
Οι εργαζόμενοι, εδώ και 22 μήνες σκληρού και ανυποχώρητου αγώνα, διαδηλώνουν ενάντια στη μεθοδευμένη απαξίωση της εταιρείας και την εργασιακή ανασφάλεια που επιβάλλουν οι αποφάσεις της κυβέρνησης.

Οι εργαζόμενοι, εδώ και 22 μήνες σκληρού και ανυποχώρητου αγώνα, διαδηλώνουν ενάντια στη μεθοδευμένη απαξίωση της εταιρείας και την εργασιακή ανασφάλεια που επιβάλλουν οι αποφάσεις της κυβέρνησης.

Διεκδικώντας τη μείωση του αριθμού των μαθητών με διπλασιασμό των τάξεων, οι εκπαιδευτικοί, καθηγητές και δάσκαλοι της Γαλλίας πραγματοποιούν σήμερα 24ωρη απεργία – αποχή από τα καθήκοντά τους, καταγγέλλοντας τη μη τήρηση του υγειονομικού πρωτοκόλλου στα σχολεία, τα ελλειπή μέτρα προστασίας αλλά και το γεγονός ότι η γαλλική κυβέρνηση δεν ήταν προετοιμασμένη για το νέο κύμα της πανδημίας.