Tην έντονη αντίδραση των υγειονομικών στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» της Πάτρας προκάλεσαν οι αναφορές της Προέδρου της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών, Μαρίας Θεοδωρίδου ότι το ιατρικό προσωπικό «αμέλησε» να εμβολιαστεί και για αυτό υπήρξε διασπορά του ιού.




