χώρος για τραγούδια και γιορτές όταν δίπλα ακριβώς ισοπεδώνονται νοσοκομεία και σχολεία.

 

165