ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Screen Shot 2014-08-12 at 8.24.07 PMΟ μητροπολίτης Χρυσόστομος αρνείται να παραχωρήσει στον Δήμο Τήλου πρώην στρατόπεδο ιδιοκτησίας της Εκκλησίας για να γίνει κέντρο φιλοξενίας μεταναστών, επικαλούμενος λόγους εθνικών συμφερόντων, τάξης και ασφάλειας αλλά και δημόσιας υγείας.

Του Δημήτρη Αγγελίδη

Πριν από έναν μήνα, οι κάτοικοι της Τήλου γνώρισαν μεγάλη δημοσιότητα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό για τη στάση τους απέναντι στους πρόσφυγες και τους μετανάστες που φτάνουν στο νησί τους. Με δικά τους πλοιάρια, προσέγγιζαν τις απόμερες ακτές όπου είχαν την ατυχία να βγουν οι άνθρωποι, τους μετέφεραν στην πόλη και τους έδιναν τις πρώτες βοήθειες, μια αλλαξιά ρούχα, λίγο φαγητό να ξανανιώσουν άνθρωποι.

Το μόνο που ζητούσαν, διαχωρίζοντας τη στάση τους από την ξενοφοβική αντιμετώπιση πολλών τοπικών κοινωνιών, ήταν να φτιαχτεί στο νησί μια δομή που να στεγάζει σε συστηματική βάση αυτούς τους ανθρώπους και να τους παρέχει τα στοιχειώδη για τα λίγα εικοσιτετράωρα που μένουν στο νησί. Και ήταν αυτή η μόνη υπόσχεση που είχε δώσει στη δήμαρχο του νησιού Μαρία Καμμά ο υπουργός Ναυτιλίας Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, ότι θα φτιαχτεί μια δομή με προβλεπόμενα ευρωπαϊκά κονδύλια.

pantpriest14-thumb-largeΜήπως δεν φταίνε οι μετανάστες που δεν υπάρχουν λεφτά;

Ελλαδάρα μου! Αρχίζεις και  ξαναβρίσκεις  τον παλιό… καλό σου εαυτό! Υπάρχουν βάσιμες ελπίδες, πως όλα θα γίνουν όπως πριν. Ωραία και τριτοκοσμικά! Ποιο είναι το ζητούμενο γι’ αυτόν τον τόπο;

Προφανώς «η προστασία της ελληνικής Οικονομίας με επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της δημοσιονομικής κρίσης».

Ο  κεντροαριστερός υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος  σε νομοσχέδιο με αυτόν ακριβώς τον τίτλο (!) προώθησε διάταξη με την οποία προβλέπεται ο τρόπος με τον οποίο θα μοιραστούν σε Μητροπόλεις, 123 μόνιμοι κληρικοί που προσλήφθηκαν στο Δημόσιο.

Εξαιρετικό!

Προσλήψεις ιερέων για την αντιμετώπιση της δημοσιονομικής κρίσης!

anthimosΟ μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Ανθιμος ξαναχτύπησε και τα έβαλε με την κυβέρνηση και το υπουργείο Οικονομικών για το φόρο που κλήθηκε να πληρώσει το Χαρίσειο Γηροκομείο που ανήκει στη Μητρόπολη. Μάλιστα κάλεσε τους πιστούς σε αντίσταση – νόμιμη και ευλογημένη, όπως διευκρίνισε – κατά της φορολόγησης των εκκλησιαστικών ιδρυμάτων από την πολιτεία.

Οπως γράφει το Εθνος στο κήρυγμά του ο μητροπολίτης Ανθιμος στον Ι.Ν. Αγίου Δημητρίου είπε πως το Χαρίσειο Γηροκομείο που ανήκει στη Μητρόπολη καλείται να πληρώσει φόρο 411.000 ευρώ επί των εισοδημάτων που εισπράττει από τη μίσθωση ακινήτων του. «Από πού θα τα πληρώσουμε; Και γιατί να τα πληρώσουμε; Δεν μας δώσατε τίποτα. Εμείς υπηρετούμε τον κόσμο», είπε και μίλησε για «πόλεμο» κατά της Εκκλησίας.

Πηγη: koutipandoras.gr

Screen Shot 2014-06-26 at 2.32.27 PMΗ Λυδία δείχνει να δυσανασχετεί και αρχίζει να γκρινιάζει. Ο ιερέας που τελεί το μυστήριο τη ρωτά αν θέλει να βαπτιστεί και ακολουθεί μια αναπάντεχη εξέλιξη…

10445116_1481840595386138_8502735039005116866_nΗ μάνα μου καθαρίστρια, εγώ παιδί και ανίψι καθαριστριών.

 
Έλαμπαν τα σπίτια που δούλευε 6 μέρες την εβδομάδα και την έβδομη, την Κυριακή, (στην «αργία» της), να καθαρίσει και το δικό μας το σπίτι κ εμάς, να μαγειρέψει ενα πιάτο ζεστο φαγητο, να πλεινει, ν απλώσει, να σιδερώσει, να μας αγκαλιάσει και να… ξεκουραστεί.
 
Αυτή η μάνα μου!
 
Αυτές οι Περιστεριώτισες οι μανάδες των φίλων μας, που ξεκινούσαν χαράματα νηστικιές, αφήνοντας τα παιδια στους δρόμους, για να φτάσουν στην Εκάλη, στη Φιλοθέη, στο Ψυχικό, με κρύο, με βροχή, με χιόνι, με ζέστη και να γίνουν «παραδουλεύτρες» όπως τις έλεγαν οι «Κυρίες», για να μας μεγαλώσουν, με το μεροκάματο τους, να μας μορφώσουν, να γίνουμε άνθρωποι. Και οι περισσότεροι γίναμε!

Κ οταν επέστρεφε η μάνα απ τη δουλεία, έχοντας μεσα στην τσάντα της την βρεγμένη της ρόμπα που φορούσε οταν σφουγγάριζε με τα γόνατα τα πατώματα, μικρός εγώ, πολύ μικρός, την ρώταγα με αγωνία:

«Ο Πάπας Φραγκίσκος δεν είχε πρόθεση να κάνει κανέναν εξορκισμό, απλώς προσευχήθηκε για το άτομο που του παρουσιάστηκε και το οποίο υπέφερε», έλεγε η ανακοίνωση του εκπροσώπου του Βατικανού, Φεντερίκο Λομπάρντι. Η Ένωση Επισκόπων της Ιταλίας όμως, δημοσιοποίησε τη σκηνή ως εξορκισμό.

«Ο Πάπας Φραγκίσκος δεν είχε πρόθεση να κάνει κανέναν εξορκισμό, απλώς προσευχήθηκε για το άτομο που του παρουσιάστηκε και το οποίο υπέφερε», έλεγε η ανακοίνωση του εκπροσώπου του Βατικανού, Φεντερίκο Λομπάρντι. Η Ένωση Επισκόπων της Ιταλίας όμως, δημοσιοποίησε τη σκηνή ως εξορκισμό.

Η Ρωμαϊκή Καθολική Εκκλησία εκπαιδεύει νέους εξορκιστές για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής. Η Εκκλησία υποστηρίζει μάλιστα ότι αυτή η ξαφνική ζήτηση οφείλεται στο γεγονός ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι καταπιάνονται με την τεχνική του εξορκισμού, κυρίως με πληροφορίες που αντλούν από το Ίντερνετ. Ο Φραντσέσκο Μπαμόντε, πρόεδρος του συλλόγου εξορκιστών στην Ιταλία, είπε στη La Repubblica ότι το φαινόμενο αναβιώνει έντονα στις μέρες μας. Οι δαιμονισμένοι λέγεται ότι μιλούν ακαταλαβίστικα, τρέμουν ανεξέλεγκτα και βγάζουν από το στόμα καρφιά, μέταλλα ή κομμάτια γυαλιά! Για να τους απαλλάξει από τους δαίμονες που τους έχουν κυριεύσει, η Εκκλησία οργανώνει τελετές με ιερείς που επικαλούνται τον Θεό, άλλους Αγίους ή τον Αρχάγγελο Μιχαήλ.

Αυτές οι τελετές απαντώνται σε πολλούς πολιτισμούς από αρχαιοτάτων χρόνων. Στην αρχαία Μεσοποταμία πίστευαν ότι όλες οι ασθένειες οφείλονταν στα κακά πνεύματα. Οι Ασσύριοι είχαν ξόρκια και προσευχές. Οι Βαβυλώνιοι έσπαγαν πήλινα ομοιώματα δαιμόνων. Στον Χριστιανισμό, ο Ιησούς συνάντησε έναν δαιμονισμένο και διέταξε τα πνεύματα να φύγουν από το σώμα του. Στον μεσαίωνα βασάνιζαν και κακομεταχειρίζονταν όσους παρουσίαζαν τέτοια συμπτώματα.

lob1O Mπράιαν γεννήθηκε σε ένα στάβλο την ημέρα των Χριστουγέννων, ακριβώς δίπλα στο στάβλο που γεννήθηκε… ξέρετε ποιος. Οι Τρεις Μάγοι με τα Δώρα φτάνουν στο στάβλο του και τα αποθέτουν στην ποδιά του, όταν, όμως, το αστέρι προχωρά, καταλαβαίνουν το λάθος τους και παραδίδουν τα δώρα τους στον διπλανό στάβλο. Αυτή είναι η ιστορία της ζωής του Μπράιαν: πάντα κατά λάθος, όλοι νομίζουν πως είναι ο Μεσσίας. Το πρόβλημα είναι πως εκείνος δεν μπορεί να κάνει τίποτε για να τους πείσει πως δεν πρέπει και να… σταυρωθεί κατά λάθος!

Screen Shot 2014-04-18 at 5.11.39 PMΘρησκεία με τεράστια εξάπλωση και με­γαλύτερη ακόμα επιρροή στη διαμόρφω­ση του κυρίαρχου κόσμου και του πολιτι­σμού του ο Χριστιανισμός δεσπόζει στις ζωές της ανθρωπότητας εδώ και δυο χιλιάδες χρόνια. Αν και ακούγεται σαν παραδοξότητα, ο χριστιανισμός με τη μορφή που τον γνωρίζουμε εμείς δεν έχει ως ιδρυτή του τον… Ιησού Χριστό. Πράγματι ο Χριστός δεν επιδίωξε να εξαπλωθεί ο λόγος του εκτός των ιουδαϊκών συνόρων. Τίποτα δεν πιστοποιεί μια πα­ρόμοια φιλοδοξία. Κάτι τέτοιο εξάλλου θα προϋπέ­θετε μια γραπτή μαρτυρία, η οποία θα αποτελούσε θεμέλιο λίθο για τη διάδοσή της. Έτσι ο χριστιανι­σμός του… Χριστού δεν είναι πάρα το αποτέλεσμα που προήλθε από τη συνεκτική ομάδα δώδεκα αν­θρώπων γνωστότερων υπό τον όρο οι Απόστολοι, οι οποίοι ομολόγησαν μια νέα πίστη πάνω από έναν κενό τάφο που αποδίδεται ότι φιλοξένησε για λίγο το σκήνωμα του Ιησού.

Screen Shot 2014-04-18 at 5.25.44 PMΑθανάσιος Λενής.
Ταγματασφαλίτης στη κατοχή .
Επικεφαλής αποσπάσματος στις εκκαθαριστικές επιχειρήσεις της 9ης Μεραρχίας κατά τη διάρκεια του εμφυλίου στη Πελοπόννησο.
Τέως αξιωματικός της Βασιλικής χωροφυλακής, υμνητής των βασανιστών της δικτατορίας.
Μετονομάσθηκε σε Αμβρόσιος και έγινε Μητροπολίτης Καλαβρύτων.

Ότι ο μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος είναι αμετροεπής είναι γνωστό. Ότι είναι ακροδεξιός και φίλα προσκήμενος στη νεοναζοστική Χρυσή Αυγή είναι επίσης γνωστό. Τώρα, με αφορμή τα όσα έγραψε ο Νίκος Δήμου για το Άγιο Φως, απέδειξε ότι σκέφτεται και με όρους Μεσαίωνα, καθώς αφού εξύβρισε με χυδαιότητα τον συγγραφέα, πρότεινε και τον αφορισμό του.

«Όποιον υβρίζει τόν γονηό μου, τον συγχωρώ! Αντιθέτως, όποιον υβρίζει τον Ουράνιο Πατέρα μου, τον Σωτήρα και Λυτρωτή μου, τον Χριστό, θα τον κατασπαράξω», αναφέρει ο Αμβρόσιος, σε γραπτή του δήλωση για τον Νίκο Δήμου, ξεχνώντας ακόμη και τα διδάγματα του Ιησού, το οποίο πιστεύει, ο οποίος σίγουρα δεν θα πρότεινε κάτι τέτοιο για οποιονδήποτε.  Σε άλλο σημείο, ο κατά τ’ άλλα «Άγιος» Καλαβρύτων, σχολιάζει πως ο Νίκος Δήμου, «έβγαλε αυτό, που έκρυβε μέσα του, δηλαδή την σαπίλα της ψυχής του, την ασέβεια πρός τόν Θεό».

655088_Screenshot_9_4_1«Σύμφωνα με μαρτυρίες πιστών [CITATION NEEDED], το Άγιο Φως είναι ένα σύνθετο φαινόμενο το οποίο εμφανίζεται στο θόλο εντός του Ναού της Αναστάσεως αλλά και κατ΄ άλλους έξω από αυτόν. Εμφανίζεται σαν λευκογάλανες οριζόντιες ταινιώδεις αστραπές, περιστρεφόμενες ανταύγειες ή κινούμενες φλόγες που κανείς δεν γνωρίζει από που προέρχονται… #»
Στην πραγματικότητα οι περισσότεροι πιστοί που γνωρίζω μόνο για λόγους σεβασμού (και συμβολισμού) υποκρίνονται ότι πιστεύουν πως το Άγιο Φως όντως βγαίνει από μόνο του κάθε χρόνο την προκαθορισμένη ώρα.
Μπορεί ένα υποτιθέμενο θαύμα να ήταν πιστευτό ή ανεξήγητο το 500 ή το 1700 μΧ, αλλά σήμερα, με την πρόοδο της τεχνολογίας, με τις κάμερες και το ίντερνετ, το να συντηρείς ένα θρησκευτικό μύθο είναι μια πιο δύσκολη δουλειά.