Γερμανοί περιβαλλοντικοί ακτιβιστές συνέλεξαν και μοίραζαν σε απόρους φαγητό από τα σκουπίδια, το οποίο είχαν πετάξει σούπερ μάρκετ και αστυνομικοί πήγαν και το κατείσχαν.
German climate activists took unsold food from supermarkets to give away
The police then confiscated the food and put it back in the bin pic.twitter.com/TQpTgrniXr
— James Jackson (@derJamesJackson) January 23, 2022
156





