Ξεκίνησαν οι εμβολιασμοί στις Μονάδες Φροντίδας Ηλικιωμένων στη Θεσσαλονίκη. Πρώτη που εμβολιάστηκε είναι η 96χρονη Ζάννα Σαατσόγλου, μια γυναίκα που επέζησε από το Ολοκαύτωμα.
Ξεκίνησαν οι εμβολιασμοί στις Μονάδες Φροντίδας Ηλικιωμένων στη Θεσσαλονίκη. Πρώτη που εμβολιάστηκε είναι η 96χρονη Ζάννα Σαατσόγλου, μια γυναίκα που επέζησε από το Ολοκαύτωμα.
Έξι μπαλκόνια μετατράπηκαν σε σκηνές στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, γεμίζοντας με μελωδίες τους δρόμους και λαμβάνοντας το χειροκρότημα του κόσμου που τους παρακολουθούσε. Επέμβαση της αστυνομίας.
Ο 38χρονος που ταυτοποιήθηκε και συνελήφθη για συμμετοχή στο επεισόδιο αφέθηκε ελεύθερος ενόψει της συνέχισης της προκαταρκτικής έρευνας.

Στην ανακρίτρια οδηγήθηκαν οι επτά ανήλικοι που φέρονται να ασέλγησαν σε βάρος 14χρονης μαθήτριας σε εγκαταλελειμμένο οίκημα στην Περαία Θεσσαλονίκης. Τους έχει απαγγελθεί κατηγορία σε βαθμό κακουργήματος.

Ακυρώθηκε το πρόστιμο σε καρκινοπαθή που χρειάστηκε να μεταφερθεί από τη Βέροια στη Θεσσαλονίκη για να υποβληθεί σε χημειοθεραπεία.

Πολύ όμορφες στιγμές έξω από το νοσοκομείο, με τα μέλη της μπάντας δρόμου «Ρόμβος» να παίζουν μουσική για τους ασθενείς και το προσωπικό του «Παπανικολάου».

Η Λέσχη Αρχιμαγείρων Βορείου Ελλάδος προσέφεραν ένα ολόκληρο μενού στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου «Γεννηματάς» στη Θεσσαλονίκη.

Μια απίστευτη περιπέτεια έζησε σήμερα μια 17χρονη κοπέλα από τις 40 εκκλησιές στη Θεσσαλονίκη η οποία το μόνο που έκανε λάθος ήταν να ξεκινήσει για μια βόλτα στο βουνό. Όλα ξεκίνησαν σήμερα το απόγευμα, όπως μας καταγγέλει η μητέρα της ανήλικης, όταν το κορίτσι με μία φίλη της ακολουθώντας την προβλεπόμενη διαδικασία επέλεξαν να πάνε μια βόλτα. Υπενθυμίζεται ότι η περιοχή στην οποία ζούνε, εξαιτίας της ύπαρξης των φοιτητικών εστιών, έμοιαζε σήμερα με απόρθητο φρούριο με δεκάδες αστυνομικούς και κλούβες των ΜΑΤ να είναι ακροβολισμένοι τόσο σε στενά όσο και και σε κεντρικούς δρόμους.

Πριν από λίγο επέστρεψα στο σπίτι από τη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης όπου κρατούνται οι δύο φοιτητές και οι δύο εργαζόμενες, μέλη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, που συνελήφθησαν το πρωί στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Έχοντας λάβει ως πληρεξούσιος δικηγόρος τους (μαζί με άλλους συναδέλφους) γνώση των κατηγοριών που έχουν απαγγελθεί εναντίον τους, νοιώθω σαν να είμαι μέρος ενός οργουελιανού εφιάλτη.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΜ-Θ αποδοκιμάζει την παραχώρηση βήματος στον καταδικασμένο από την Δικαιοσύνη ως μέλος εγκληματικής οργάνωσης, Ηλία Κασιδιάρη, από τον ραδιοφωνικό σταθμό Μετρόπολις.