Την Τετάρτη 18/9 στις 6μ.μ καλέστηκε αντιφασιστική συγκέντρωση-πορεία,στα μικρά καταρρακτακια στο κέντρο της Έδεσσα, με αφορμή την δολοφονία του αντιφασίστα Killah.p από χρυσαυγιτη.Στο κάλεσμα ανταποκρίθηκαν 80-100 άτομα κυρίως νεολαίοι άλλα και μεγαλύτεροι καθώς και …
απολυμένοι και απεργοί καθηγητές.
Η πορεία είχε συνεχή παλμό και συμμετοχή, ενθαρρυντικό για τα δεδομένα της πόλης. Την πορεία ακολουθούσαν από απόσταση 2 μηχανές αηΔΙΑΣ (συνάδελφοι των Αθηναίων παρατηρητών της δολοφονίας) και ασφαλητομανι.
Την Πέμπτη 19/9 το πρωί έγινε μοίρασμα κειμένου στην λαϊκή αγορά και το απόγευμα μικροφωνική και μοίρασμα κειμένου στα μικρά καταρρακτακια ταυτόχρονα με δυναμική παρουσία-παρέμβαση αντιπληροφορησης των απεργών καθηγητών. Επίσης κρεμάστηκαν πανό στο ίδιο σημείο.
Τέλος η Πρωτοβουλία για την Αυτοοργάνωση έχει καθημερινή παρουσία αλληλεγγύης στις παρεμβάσεις των απεργών καθηγητών στο κέντρο της πόλης
Πηγη:http://xronika05.blogspot.gr





