Ακροδεξιό αντιπρόεδρο εξέλεξε η βουλή της Ουγγαρίας

Ακροδεξιό αντιπρόεδρο εξέλεξε η βουλή της Ουγγαρίας

4Μέλος φιλοναζιστικών ομάδων την δεκαετία του 1990

«Το παρελθόν μου είναι γνωστό σε όλους, προτιμώ να αναφερθώ στα μελλοντικά μου σχέδια» ήταν μια από τις δηλώσεις του νεοεκλεγέντα αντιπροέδρου της βουλής της Ουγγαρίας.
Ο Τόμας Σνάιντερ είναι βουλευτής του ακροδεξιού κόμματος Γιόμπικ και εκτός από την στήριξη του κόμματος του είχε και την στήριξη πολλών βουλευτών του συντηρητικής παράταξης του πρωθυπουργού της χώρας. Ο Σνάιντερ δεν αρνείται ότι ήταν μέλος φιλοναζιστικής ομάδας κατά την δεκαετία του 1990 ενώ το κυβερνών κόμμα στηρίζει τις ρατσιστικές θέσεις του κόμματος Γιομπίκ, ιδίως σε θέματα που αφορούν τους Ρομά.

Πηγη:athensvoice.gr

52