ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Από το ρεπορτάζ του ΑΠΕ ΜΠΕ

Ο πρωθυπουργός Μπενιαμίν Νετανιάχου του Ισραήλ ανέστειλε μέχρι νεοτέρας την κατεδάφιση Χαν αλ Αχμάρ, ενός χωριού Βεδουίνων στην κατεχόμενη Δυτική Όχθη, η τύχη του οποίου είχε απασχολήσει τη διεθνή κοινότητα, όπως ανακοίνωσε το γραφείο του.

Το Χαν αλ Αχμάρ, με 173 κατοίκους, βρίσκεται ανατολικά της Ιερουσαλήμ μεταξύ δύο εβραϊκών οικισμών. Χτίστηκε χωρίς την άδεια των ισραηλινών Αρχών που, όπως καταγγέλλουν οι Παλαιστίνιοι, είναι αδύνατον να χορηγηθεί.

«Το μόνο που πετυχαίνουν είναι να δυναμώσουν ακόμη περισσότερο την επιμονή μας ώστε να καθαρίσει η κοινωνία από κάθε φασιστοειδές σκουπίδι και καλούμε κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο να παλέψει μαζί με το ΚΚΕ, μέσα από το οργανωμένο λαϊκό κίνημα, ώστε να το πετύχουμε», σημειώνει σε ανακοίνωση η Τομεακή Επιτροπή Λακωνίας του ΚΚΕ για τη βεβήλωση μνημείου προς τιμήν του ΕΑΜ – ΕΛΑΣ από φασιστοειδή.

Αναλυτικά αναφέρει:

«Φασιστοειδή, πολιτικοί απόγονοι των ταγματασφαλιτών, υμνητές των SS, βεβήλωσαν το μνημείο προς τιμήν του ΕΑΜ – ΕΛΑΣ στους Μολάους Λακωνίας. Κάλυψαν με στόκο τη μαρμάρινη πλάκα που έγραφε: «Τιμή και δόξα στους εκτελεσμένους από τα ναζιστικά στρατεύματα κατοχής και τους ντόπιους συνεργάτες τους: 100 από την ευρύτερη περιοχή, 200 στην Καισαριανή, 11 στη Σπάρτη, 40 στην Τρίπολη, 37 στην Καλαμάτα, ως αντίποινα για την εξόντωση του Γερμανού στρατηγού Κρεζ στις 27-4-1944 εδώ στη Γκαγκανιά Μολάων από τμήμα του ΕΛΑΣ με διοικητή το Μανώλη Σταθάκη». Στη «νέα επιφάνεια» που δημιούργησαν έγραψαν: «Το ΚΚΕ δεν έχει ιστορία, έχει ποινικό μητρώο».

Για άλλη μια φορά τα φασιστοειδή επιχειρούν να αλλάξουν την Ιστορία του τόπου, ιστορία που γράφτηκε με ποτάμια αίμα και αμέτρητες θυσίες. Όμως οι κάτοικοι των Μολάων είναι περήφανοι για μια από τις κορυφαίες αντιστασιακές πράξεις που έγινε στην περιοχή τους, την εξολόθρευση του Γερμανού Στρατηγού. Είναι περήφανοι για τον ήρωα συντοπίτη τους Μανώλη Σταθάκη που ήταν επικεφαλής της επιχείρησης.

Αυτή η ηρωική πράξη και χιλιάδες άλλες είναι το «ποινικό μητρώο» του ΚΚΕ και όλων των αγωνιστών που δεν έσκυψαν το κεφάλι στους ναζί κατακτητές. Είναι «βρώμικο» ποινικό μητρώο για τους πολιτικούς απόγονους των συνεργατών των ναζί, είναι όμως «καθαρό» και τιμημένο για τον ελληνικό λαό που ξέρει καλά την Ιστορία, που ξέρει ότι στη Λακωνία το ΚΚΕ, το ΕΑΜ, ο ΕΛΑΣ δεν λογάριασε θυσίες, έδωσε όλες του τις δυνάμεις με χιλιάδες νεκρούς και κατατρεγμένους για την απελευθέρωση και την προκοπή της πατρίδας.

Όλα αυτά τα φασιστοειδή, που βγήκαν σαν τους αρουραίους από τους πιο βρώμικους υπονόμους της Ιστορίας, έδρασαν στα μουλωχτά μέσα στη νύχτα. Ξεσπούν στα μνημεία γιατί ξέρουν ότι ο λαός μας δεν ανέχεται τους ναζί, ότι η συντριπτική πλειοψηφία του λαού της Λακωνίας καταδικάζει τις ιδέες τους και τις βρώμικες ενέργειές τους. Ξεσπούν στα μάρμαρα γιατί φοβούνται την εργατική τάξη, το λαϊκό κίνημα και το ΚΚΕ. Ενοχλούνται από το γεγονός πως το ΚΚΕ από την ίδρυση του, εδώ και 100 χρόνια, με συνέπεια οργανώνει την πάλη του λαού κόντρα στους ξένους και ντόπιους δυνάστες για όλα, για το μεροκάματο, τις συνθήκες δουλειάς και ζωής ενάντια στο κεφάλαιο και τα κόμματά του, που αυτοί υπηρετούν πιστά.

Η δράση των νυχτόβιων γυμνοσαλιάγκων του φασισμού δεν μπορεί να καλύψει τα χρυσά γράμματα που η Ιστορία έχει γράψει τα ονόματα των ηρώων του λαού μας. Γιατί είναι βαθιά χαραγμένα και ποτισμένα με αίμα. Ο στόκος που έχουν στο μυαλό τους και νομίζουν πως είναι για κάθε χρήση, είναι σαθρός θα πέσει!

Το μόνο που πετυχαίνουν είναι να δυναμώσουν ακόμη περισσότερο την επιμονή μας ώστε να καθαρίσει η κοινωνία από κάθε φασιστοειδές σκουπίδι και καλούμε κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο να παλέψει μαζί με το ΚΚΕ, μέσα από το οργανωμένο λαϊκό κίνημα, ώστε να το πετύχουμε.

Το ΚΚΕ έρχεται από πολύ μακριά και πάει πολύ μακριά. Θα συνεχίσουμε την προσπάθειά μας να γνωρίσει ο λαός μας την αληθινή ιστορία, ενάντια στους παραχαράκτες της. Θα συνεχίσουμε να παλεύουμε για την ισχυροποίηση του ΚΚΕ, για την ανασύνταξη του εργατικού κινήματος, την ανάπτυξη της κοινωνικής συμμαχίας για μια ανώτερη κοινωνία, το σοσιαλισμό – κομμουνισμό».

Πηγή:https://liberationpolular.wordpress.com

Ανακοινώνεται ότι με εντολή του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγου Αριστείδη Ανδρικόπουλου, οι τέσσερις αστυνομικοί που εμφανίζονται σε βίντεο που αναρτήθηκε στο διαδίκτυο να επιδεικνύουν επίμεμπτη συμπεριφορά σε βάρος ηλικιωμένης αλλοδαπής στο Κέντρο Υποδοχής και Ταυτοποίησης στη Μόρια Λέσβου, ανακαλούνται άμεσα στις Υπηρεσίες τους, σε Αττική, Ιωάννινα και Έδεσσα.

Σε βάρος τους διατάχθηκε Ένορκη Διοικητική Εξέταση, στην οποία θα διερευνηθεί εάν η συμπεριφορά τους ενέχει και ρατσιστικά χαρακτηριστικά.

Αντίθετα απ’ ότι πιστεύουν πολλοί, οι ρατσιστές δεν γίνονται ρατσιστές επειδή είναι βλάκες. Καταντούν βλάκες και αμόρφωτοι επειδή είναι ρατσιστές, επειδή θεωρούν ότι οι προκαταλήψεις τους για τις γυναίκες, τους μαύρους, τους Εβραίους, τους γκέι και τις λεσβίες, τους Ασιάτες, τους Σλάβους, τους Τούρκους κ.λπ. εξηγούν τα πάντα.

Ο ρατσιστής πιστεύει πως ένας άνθρωπος που γεννήθηκε σε μια χώρα που δεν διάλεξε, με χρώμα δέρματος και άλλα σωμτικά χαρακτηριστικά που δεν διάλεξε, με φύλο που επίσης δεν διάλεξε, σε μια κοινωνική τάξη που δεν επέλεξε, είναι πράγματα που καθορίζουν απόλυτα και μονομερώς τις ικανότητές του, τις δυνατότητές του, τα χαρίσματά του, τη δημιουργικότητά του, τη θέση του ως πολίτιη,  και πολλές άλλες ιδιότητες που έχουν οι άνθρωποι καθώς και τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του. Φυσικά δεν αναρωτιέται για τη δική του «καμπούρα» που θεωρεί πως δεν υπάρχει.

Ο ρατσιστής δεν πιστεύει στην ελευθερία, παρότι κορδώνεται για υπέρμαχός της, αφού θεωρεί πως όλα είναι προκαθορισμένα, ξεχνώντας βεβαίως τα δικά του δεσμά, γι’ αυτό και ανατρέχει σε μύθους ή στο παρελθόν που συχνά τα παραποιεί. Ο ρατσιστής πιστεύει ότι οι άνθρωποι είναι σαν τα ζώα. Ότι όπως γεννηθούν έτσι και θα εξελιχθούν, σύμφωνα με προκαθορισμένο τρόπο, εναντίον κάθε εμπειρικής πραγματικότητας και κάθε επιστημονικής τεκμηρίωσης. Πάντως είναι ενδιαφέρον ότι υπόρρητα παραδέχεται πως κι ο ίδιος είναι τέτοιο ζώο, που εξελίσσεται με προκαθορισμένο τρόπο. Φυσικά μπορεί να παραδέχεται για τον εαυτό του ό,τι θέλει. Ειδικά στην προκειμένη περίπτωση θα τον πιστέψουμε.

Ο ρατσιστής δεν πιστεύει στα ανθρώπινα δικαιώματα, παρ’ ότι συχνά θα τα επικαλεστεί. Και πιθανόν, οι περισσότεροι ρατσιστές αγνοούν τι λέει η Οικουμενική διακήρυξη των δικαιωμάτων του ανθρώπου. Ο ρατσιστής για την ακρίβεια παραδέχεται ότι δεν πρέπει να υπάρχει ισότητα στα δικαιώματα μεταξύ ανδρών και γυναικών, μεταξύ λευκών και μαύρων, Ευρωπαίων και Ασιατών κοκ.

Ο ρατσιστής τείνει να πιστεύει πως οι άνδρες, οι λευκοί, οι Ευρωπαίοι, οι ευκατάστατοι πρέπει να έχουν περισσότερα δικαιώματα από τις γυναίκες, τους μαύρους, τους φτωχοδιάβολους. Φυσικά τα δικαιώματα χωρίς την ισότητα δεν είναι δικαιώματα αλλά προνόμια, όπως στο μεσαίωνα ή στην Οθωμανική περίοδο. Κατά βάση, ο Έλληνας ρατσιστής έχει οθωμανική νοοτροπία. Φυσικά, χωρίς να το αντιλαμβάνεται, ο ρατσιστής παραδέχεται ότι κι ο ίδιος δεν μπορεί να έχει τα ίδια δικαιώματα απέναντι σε «περισσότερο λευκούς», «περισσότερο Ευρωπαίους», περισσότερο ευκατάστατους». Κατά βάση ο ρατσιστής πάσχει από κόμπλεξ κατωτερότητας που όταν νομίζει ότι οι περιστάσεις τον ευνοούν, όταν έχει απέναντί του αδύναμους, το μετατρέπει σε κόμπλεξ ανωτερότητας. Δεν είναι άξιος μόνο για χλεύη αλλά και για λύπη.

Ο ρατσιστής είναι δειλός. Ξεσπά την οργή του συνήθως όταν είναι σίγουρος ότι έχει μπροστά τους κάποιον αδύναμο σωματικά, οικονομικά, κοινωνικά. Γι’ αυτό και τρέμει, προσκυνά, γίνεται κόλακας όταν βρίσκεται απέναντι σε κάποιον που θεωρεί περισσότερο ισχυρό κοινωνικά, πολιτικά, οικονομικά ή μορφωτικά. Ο ρατσιστής δεν έμαθε ποτέ να σηκώνει το ανάστημά του και να διεκδικεί δικαιώματα, αλλά με θράσος και δειλία ζητά να του αποδοθούν προνόμια. Γι’ αυτό και σε δύσκολες εποχές ο ρατσιστής συνήθως υπηρετεί τους ισχυρούς ή το κάνει προσδοκώντας ένα «σιδερένιο χέρι». 

Ο ρατσιστής καθώς δεν πιστεύει πως όλοι οι άνθρωποι ανεξαρτήτως εθνικότητας, χρώματος, φύλου, θρησκεύματος, οικονομικής κατάστασης κ.λπ. έχουν τα ίδια ανθρώπινα δικαιώματα, δεν πιστεύει και στην πολιτική δημοκρατία. Μισεί τη δημοκρατία γιατί δημοκρατία είναι πριν απ’ όλα η ισότητα δικαιωμάτων. Θεωρεί τη δημοκρατία πολίτευμα που εκφυλίζει τους ανθρώπους. Γι’ αυτό και συντάσσεται με κάθε φασιστική, απολυταρχική ή αυταρχική πρόταση στη διακυβέρνηση της χώρας, στην καθημερινή ζωή στην πόλη ή στην οικογένεια.

Ο ρατσιστής χάνει την όποια χαρά έχει να του προσφέρει η ζωή ξοδεύοντας το δικό του χρόνο και τον χρόνο των δικών του ανθρώπων, με το να προσπαθεί να χύσει το δηλητήριο του σε όσους θεωρεί κατώτερους ή για αυτούς απέναντι σε άλλους. Ο ρατσιστής είναι για λύπηση ακόμα μια φορά.

Ο ρατσιστής δεν αναλογίζεται ότι το μίσος με το οποίο δηλητηριάζει τα παιδιά του μπορεί μια μέρα να οπλίσει τα χέρια τους και να διαπράξουν ρατσιστικό έγκλημα. Τότε, στην καλλίτερη περίπτωση θα υποχρεωθεί να τα βλέπει για χρόνια τις ώρες του επισκεπτηρίου της φυλακής. Ο ρατσιστής δεν συνειδητοποιεί πως όταν οι περιστάσεις αλλάξουν το θύμα μπορεί να γίνει ο ίδιος. Ο ρατσιστής δεν μπορεί να βγει από τον μικρόκοσμό του, δεν θέλει να διευρυνθεί ή να αλλάξει ο μικρόκοσμός του. Θεωρεί ότι το χωριό του είναι το σημαντικότερο στην περιοχή, η περιοχή του η σημαντικότερη της χώρας, η χώρα η σημαντικότερη του κόσμου, και φυσικά στο κέντρο βρίσκεται ο ίδιος.

Ο ρατσιστής χάνει την ευκαιρία να μάθει, να διευρύνει τους ορίζοντές του γιατί έχει στερεότυπες απαντήσεις για κάθε μικρό ή μεγάλο ερώτημα της ανθρώπινης ζωής που βασίζεται στην ανισότητα και τις διακρίσεις. Γι’ αυτό ο ρατσιστής καταντά βλάκας. Αντίθετα απ’ ότι πιστεύουν πολλοί, οι ρατσιστές δεν γίνονται ρατσιστές επειδή είναι βλάκες. Καταντούν βλάκες και αμόρφωτοι επειδή είναι ρατσιστές, επειδή θεωρούν ότι οι προκαταλήψεις τους για τις γυναίκες, τους μαύρους, τους Εβραίους, τους γκέι και τις λεσβίες, τους Ασιάτες, τους Σλάβους, τους Τούρκους κ.λπ. εξηγούν τα πάντα. Θεωρούν πως ξέρουν τα πάντα και για αυτό αρνούνται να μάθουν. Είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα του ρατσιστή η άρνηση της μάθησης, της έμπρακτης όχι της επιδερμικής μάθησης.

Φυσικά ο ρατσιστής δεν έχει κανένα πρόβλημα να προσλάβει οικιακή βοηθό από την Αλβανία, εργάτη στα χωράφια από το Πακιστάν, μάστορα στην οικοδομή από τη Βουλγαρία ή τη Ρωσία, συνοδό των γονέων από τη Ρουμανία κοκ. Αλλά αφού είναι ξένοι, αφού είναι «κατώτεροι» δεν μπορούν να παίρνουν τις ίδιες αμοιβές με τους «δικούς» μας. Σημειωτέον ότι οι «δικοί» μας παύουν να είναι και τόσο δικοί μας όταν δεν είναι στη μέση οι ξένοι, καθώς γίνονται αυτοί οι «ξένοι».

Τελικά αυτό φαίνεται πως είναι και το κλειδί της υπόθεσης. Ο ρατσισμός είναι μια βολική δικαιολόγηση της εκμετάλλευσης εκείνου που είναι διαφορετικός στην εθνική ταυτότητα, στο χρώμα του δέρματος, στο φύλο ή στο θρήσκευμα. Ο ρατσισμός είναι μια βολική δικαιολογία γι’ αυτόν που θέλει να πλουτίσει, να γίνει κοινωνικά ανώτερος, όχι μόνο ανήθικα αλλά και παράνομα. Ο ρατσισμός είναι τελικά μια πρωτόγονη ταξική ιδεολογία του μικρομεσαίου, όταν έχει απέναντί του διαφορετικούς να εκμεταλλευτεί ή όταν λείπουν τους κατασκευάζει, που την αντιστρέφει όταν κοιτάει προς τα «πάνω».

Το μυαλό του ρατσιστή είναι διεστραμμένο γιατί εμφανίζει αυτή την ανισότητα σαν φυλετική, εθνική κ.λπ. ισότητα.

Α, και κάτι ακόμα. Είναι γνώρισμα του ρατσιστή να λέει «εγώ δεν είμαι ρατσιστής, αλλά…..» 

O Γιώργος Πλειός είναι Καθηγητής στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

Το άρθρο δημοσιεύται στην εφημερίδα «Γέρα», στο τεύχος Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου 2018

Πηγή:http://www.koutipandoras.gr

Ναζί γέμισαν σβάστικες τα ξημερώματα της 19/10 τον χώρο της Φιλοσοφικής σχολής, ενώ έβγαλαν και ανακοίνωση με φωτογραφικό υλικό απο τη ναζιστική δράση τους και απειλές για τη συνέχεια, που στοχοποιούν φοιτητικές παρατάξεις και τους φοιτητές.

Από ΚΑΡΦΙ-ΕΑΑΚ αναρτήθηκε το παρακάτω για την σημερινή επίθεση των Ναζί :

Σήμερα αντικρίσαμε στην είσοδο της Φιλοσοφικής, έξω από το στέκι μας και σε άλλους χώρους της σχολής σβάστικες και φασιστικά συνθήματα της ναζιστικής οργάνωσης ΕΣΑ. 

Πέρα από τα συνθήματα, φράκαραν και την πόρτα του στεκιού.

Μάλλον τους ενόχλησε και η ανακοίνωση μας που λέει ξεκάθαρα ότι οι φασίστες δεν έχουν χώρο στις σχολές μας.

Είναι αυτοί που χάρηκαν με τη δολοφονία του ζακ

Είναι αυτοί που χάρηκαν με τη δολοφονία του Φύσσα.

Είναι αυτοί που χτυπάνε και σκοτώνουν μετανάστες.

Είναι αυτοί που κάνουν τη βρώμικη δουλειά για τα λαμόγια, τους εφοπλιστές, τα αφεντικά και το κράτος, σπάζοντας απεργίες.

Είναι αυτοί που επιτίθενται σε αγωνιστές και στο κίνημα.

Είναι αυτοί που δεν θέλουν το μαζικό λαϊκό κίνημα και τις πρακτικές του γιατί είναι αυτοί που θα τους ξαναστείλουν στις τρύπες τους.

Είναι αυτοί που αναπολούν το ολοκαύτωμα.

ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ.

ΚΑΜΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΊΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

ΈΞΩ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΠΌ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΜΑΣ

Πηγή:https://o-dromos.blogspot.com

Ο άνθρωπος που τηλεφώνησε σε σχολείο της Δυτικής Αττικής έδωσε το ονοματεπώνυμό του και ισχυρίστηκε ότι εκπροσωπεί Έλληνες ομογενείς από τη Γερμανία. «Θέλουμε να βοηθήσουμε μαθητές και οικογένειες από υποβαθμισμένες περιοχές», εξήγησε. Με ποιον τρόπο; Μα με δώρα: τσάντες, σχολικά είδη, ακόμα και ηλεκτρικές μικροσυσκευές. «Η χειρονομία θα επαναλαμβάνεται ανά τρίμηνο».

Υπό δύο όρους. Πρώτον, να δοθούν τα δώρα σε οικογένειες με χαμηλά εισοδήματα, κατόπιν επιτόπιας αυτοψίας από εκπροσώπους της γενναιόδωρης ομογένειας. Και δεύτερον, «να συμμετέχουν στην κλήρωση μόνο Ελληνόπουλα»!

Ο διευθυντής του σχολείου απέρριψε ασυζητητί την προσφορά, αλλά αμέλησε να διαολοστείλει τον αυτόκλητο ευεργέτη. Αντ’ αυτού, τον παρέπεμψε στον Σύλλογο Γονέων. Όπως αποδείχθηκε πρόσφατα στη Χίο με τις 1500 υπογραφές της νεοφασιστικής αθλιότητας, αλλά και αλλού, τα συλλογικά όργανα των γονέων και κηδεμόνων προσφέρονται για την αναπαραγωγή άναρθρων κραυγών και φαιών πρωτοβουλιών.

«Βεβαίως, κοπιάστε», του είπαν με ευγνωμοσύνη οι μαμάδες και οι μπαμπάδες. Και διεξήγαγαν την πρώτη κλήρωση, μπροστά σε καμιά τριανταριά ανυποψίαστους ενήλικες.

Πριν μοιραστούν οι κασετίνες, κάποιοι δημοκρατικοί γονείς μυρίστηκαν τη μεθόδευση, ξεψάχνισαν την ελληνοπρεπή κληρωτίδα και έβαλαν τις φωνές. Η συμφωνία ακυρώθηκε και οι καλοθελητές εξοστρακίστηκαν, αλλά σίγουρα βρήκαν εύφορο έδαφος στην επόμενη γειτονιά. Δεν μοιράζονται όλες οι τοπικές κοινωνίες τις ευαισθησίες της δυτικής όχθης.

Σύμφωνα με τους καταγγέλοντες, ο ελληνόψυχος της ιστορίας μας τους συστήθηκε ως Ανδρέας Ρεντζούλας. Στα social media αναφέρεται ως πρόεδρος ή γενικός γραμματέας ή …αντάρτης ενός κόμματος ονόματι Λ.Ε.Υ.Κ.Ο., κάτι σαν Χρυσή Αυγή στο πιο χύμα και στο ουχί κακοποιό: Λαϊκές Ενώσεις Υπερκομματικών Κοινωνικών Ομάδων. Από υπερκομματικότητα, άλλο τίποτε.

Με λίγο ψάξιμο, βρήκαμε ότι ο περί ου ο λόγος πατριώτης πρωτοστάτησε στη δημιουργία ξενώνα αστέγων, μόνο για Έλληνες φυσικά, επίδοξου αναχώματος ενάντια στην ανέγερση τεμένους στο Βοτανικό. Και άλλα τέτοια, εξίσου δύσοσμα.

«Για άλλη μία φορά, προσφέραμε σχολικό εξοπλισμό για 30 παιδιά από φτωχές οικογένειες. Τσάντες, κασετίνες, μολύβια, τετράδια και άλλα. Πολύ σύντομα, το υλικό θα φτάσει στους παραλήπτες. Ανυπομονούμε να δούμε χαρούμενα πρόσωπα», γράφει στη δική του σελίδα ο ελληνογερμανικός σύνδεσμος «Ελλάδα σε ανάγκη».

Το εν Αθήναις αρχηγείο του στην οδό Καφαντάρη, «γεμάτο με ρούχα, ηλεκτρικές συσκευέ και πολλά άλλα», παραχωρείται –σύμφωνα με τους ίδιους- από τον περί ου ο λόγος Ρεντζούλα «με τη συμπαράσταση του κόμματος Λ.Ε.Υ.Κ.Ο.». Από εκεί εκπορεύτηκαν δωρέες σε πυρόπληκτους, πλημμυροπαθείς, απόρους και άλλους αναξιοπαθούντες.

Σε πιστοποιητικό φρονημάτων ή ιθαγένειας δεν υπάρχει ρητή αναφορά κάτι, οπότε είναι δύσκολο να ξεχωρίσει κανείς τινος πρωτοβουλία είναι ο «εξελληνισμός» της φιλανθρωπικής δράσης. Στις δημοσιεύσεις του συγκεκριμένου συνδέσμου δεν εντοπίσαμε εθνικιστικές κορώνες, οπότε ενδέχεται να ευθύνεται ο εδώ «εκπρόσωπος». Σημειωτέον ότι  από τους «μεταλλιούχους» αθλητές του στίβου άξια συγχαρητηρίων κρίθηκε από το Λ.Ε.Υ.Κ.Ο. μόνο η σεσημασμένη για τα ακροδεξιά πιστεύω της Βούλα Παπαχρήστου.

Δεν έχουν και τόση σημασία οι λεπτομέρειες, αφού άλλωστε ο τόπος έχει πλημμυρίσει από κωμικοτραγικά αλληλοσπαρασσόμενα μορφώματα αυτού του φυράματος, λευκά και (πολύ) λιγότερο λευκά.

Η ουσία κρύβεται στην προσπάθεια διείσδυσης μέσα σε σχολεία και οικογένειες, με στόχο τον προσηλυτισμό σε ακροδεξιές ομάδες και τον εκφασισμό μίας κοινωνίας που ψάχνει παρηγοριά στην ξενοφοβία και τον ρατσισμό.

Οι υποβαθμισμένες αλλά πολυπληθείς γειτονιές της δυτικής Αθήνας, του Πειραιά αλλά και της Θεσσαλονίκης (όπου ανθεί η μακεδονομαχία) είναι ένας προφανής, ευάλωτος στόχος.

Το περιστατικό με τον 11χρονο Σύριο που τραμπουκίστηκε κατά συρροή από τα θρεφτάρια ασυμβίβαστων Ελλήνων και στοχοποιήθηκε βάναυσα όταν επιχείρησε να αμυνθεί δείχνει ότι το αμπέλι είναι ξέφραγο. Η αλήθεια για το περιστατικό της Θεσσαλονίκης μαθεύτηκε από ανάρτηση αγανακτισμένου για τον υποδόριο ρατσισμό πατέρα, αλλά για την κοιμώμενη κοινωνία πέρα βρέχει.

Όπως και στην περίπτωση του άμοιρου Ζακ Κωστόπουλου, το θύμα βαφτίστηκε θύτης και οι νοικοκυραίοι χορεύουν γύρω του τον χορό της ντροπής. Οι τσάντες που κρατούν τα παιδιά τους στο σχολείο ίσως δωρίστηκαν από κάποιον αόρατο –και ίσως  ανύποπτο- λαζογερμανό της γαλάζιας διασποράς.

Πηγή:http://www.koutipandoras.gr

Εκατοντάδες μετανάστες, κυρίως από την Ονδούρα, πέρασαν χτες τα σύνορα της Γουατεμάλας με το Μεξικό στο ύψος του Τεκούν Ουμάν και ήρθαν αντιμέτωποι με τους αστυνομικούς που τους περίμεναν παραταγμένοι στην άλλη πλευρά.

Στις εικόνες που μετέδωσε η μεξικανική τηλεόραση διακρίνονται οι μετανάστες να περνούν από τα μεθοριακά φυλάκια στην πλευρά της Γουατεμάλας και να ξεχύνονται στη γέφυρα που συνδέει τις δύο χώρες. Δεκάδες άνθρωποι κατόπιν αρπάζουν και ταρακουνούν τα συρματοπλέγματα, όμως οι πρώτες πληροφορίες από αξιωματούχους στην περιοχή αναφέρουν ότι οι αστυνομικοί τους απώθησαν.

Το Ριάτσε είναι ένα μικρό μεσαιωνικό χωριό της Καλαβρίας. Είναι σκαρφαλωμένο στην κορυφή ενός ψηλού λόφου, με θέα προς το Ιόνιο Πέλαγος. Δίπλα του απλώνεται η κοίτη ενός μικρού χείμαρρου που δίνει το όνομα στο χωριό: Ρυάκι. Η ονομασία του δείχνει ότι ιδρύθηκε ή εποικήθηκε από Έλληνες, Σλάβους ή Αλβανούς, που μάλλον έφευγαν από τα Βαλκάνια μπροστά στην προέλαση των Οθωμανών.

Σε ένα έτος φυλάκιση με τριετή αναστολή καταδικάστηκαν, με συνοπτικές διαδικασίες, οι πρώτοι εκ των 233 προσφύγων και μεταναστών που πραγματοποίησαν την Τρίτη καθιστική διαμαρτυρία στον κόμβο της Καβύλης, στον κάθετο άξονα της Εγνατίας Αρδάνιο-Ορμένιο, βόρεια της Ορεστιάδας.

Σύμφωνα με το thrakinea.gr, οι πρόσφυγες και μετανάστες δικάζονται ανά 20 στο αυτόφωρο μονομελές της Ορεστιάδας, ενώ εκτός από την ποινή φυλάκισης οι πρόσφυγες επιβαρύνονται και με τα δικαστικά τους έξοδα.

Οι περισσότεροι πρόσφυγες δηλώνουν ως χώρες προέλευσης το Ιράκ και την περιοχή του Κουρδιστάν.

Πηγή: topontiki.gr

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ/ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Δεν υπάρχει δρόμος για την ειρήνη, η ειρήνη είναι ο δρόμος Γιορτή, διαδήλωση, εργαστήρι ιδεών… Ένα πανηγύρι της συνύπαρξης και της διαφορετικότητας, του αγώνα και...