
Το camp στη Μόρια της Λέσβου αρχικά χτίστηκε για να στεγάσει 2.800 πρόσφυγες. Την τελευταία περίοδο έμεναν περίπου 12.600 άτομα εκεί, αριθμός τετραπλάσιος από αυτόν που χωρούσε. Αυτό σε συνδυασμό με τις άθλιες συνθήκες διαβίωσης (έλλειψη τροφών, τρεχούμενου νερού και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης) μετέτρεψε τη Μόρια σε ένα ακόμα στρατόπεδο συγκέντρωσης, επικίνδυνο για την υγεία όλων των προσφύγων, ειδικά στην περίοδο της πανδημίας.




