Ενας από τους αρνητικούς πρωταγωνιστές στη διάρκεια της δίκης Παπαγεωργόπουλου ήταν και ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Αντώνης Γρέγος, ο οποίος είναι υπάλληλος στην Ταμειακή Υπηρεσία του Δήμου Θεσσαλονίκης -εκεί όπου έγινε η μεγάλη υπεξαίρεση από τον Π. Σαξώνη κ.λπ.- και επιπλέον οι μαρτυρίες τον φέρουν να εργάζεται ως… μπράβος στα μαγαζιά της νύχτας που διατηρούσε ο Σαξώνης.
«Αισθάνομαι σαν… γκόμενα γι’ αυτά που δεν είπα για τον Παναγιώτη». Τη φράση αυτή φέρεται πως απηύθυνε στον γιο του Π. Σαξώνη ο Αντώνης Γρέγος, αποχωρώντας από το δικαστήριο στις 25 Οκτωβρίου, μετά την κατάθεση – παρωδία που έδωσε ως μάρτυρας, όπως είπε στο δικαστήριο ο συνήγορος του Σαξώνη Ευθύμης Καυκόπουλος.
«Ντράπηκε που αρνήθηκε ότι έπαιρνε δεύτερο μεροκάματο, δουλεύοντας ως μπράβος στα νυχτερινά μαγαζιά του κατηγορουμένου!», είπε στο δικαστήριο δηκτικά ο συνήγορος την επομένη.
Ο Γρέγος εργάστηκε για χρόνια στο ίδιο γραφείο με τον καταχραστή των δημοτικών ταμείων Π. Σαξώνη, ως διαχειριστής πληρωμών κι αυτός στην Ταμειακή Υπηρεσία του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Οι δικαστές είχαν επενδύσει πολλά στη μαρτυρία του βουλευτή, αλλά είδαν τις προσδοκίες τους να διαψεύδονται. Η κατάθεση του μάρτυρα ήταν μια αποθέωση του «δεν ξέρω», «δεν είδα», «δεν άκουσα», «δεν θυμάμαι», προκαλώντας την οργή του προέδρου του δικαστηρίου, ο οποίος τον επέπληξε τρεις φορές για τη συμπεριφορά του.













