«12 ώρες στο κρύο»: μια συμβολική διαμαρτυρία για την κοινωνία που πεθαίνει από το κρύο

«12 ώρες στο κρύο»: μια συμβολική διαμαρτυρία για την κοινωνία που πεθαίνει από το κρύο

kopela-kryoΟι  Πολίτες κατά της Κοινωνικής ασφυξίας και φοιτητές του ΤΕΙ Τρικάλων καλούν στις 8 το βράδυ της Δευτέρας στην κεντρική πλατεία της πόλης. Ακολουθεί το σκεπτικό τους:

•    Αν θεωρείς φυσικό, εν έτη 2013, να μετράμε 25 ανθρώπους νεκρούς στην προσπάθειά τους να ζεσταθούν μ’ όποιον τρόπο…

•    Αν νομίζεις ότι για τους  2 νεκρούς  φοιτητές στη Λάρισα (και τους  3 που χαροπαλεύουν), φταίνε οι ελλιπείς τους γνώσεις γύρω από τις ιδιότητες του μονοξειδίου του άνθρακα…

•    Αν πιστεύεις ότι όποιος συνδέει την τραγωδία αυτή  -και όλες όσες προηγήθηκαν-  με την οικονομική κρίση και την εξαθλίωση είναι λαϊκιστής…

Τότε, αυτό το κάλεσμα ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΟΡΑ

Αν πάλι πιστεύεις  ότι πίσω από αυτές τις καθημερινές  μικρές και μεγάλες τραγωδίες  βρίσκονται

– οι δηλητηριώδεις πολιτικές  των Μνημονίων

– οι άγριες ανατιμήσεις στα καύσιμα  (όπως τις υπαγορεύουν οι μεγιστάνες του λαθρεμπορίου)

– οι τρικομματικές αποφάσεις που οδηγούν την κοινωνία σε ασφυξία

Αλλά και αν σου τη δίνουν οι αναθυμιάσεις των παπαγάλων της ΤV

     ΤΟΤΕ  ΕΛΑ
στην ολονυκτία πένθους  και οργής   από τις 8 το βράδυ της Δευτέρας ως τις 8 το πρωί της Τρίτης στην κεντρική πλατεία

Πολίτες κατά της Κοινωνικής ασφυξίας

Φοιτητές του ΤΕΙ Τρικάλων 

Ο καθένας, η καθεμία, ανάλογα με τις δυνάμεις του/της,  μπορεί να συμμετάσχει από 12 λεπτά ως 12 ώρες.

πηγή:left.gr

91