Ο μητροπολίτης Χρυσόστομος αρνείται να παραχωρήσει στον Δήμο Τήλου πρώην στρατόπεδο ιδιοκτησίας της Εκκλησίας για να γίνει κέντρο φιλοξενίας μεταναστών, επικαλούμενος λόγους εθνικών συμφερόντων, τάξης και ασφάλειας αλλά και δημόσιας υγείας.
Του Δημήτρη Αγγελίδη
Πριν από έναν μήνα, οι κάτοικοι της Τήλου γνώρισαν μεγάλη δημοσιότητα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό για τη στάση τους απέναντι στους πρόσφυγες και τους μετανάστες που φτάνουν στο νησί τους. Με δικά τους πλοιάρια, προσέγγιζαν τις απόμερες ακτές όπου είχαν την ατυχία να βγουν οι άνθρωποι, τους μετέφεραν στην πόλη και τους έδιναν τις πρώτες βοήθειες, μια αλλαξιά ρούχα, λίγο φαγητό να ξανανιώσουν άνθρωποι.
Το μόνο που ζητούσαν, διαχωρίζοντας τη στάση τους από την ξενοφοβική αντιμετώπιση πολλών τοπικών κοινωνιών, ήταν να φτιαχτεί στο νησί μια δομή που να στεγάζει σε συστηματική βάση αυτούς τους ανθρώπους και να τους παρέχει τα στοιχειώδη για τα λίγα εικοσιτετράωρα που μένουν στο νησί. Και ήταν αυτή η μόνη υπόσχεση που είχε δώσει στη δήμαρχο του νησιού Μαρία Καμμά ο υπουργός Ναυτιλίας Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, ότι θα φτιαχτεί μια δομή με προβλεπόμενα ευρωπαϊκά κονδύλια.












