
Συνεχίζονται, για δεύτερη εβδομάδα, οι εκδηλώσεις υπεράσπισης του αυτοδιαχειριζόμενου θεάτρου «Εμπρός», με σειρά δράσεων και συζητήσεων για την Υγεία, το Περιβάλλον και την Εργασία. «Αυτή τη βδομάδα το ΕΜΠΡΟΣ συναντά τα εργατικά και οικολογικά κινήματα καθώς διαδηλώνουν ενάντια στις αντεργατικές μεθοδεύσεις και την καταστροφή της φύσης» τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.




