ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Το σκηνικό μεταφέρεται λίγο έξω από το Αγρίνιο, στο χωρίο Καινούργιο του Δήμου Θεστιέων της Αιτ/νιας. Εκεί, σε κεντρικό σημείο του χωριού υπάρχει ο ναός λατρείας του αγίου Δημητρίου με κεντρική αναπαράσταση τον εν λόγω άγιο έφιππο, που αντί να σκοτώνει ένα φίδι όπως συνήθως αναπαρίσταται, σκοτώνει μια γυναίκα, η οποία ανήμπορη και σωριασμένη στο δρόμο, δέχεται πισώπλατα στο γυμνό της σώμα, την αιχμή του δόρατος του αγίου.

Screenshot_13Με ανακοίνωσή του ο Μητροπολίτης Σεραφείμ απειλεί με αφορισμό τους βουλευτές που εκλέγονται εντός των ορίων της επαρχίας ποιμαντικής ευθύνης του, εάν και εφόσον ψηφίσουν την τροπολογία που φέρεται ότι προτίθεται να προωθήσει η Κυβέρνηση για την επέκταση του «Συμφώνου Συμβιώσεως» και στα ομόφυλα ζευγάρια ή την αντίστοιχη πρόταση νόμου που κατέθεσε στη Βουλή ο ΣΥΡΙΖΑ.

dikastirio_aithousa_edra_eikonaΤο Δ΄ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) με την υπ΄ αριθμ. 2980/2013 απόφασή του απέρριψε, ως απαράδεκτη, αίτηση τριών πολιτών, μεταξύ αυτών και μιας δικηγόρου, με την οποία ζητούσαν να αφαιρεθούν όλες οι θρησκευτικές εικόνες και τα σύμβολα από τους τοίχους των δικαστικών αιθουσών και να ακυρωθεί η από 12 Ιανουαρίου 2010 απόφαση της επιτροπής διοίκησης και διαχείρισης των Διοικητικών Δικαστηρίων Θεσσαλονίκης, που προβλέπει ύπαρξη εικόνων στις δικαστικές αίθουσες.

Ειδικότερα, η απόφαση του ΣτΕ αφού κάνει εκτενή αναφορά στις σχετικές αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, το Σύνταγμα και την ελληνική νομοθεσία, απορρίπτει την επίμαχη αίτηση, ως απαράδεκτη, κρίνοντας ότι δεν μπορεί να προσβληθεί η απόφαση της επιτροπής διοίκησης και διαχείρισης των Διοικητικών Δικαστηρίων Θεσσαλονίκης. Παράλληλα, η δικαστική απόφαση αναφέρει ότι οι τρεις προσφεύγοντες στο ΣτΕ δεν απέδειξαν το έννομο συμφέρον τους, όπως απαιτεί ο νόμος, αλλά και ούτε έχει αποδειχθεί η ιδιότητα της δικηγόρου, την οποία επικαλείται η μια εκ των τριών, που προσέφυγαν στο δικαστήριο.

Ακόμη, το ΣτΕ έκανε δεκτή την παρέμβαση του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ υπέρ της απόφασης της επιτροπής διοίκησης και διαχείρισης των Διοικητικών Δικαστηρίων Θεσσαλονίκης, καθώς κρίθηκε από τους συμβούλους Επικρατείας ότι έχει ηθικά έννομο συμφέρον να ασκήσει παρέμβαση. Σημειώνεται πως ο Μητροπολίτης υποστήριξε ότι για πρώτη φορά οι εικόνες τοποθετήθηκαν στις δικαστικές αίθουσες την πρώτη μεταπαελευθερωτική περίοδο (1828-1833).

πηγή:alterthess.gr

Η «μεγαλύτερη αγιοποίηση στην ιστορία της Εκκλησίας», ξύνει βαθιές πληγές

569159_ισπανια_1

Την Κυριακή 13 Οκτωβρίου, η Καθολική Εκκλησία της Ισπανίας προχώρησε στην αγιοποίηση πάνω από 500 θυμάτων του Εμφυλίου Πολέμου, που έχασαν τη ζωή τους από τους αντιπάλους του Φράνκο.   Η αγιοποίηση «συνοδεύτηκε» και από τις ευχές του Πάπα Φραγκίσκου μέσω video που προβλήθηκε στην τελετή, αλλά και από τις αντιδράσεις και την οργή θυμάτων του Ισπανού δικτάτορα. Στην τελετή έδωσαν το παρόν οι υπουργοί Εσωτερικών και Δικαιοσύνης, αλλά και ο πρόεδρος της περιφέρειας της Καταλονίας.   Για τις ενώσεις των θυμάτων του Φράνκο, αυτή η αγιοποίηση, «η μεγαλύτερη στην ιστορία της Εκκλησίας», δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια πολιτική πράξη επιβεβαίωσης του δικτάτορα.   Οι αντιτιθέμενοι σε αυτή την ενέργεια ετοιμάζουν την αποστολή επιστολής στον Πάπα, στην οποία αναφέρουν ότι θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Καθολική Εκκλησία υποστήριξε τη στρατιωτική εξέγερση του Φράνκο κατά της Ισπανικής Δημοκρατίας το 1936 και νομιμοποίησε μια φασιστική δικτατορία και την άγρια καταστολή που αυτή χρησιμοποίησε.   Κατά της τελετής αγιοποίησης τάχθηκε και μια προοδευτική μειοψηφία στους κόλπους της Καθολικής Εκκλησίας. «Εβδομήντα πέντε χρόνια μετά τα γεγονότα αυτά, η ιεραρχία της Καθολικής Εκκλησίας φαίνεται να θέλει να κρατήσει ανοιχτές τις πληγές, τιμώντας μαζικά τα θύματα της μιας πλευράς », έγραψε στην πλατφόρμα του το κίνημα Redes Cristianas.     Εν τω μεταξύ, ενώ υπάρχει αυξημένη διεθνής πίεση, ακόμη και από τα Ηνωμένα Έθνη για να διερευνηθεί η τύχη δεκάδων χιλιάδων αγνοουμένων του καθεστώτος Φράνκο, η ισπανική κυβέρνηση επικαλείται ένα νόμο περί αμνηστίας για να αποφύγει να ανοίξει το οδυνηρό αυτό ζήτημα.

πηγή:lifo.gr

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥΤου Σεβ. Μητροπολίτη Σισανίου και Σιατίστης κ. Παύλου 

Όταν την «Χρυσή Αυγή» την χαρακτήριζα «μαύρη νύκτα» δεν έψαχνα να βρω δύο λέξεις για να εντυπωσιάσω.

Χρησιμοποίησα δύο λέξεις με στόχο να αποδώσω με την μέγιστη δυνατή ακρίβεια αυτό που έβλεπα τότε με βάση την ιδεολογία, τις πρακτικές καθώς και την συνολική εμφάνιση του νεοναζιστικού μορφώματος, όσον αφορά την πραγματική ταυτότητα του και στάθηκα ιδιαίτερα απόλυτος και αυστηρός, όσον αφορά κάθε εναγκαλισμό της Χ.Α από χριστιανό η ιερωμένο.

Τότε κάποιοι θεώρησαν υπερβολικούς τους χαρακτηρισμούς μου, νομίζω πλέον ότι κανείς δεν εμφιβάλλει για την ακρίβεια των λέξων.

Πιθανώς όμως και αυτές ακόμη οι λέξεις σήμερα να υπολειπονται πλέον της αληθείας γιατί η δολοφονία, πρώτον εν ψυχρώ και δεύτερον κατόπιν εντολής, δεν παραπέμπει μόνο στην νύκτα, αλλά κυρίως στην κόλαση.

ΠΑΠΑΣΔΙΑΠΛΟΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΕ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ – ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ – ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΥΣ – ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ

Όλη η υποκρισία των χορτασμένων και των διαπλεκόμενων ιεραρχών με την κυβέρνηση, την Ε.Ε. και τους μεγαλύτερους επιχειρηματίες αναδεικνύεται στην παρακάτω είδηση:

«Συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο είχε σήμερα ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος, ύστερα από πρωτοβουλία του δεύτερου. Η συζήτηση κινήθηκε γύρω από το ερώτημα σχετικά με ποιους τρόπους θα αντιμετωπιστεί το σοβαρό πρόβλημα του υποσιτισμού των μαθητών ενόψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς.  Όσο περνάει ο καιρός οι συνέπειες της οικονομικής κρίσης γίνονται όλο και πιο έντονες. Καθημερινά αυξάνονται οι οικογένειες που τρέφονται από τα συσσίτια. Σύμφωνα με έρευνες οι μαθητές ψωνίζουν όλο και λιγότερο στα σχολεία λόγω έλλειψης χρημάτων με αποτέλεσμα να έχουμε πολλά περιστατικά λιποθυμιών. Ο κ. Ιερώνυμος και ο Υπουργός Παιδείας συζήτησαν για τους τρόπους επέκτασης και ενίσχυσης του προγράμματος, προκειμένου φέτος να μειωθούν αυτά τα περιστατικά».

ΒΑΡΘΗ νύχτα του Αγίου Βαρθολομαίου (γαλλικά: Massacre de la Saint-Barthélemy = Σφαγή του Αγίου Βαρθολομαίου) αναφέρεται στη σφαγή των Γάλλων προτεσταντών (Ουγενότων) από τους Καθολικούς στο Παρίσι στις 24 Αυγούστου 1572, ανήμερα του Αγίου Βαρθολομαίου. Η σφαγή αυτή επεκτάθηκε χρονικά στην πρωτεύουσα και τις επόμενες εβδομάδες σε πληθώρα πόλεων της γαλλικής επαρχίας.

 

Η τραγική αυτή κατάληξη των Θρησκευτικών Πολέμων της Γαλλίας ήταν αποτέλεσμα τόσο θρησκευτικών, όσο και πολιτικών και κοινωνικών παραγόντων. Ήταν η συνέπεια του στρατιωτικού και πολιτικού διαχωρισμού της γαλλικής αριστοκρατίας σε καθολικούς και προτεστάντες, κυρίως η βεντέτα μεταξύ της οικογένειας των Γκιζ και των Σατιγιόν-Μονμορανσί, ήταν το αποτέλεσμα μιας άγριας λαϊκής αντίδρασης, φανατικά καθολικής και εχθρικής στη βασιλική πολιτική κατευνασμού των πνευμάτων και προσεταιρισμού των Προτεσταντών, αλλά αντικατόπτριζε επίσης τις εντάσεις στην εξωτερική πολιτική των βασιλείων της Γαλλίας και της Ισπανίας, οι οποίες τροφοδοτούνταν από τις εξεγέρσεις στις Κάτω Χώρες.

pope«Μού το είπε ο Θεός. Ήταν μια εμπειρία μυστικιστικού χαρακτήρα, κατά την οποία ο Κύριος γέννησε μέσα στην καρδιά μου την θέληση να μείνω μόνος μαζί του», υποστήριξε ο επίτιμος Πάπας Βενέδικτος στην διαδικτυακή πύλη εκκλησιαστικών ειδήσεων zenit.org αναφορικά με την παραίτησή του τον περασμένο Φεβρουάριο.

…α! έτσι εξηγείται γιατί εμείς νομίζαμε ότι έφταιγαν τα σκάνδαλα παιδεραστίας που σάρωναν και σαρώνουν την Ρωμαιοκαθολική εκκλήσια και τα οποία ο παναθλιότατος λόγω θέσης είχε φροντίσει να κουκουλώσει προκειμένου να μην φτάσουν ποτέ στη δικαιοσύνη…

Με ξεκάθαρα μηνύματα κατά της Χρυσής Αυγής συνοδεύει συχνά-πυκνά τα κηρύγματά του ο ιερέας των μαρτυρικών Ανωγείων, πατέρας Ανδρέας Κεφαλογιάννης. Μιλώντας στην «Εφ.Συν.», καλεί τους Κρητικούς σε σύγκρουση με τον… Μινώταυρο του Μνημονίου και δημιουργία ενός νέου ΕΑΜ.

Ο παπα-Ανδρέας ζητά συχνά από την επίσημη Εκκλησία να πάρει πιο σαφή θέση για όσα συμβαίνουν στη χώρα, δημιουργώντας συχνά αίσθηση στο ποίμνιο και… αναστάτωση στην ιεραρχία.

Στα Ανώγεια, από χθες μέχρι την Τετάρτη διοργανώνεται αντιφασιστικό τριήμερο με ομιλίες, προβολές και συναυλίες, υπό την αιγίδα του δήμου και με τη στήριξη αντιρατσιστικών φορέων αλλά και της τοπικής εκκλησίας. Ο ιερέας του χωριού πρόσφατα μίλησε παρουσία του Μητροπολίτη Ρεθύμνης για το «αυγό του φιδιού» που επωάζεται και στην Κρήτη, στέλνοντας σαφή μηνύματα: «Από τους πρόποδες του Ψηλορείτη, λέμε ότι εδώ φασίστες δεν χωράνε, αυτός ο τόπος έζησε στο πετσί του τον φασισμό, αυτό το χωριό επί 22 ολόκληρα μερόνυχτα καιγόταν από τους γερμανοναζί, άρα ξέρουμε τα καλά τους» είπε στους πιστούς.

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ/ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Δεν υπάρχει δρόμος για την ειρήνη, η ειρήνη είναι ο δρόμος Γιορτή, διαδήλωση, εργαστήρι ιδεών… Ένα πανηγύρι της συνύπαρξης και της διαφορετικότητας, του αγώνα και...