Σε ανοικτή επιστολή του ο Μίκης Θεοδωράκης έκανε λόγο για «ευτελή προπαγάνδα» των τουρκικών σήριαλ, ενώ στα ελληνικά κανάλια για την «προκλητική» επιλογή τους να τα προβάλλουν.
Η πολιτική κίνηση του σπουδαίου μουσικοσυνθέτη εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία κάνει λόγο για «προκλητική στάση των καναλιών» τα οποία στο βωμό του κέρδους «αγοράζουν ό,τι τους σερβίρει η τούρκικη τηλεοπτική αγορά η οποία ξέρει πολύ καλά τη δουλειά της».
Kαι ρωτάμε εμείς; Το οτι θα μπορούσε να το έχει συντάξει ο μιχαλολιάκος σε απασχολεί Μίκη;
Αυτό βρήκες να πείς, όταν η μπότα του ναζισμού εξαπλώνεται;
Αντί να βγεις και να απαγορευσεις τη χρήση των τραγουδιών ΜΑΣ από τα ναζιστικά blog;













