
Μια κεντροαριστερή – «δημοκρατική» κυβέρνηση πείτε την όπως θέλετε, με την συμφωνία της πλειοψηφίας των κοινοβουλευτικών κομμάτων, ψήφισε νέα συμφωνία με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, που θα βυθίσει στην φτώχεια τον ήδη δοκιμαζόμενο λαό της Αργεντινής.




