
Σύμφωνα καταγγελία του Συλλόγου Προστασίας και Περίθαλψης Άγριας Ζωής, ΑΝΙΜΑ, ενώ όλες οι άλλες εταιρείες στο Αιγαίο μεταφέρουν τραυματισμένα άγρια πουλιά, που ΔΕΝ έχουν ιδιοκτήτη και που ιδιοκτήτης τους είναι η ελληνική πολιτεία, κι έτσι λαμβάνουν περίθαλψη και επιστρέφουν στα νησιά τους υγιή, η μοναδική εταιρεία που εξυπηρετεί τη Λήμνο έχει αφήσει ήδη πολλά τραυματισμένα πουλιά να πεθάνουν αβοήθητα στο νησί.




