Όπως αναφέρει η εφημερίδα, η κυβέρνηση, που φέρεται αποφασισμένη να προχωρήσει στην αλλαγή του συνδικαλιστικού νόμου μέχρι το τέλος του έτους, σκοπεύει να φέρει αλλαγές στον τρόπο λήψης των αποφάσεων για απεργίες, νέο καθεστώς για τη χρηματοδότηση των συνδικάτων, επαναφορά του «lockout» (ανταπεργίας) μετά 32 χρόνια και περιορισμό στις συνδικαλιστικές άδειες.
Το σχόλιο του ΜΕΤΑ
Το ΜΕΤΑ έχει υπογραμμίζει ότι η ανασχηματισμένη και φερέφωνη κυβέρνηση, που δεν έλαβε το μήνυμα των πρόσφατων εκλογών, θα προχωρήσει σταθερά στην καταβαράθρωση των εργασιακών σχέσεων, όσων έχουν απομείνει, θα προσπαθήσει να παλινορθώσει τo θεσμό της ανταπεργίας (lockout), να κάνει την κήρυξη των απεργιών ουσιαστικά αδύνατη, να παρέμβει ωμά στα εσωτερικά των συνδικάτων μέσα από την τροποποίηση του Ν. 1264/82 (συνδικαλιστικός νόμος), ώστε να αποδυναμώσει κάθε φωνή αντίστασης, να εξαρθρώσει το συνδικαλιστικό και το εργατικό κείμενο.
«Ο υπουργός Εργασίας, η μνημονιακή κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου ποιούν την νήσσαν· δεν έλαβαν το μήνυμα των εκλογών και συνεχίζουν να ταυτίζονται με τα συμφέροντα των εργοδοτών. Μαζί, συνιστούν ένα ενιαίο κέντρο και έχουν αναγορεύσει σε βασικό τους αντίπαλο τους εργαζόμενους και τα δικαιώματά τους. Επόμενο χτύπημά τους η αλλαγή του συνδικαλιστικού νόμου, ώστε να εκμηδενίσουν κάθε αντίδραση των εργαζομένων. Δεν υπάρχει ούτε ένα δικαίωμα των εργαζομένων, των συνταξιούχων, των νέων, που να έχει εξαιρεθεί από αυτήν τη λυσσαλέα επίθεση. Δεν υπάρχει ούτε ένα αίτημα των εργοδοτών που να μην έχει ικανοποιηθεί…
»Για τους εργαζόμενους, τους άνεργους, τους συνταξιούχους δεν υπάρχει άλλος δρόμος αντίστασης από τη διαρκή ταξική πάλη, από τον αγώνα για την ανατροπή αυτής της μνημονιακής πολιτικής, που έχει φέρει το νεο-μεσαίωνα στη χώρα».
Ακολουθεί το δημοσίευμα των «Νέων»:

Πηγη:http://ergasianet.gr/







