
Ένα πολύ σοβαρό περιστατικό αστυνομικής βίας σημειώθηκε στις 14 Αυγούστου στον σταθμό του ΟΣΕ στη Θεσσαλονίκη. Ένας νεαρός φοιτητής ανέβασε το πόδι του στο μπράτσο της καρέκλας στην αίθουσα αναμονής, με έναν εκ των αστυνομικών να του λέει αυστηρά να το κατεβάσει. Ωστόσο εκείνος τον ειρωνεύτηκε και λίγο αργότερα ένα μπουλούκι αστυνομικών τον ξυλοκόπησε. Το περιστατικό έχει καταγραφεί σε βίντεο, ενώ έφτασε και στη δικαστική αίθουσα με τον νεαρό να αθωώνεται.




