ΕΓΚΛΗΜΑ + ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Xτες το βράδυ αντιφασίστες επιτέθηκαν σε νεοναζί που έσπαγαν καταστήματα μεταναστών. Αποτέλεσμα ήταν η αστυνομία να κυνηγήσει τους αντιφασίστες και να συλλάβει 23 άτομα. Σήμερα περνούσαν από αυτόφωρο. Πριν από λίγο η αστυνομία έκανε και πάλι επίθεση στην Ευελπίδων στους τουλάχιστον 300 αλληλέγγυους που βρίσκονταν εκεί για να συμπαρασταθούν στους χθεσινούς συλληφθέντες.

Στη δημοσιότητα δόθηκαν από την ΕΛ.ΑΣ., ύστερα από σχετικές εισαγγελικές διατάξεις, τα στοιχεία ταυτότητας και οι φωτογραφίες των εννέα ατόμων που συνελήφθησαν στη διάρκεια των επεισοδίων στην πανελλαδική απεργία της Τετάρτης. Για μία ακόμη φορά η ΕΛ.ΑΣ. και παρά τις εξαγγελίες του Ρουπακιώτη ότι θα αυστηροποιήσει το ρυθμιστικό πλαίσιο για τη δημοσιοποίηση φωτογραφιών, δημοσιοποιεί φωτογραφίες των συλληφθέντων από την προχθεσινή απεργία και τα πρόθυμα ΜΜΕ αναπαράγουν.

Ο εισαγγελέας άσκησε τη δίωξη για πιθανή χρήση  της μάσκας σε ενδεχόμενα επεισόδια. Με βάση αυτή την κατηγορία οι συλληφθέντες παραπέμφθηκαν σε βαθμό κακουργήματος ενώπιον του 190υ τακτικού ανακριτή.
Συμπέρασμα: Οι διαδηλωτές που φέρουν μάσκα είναι εν δυνάμει ταραξίες και τρομοκράτες.
Ζουμε μερες πρωτόγνωρες.
Πηγη: www.in.gr

Το 47,49% αποτελούν οι αλλοδαποί δράστες ληστειών κατά το πρώτο επτάμηνο του 2012, σύμφωνα με στοιχεία του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, αναφορικά με τη συμμετοχή των αλλοδαπών στη διαμόρφωση της εγκληματικότητας στην επικράτεια. Το αντίστοιχο διάστημα το 2011, το ποσοστό των αλλοδαπών που συμμετείχαν σε ληστείες ανήρχετο σε 54,39%.

Τα στοιχεία διαβιβάστηκαν στη Βουλή από τον υπουργό Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη Νίκο Δένδια.

Κατά τα άλλα οι μετανάστες είναι υπεύθυνοι για τηνεγκληματικότητα!

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Το πρωί της Τετάρτης 26 Σεπτεμβρίου -ημέρα γενικής απεργίας- ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις επιτέθηκαν σε ανοιχτή απεργιακή προσυγκέντρωση στην πλατεία Γαρδένιας, καλεσμένη από την «Αυτόνομη Συνέλευση Ζωγράφου» και τον «Αυτοδιαχειριζόμενο Κοινωνικό Χώρο Βίλα Ζωγράφου». Η επίθεση εξαπολύθηκε όταν οι συγκεντρωμένοι κατέβηκαν στο δρόμο με σκοπό να πορευτούν προς την κεντρική απεργιακή πορεία.

Αποτέλεσμα, να κυνηγηθεί ο συγκεντρωμένος κόσμος στα γύρω στενά, πολλοί να χτυπηθούν και πάνω από 20 άτομα να προσαχθούν στην ασφάλεια, εκ των οποίων κάποιοι συλλαμβάνονται, ανάμεσα τους και μαθητές από σχολεία της περιοχής. Παρόμοιο σκηνικό έλαβε χώρα σε αντίστοιχες απεργιακές προσυγκεντρώσεις σε Παγκράτι (καλεσμένη από την «Πρωτοβουλία Κατοίκων Βύρωνα Καισαριανής Παγκρατίου») και Δάφνη (καλεσμένη από τη «Λαϊκή Συνέλευση Αγ. Δημητρίου»). Το όργιο της καταστολής συνεχίστηκε και στο κέντρο με δεκάδες ξυλοδαρμούς, δακρυγόνα, προσαγωγές και συλλήψεις.

Το σκηνικό αστυνομικής βαρβαρότητας που στήθηκε το πρωί της Τετάρτης σε γειτονιές της Αθήνας είναι ένα σαφές μήνυμα τρομοκράτησης των αυτοοργανωμένων εγχειρημάτων και των αγωνιζόμενων ανθρώπων, που αφενώς αντιστέκονται στον τυφώνα των μέτρων των τελευταίων ετών, και αφετέρου δημιουργούν στις γειτονιές τους δομές κοινωνικής αλληλεγγύης και αλληλοβοήθειας.

Τέτοιες μεθοδεύσεις δεν τρομοκρατούν κανέναν μας. Αντιθέτως μας πεισμώνουν και μας συσπειρώνουν στο δρόμο της αντίστασης, της αλληλεγγύης και της αξιοπρέπειας.

του Σταμάτη Χαραλαμπίδη

Του Βασίλη Παπαστεργίου – Εξοπλιστείτε νομικά στους… «τυχαίους» ελέγχους

 

Τον τελευταίο καιρό πληθαίνουν τα περιστατικά και οι καταγγελίες για αυθαίρετους ελέγχους στοιχείων ταυτότητας στο δρόμο από την αστυνομία στο περιθώριο των μεγάλων κινητοποιήσεων. Καταγράφονται επίσης και αυθαίρετες προσαγωγές σε αστυνομικά τμήματα ακόμα και ατόμων που φέρουν μαζί τους το δελτίο της αστυνομικής τους ταυτότητας. Είναι εξάλλου γνωστό ότι η άνοδος των κοινωνικών αγώνων προκαλεί ευθέως ανάλογη άνοδο της έντασης του επιπέδου της αστυνομικής καταστολής. Σε ένα πιο θεωρητικό επίπεδο, η υποχώρηση του κοινωνικού κράτους συνοδεύεται από την ανάδυση του αστυνομικού κράτους. Αλλά ας μείνουμε στο συγκεκριμένο.

Σύμφωνα με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος συνέλαβε 27χρονο ημεδαπό για κακόβουλη βλασφημία και καθύβριση θρησκευμάτων, μέσω του Facebook

Ο 27χρονος διαχειριζόταν σελίδα στο Facebook με βλάσφημο και υβριστικό περιεχόμενο για το Γέροντα Παΐσιο και τον Ορθόδοξο Χριστιανισμό

Από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος σχηματίστηκε δικογραφία αυτόφωρης διαδικασίας, σε βάρος 27χρονου ημεδαπού, ο οποίος κατηγορείται για κακόβουλη βλασφημία και καθύβριση θρησκευμάτων, μέσω της γνωστής σελίδας κοινωνικής δικτύωσης Facebook .

Όμως, ούτε η κακόβουλη βλασφημία (198 ΠΚ) στέκει σαν κατηγορία. Στην παρ.1 μιλάει για όποιον βρίζει τον Θεό. Ο Παστίτισος , απ’ όσο ξέρω, δενείναι ο Θεός. Στην παρ. 2 μιλάει για έλλειψη σεβασμού προς τα Θεία… Όμως, αφού ο Παστίτσιος δεν ήταν επίσημο πρόσωπο της Εκκλησίας αλλά ένας μοναχός – θρήσκος, δεν είναι Θείος…

Έχουμε και λέμε:

H Χρυσή Αυγή κάνει επερώτηση για τη σελίδα του Γέροντα Παστίτσιου. Η ΕΛ.ΑΣ μέσα σε δυο μέρες βρίσκει και συλλαμβάνει τον δημιουργό της ιστοσελίδας.

Τα τελευταία 5 χρόνια στο facebook και αλλού υπάρχουν ιστοσελίδες αναρτημένες από νεοναζί που έχουν φωτογραφίες με βαρύ οπλισμό, προτρέπουν σε εθνοκάθαρση, βιασμούς γυναικών και εκτελέσεις πολιτικά αντίθετων με τους χιτλερικούς, χουντικούς και φασίστες. Πότε καμιά τέτοια σελίδα δεν ελέχθηκε.

Απλά είναι τα πράγματα και βγάζουν μάτι. Όποιος δε μιλάει για αυτή τη κατάσταση θα τη βρει μπροστά του

Πηγη:http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&lang&perform=view&id=20338&Itemid=965

Τα σχόλια του Νικου Μπιτσιμέα και του Ian Delta απο το facebook

Η εικόνα του Σωτήρη Θεοχάρη

Σε μια ιδιωτική εταιρεία, την Capita, ανέθεσε η κυβέρνηση του Κάμερον, τον εντοπισμό των μεταναστών που δεν έχουν χαρτιά, όπως μάθαμε αυτή την εβδομάδα. Η μεταναστευτική πολιτική περνά στα χέρια της ιδιωτικής πρωτοβουλίας.

Η Capita, που κέρδισε το σχετικό διαγωνισμό, θα πληρώνεται με το κεφάλι και «κατόπιν αποτελέσματος». Υποθέτω ότι και οι μεμονωμένοι κυνηγοί κεφαλών, τους οποίους θα προσλάβει η Capita, θα έχουν ισχυρό οικονομικό κίνητρο να ξετρυπώσουν τους παράνομους μετανάστες όπου και αν αυτοί δουλεύουν ή κρύβονται: σε αποθήκες, σε καταστήματα, σε τζαμιά, σε κατοικίες, σε ρούγες και πλατείες. Ας φανταστούμε τον ακόλουθο διάλογο:  «Τι δουλειά κάνεις τώρα, παιδάκι μου;»        «Ξεβρωμίζω τον τόπο, μαμά. Ξετρυπώνω Τούρκους, Πακιστανούς, Ινδές», θα απαντά με καμάρι το παιδί.  «Ωραίο επάγγελμα διάλεξες, γιόκα μου».       

Τον περασμένο Ιούνιο γρά­φαμε για τους κινδύνους αναβίωσης της ακροδεξιάς τρομοκρατίας μέσα στο ηλε­κτρισμένο κλίμα που δημιουργούν η ξενοφοβία και η εγκληματοφοβία σε συνάρτηση αφενός με το ασφυκτικό περιβάλλον οικονομικής ένδειας και αφετέρου με την εμφάνιση μιας ορ­γάνωσης που μέχρι τότε υπέγραφε προκηρύξεις με βανδαλισμούς μνη­μείων του ΚΚΕ και ξυλοδαρμούς με­ταναστών.

Με αφορμή την αποστολή ενός κειμένου από ακροδεξιό γκρουπούσκουλο με το όνομα «Ε.Ο. 1821», γράφαμε ότι: «Στο κείμενο περιέχο­νται απειλές για προϊούσα κλιμάκωση της βίας, που συνιστούν εν δυνάμει το γενέθλιο εμβατήριο για την ανα­βίωση της ακροδεξιάς τυφλής τρομο­κρατίας».

Μιλούσαμε τότε για μια μορφή τρομοκρατίας διαφορετική από αυ­τήν που ξέρουμε και η οποία, ενώ εί­χε κάνει μεταπολιτευτικά την εμφάνισή της, δεν μπόρεσε ν’ αντέξει τα επόμενα χρόνια με συνέπεια να μπει στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας με­τά την αποκάλυψη, στις 22 Ιανουαρί­ου 1979, εννέα βομβιστών που τοπο­θετήθηκαν από την αστυνομία στην «Οργάνωσιν Εθνικής Αποκαταστάσε­ως», ενώ όλη η υπόλοιπη χρονιά κύ­λησε με διώξεις και συλλήψεις ατό­μων, κάποια από τα οποία ήταν επι­κηρυγμένα, που κατηγορήθηκαν για συμμετοχή στην ΟΕΑ.

Το απόγευμα της Πέμπτης η Αστυνομία σταματά δύο λεωφορεία στην πλατεία Κλαυθμώνος και κατεβάζει κάτω 3 μετανάστες. Ζητάει τα χαρτιά τους στο πλαίσιο του καθιερωμένου σχεδίου του Νίκου Δένδια «Ξένιος Ζευς».

 

Παρά το γεγονός ότι οι μετανάστες δείχνουν τα σχετικά έγγραφα, οι αστυνομικοί δεν μένουν ικανοποιημένοι. Συνεχίζουν να τους αντιμετωπίζουν με το ίδιο εχθρικό ύφος και απαιτούν να μιλήσουν καλά ελληνικά. Οι ίδιοι απορούν, ενώ προσπαθούν να εξηγήσουν πως έχουν μαζί τους ό,τι χρειάζεται. Οι τόνοι ανεβαίνουν και ο ένας αστυνομικός τους επιτίθεται φραστικά. Μια κοπέλα που παρακολουθεί το περιστατικό αντιδρά.

Κατά τα άλλα φταίνε οι μετανάστες για την εγκληματικότητα…

Ένας άνδρας, 30 ετών, πρώην δημοτικός αστυνομικός από την Τρίπολη, είναι ο αρχηγός της νέας συμμορίας με τα καλάσνικοφ, που έχει διαπράξει τους τελευταίους μήνες δεκάδες ληστείες σε σπίτια, σούπερ μάρκετ, κοσμηματοπωλεία και γραφεία στην Αττική.

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ/ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Σάββατο 27 Ιουνίου στις 5 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί η 3η οργανωτική συνέλευση της 19ης Αντιρατσιστικής Γιορτής στο Κυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών, Γιατράκου 22 στο...