
Πώς μπορεί κανείς να διανοηθεί ότι στον 21ο αιώνα συνάνθρωποι μας δέχονται ακόμη επιθέσεις λόγω της εμφάνισής τους, της οποιαδήποτε «ιδιαίτερης» συμπεριφοράς τους, που κάποιοι μπορεί να θεωρούν «μη φυσιολογική» ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο, που σε κάθε περίπτωση δεν αποτελεί απειλή και συνήθως ούτε καν επιλογή του συγκεκριμένου ατόμου;




