ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Μνημόνια και φασίστες μας θέλουν πεινασμένους και δούλους
Η κυβερνητική τρόικα απεργάζεται ή εφαρμόζει ήδη κλεισίματα νοσοκομείων και σχολείων, νέες μειώσεις σε μισθούς-συντάξεις, νέα χαράτσια για το λαό, “μεταρρυθμίσεις” που απελευθερώνουν τις απολύσεις, επιτρέπουν την πώληση ληγμένων τροφίμων για τους…προλετάριους, βάζουν δίδακτρα στα πανεπιστήμια, στερούν φάρμακα από τους καρκινοπαθείς και κόβουν κατά 90% τις αποζημιώσεις ως και στα…θύματα τροχαίων (τροπολογία Στουρνάρα 4/10). Δίνει χρήματα για στρατόπεδα συγκέντρωσης μεταναστών, φυλακές για τους έλληνες, δακρυγόνα και “αύρες” για την αστυνομία. Αφειδώς πληρώνει και για τα χρέη των τραπεζιτών, τις φοροαπαλλαγές των Mall και των εφοπλιστών, τις επιδοτήσεις των βιομηχάνων. Αλλά εξαφανίζει τα κονδύλια για το Κοινωνικό Κράτος και τις ανάγκες όλων μας. Εξαφανίζει τις ζωές των φτωχών, ελλήνων και μεταναστών.
Οι φασίστες της Χ.Α. εισηγούνται ανοιχτά τα ίδια, αλλά -αρχικά- για τους “ξένους”. Σύμφωνα με δηλώσεις κι επερωτήσεις βουλευτών τους, θέλουν να πετάξουν έξω από τα νοσοκομεία, έξω από τα νηπιαγωγεία, έξω από τις δουλειές τους… τους “ξένους”, τις “αδερφές” και τους “προδότες”, όπως αυτοί τους ορίζουν. Όσο για τους έλληνες… με 18 ευρώ το μήνα θέλει να τους νοικιάζει, σαν κανονικός νταβατζής, η Χ.Α., σε «έλληνες» εργοδότες.

Η Μαφία στην πολιτική
Η κυβέρνηση συκοφαντεί το λαό ότι “μαζί τα φάγαμε”, ότι “όλοι φταίμε” αφού “ζούσαμε πάνω από τις δυνατότητες”. Έπειτα προσπαθεί να εφαρμόσει τις πολιτικές της. Αντιμετωπίζει με αστυνομικά βασανιστήρια (συμβάντα 30/9-1/10, δημοσίευση Guardian)  και βάρβαρη βία τους διαδηλωτές. Στέλνει τους εισαγγελείς να ασκήσουν διώξεις σε όσους αντιστέκονται. Στους εργάτες του Σκαραμαγκά, της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ ή τους καθηγητές του ΑΠΘ. Νομίζει ότι θα τρομοκρατήσει τον εχθρό λαό, με όπλο την ΕΛ.ΑΣ. και τους εισαγγελείς.
Οι νοσταλγοί του Ολοκαυτώματος συκοφαντούν τους “ξένους” ότι είναι εγκληματίες και τους αριστερούς αντιπάλους τους ότι είναι “προδότες” και…“άπλυτοι”. Έπειτα προσπαθούν να αιματοκυλίσουν όλους αυτούς, με την κάλυψη της ΕΛ.ΑΣ. και των εισαγγελέων.

Θα νικήσουμε!
Η μεγάλη απεργία της 18 Οκτώβρη, οι διαδηλώσεις «υποδοχής» της Μέρκελ, οι καταλήψεις των εργαζομένων του Σκαραμαγκά ή του ΑΠΘ, οι αγώνες που συνεχίζονται και που ξεκινάνε (ΟΤΑ, ΔΕΗ, Συμβούλια Διοίκησης ΑΕΙ-ΤΕΙ), δείχνουν ότι η οργή όχι μόνο μεγαλώνει, αλλά τείνει να στραφεί στους πραγματικούς υπεύθυνους κι όχι στα εξιλαστήρια θύματα που αυτοί κατασκευάζουν.
Σε αυτό το περιβάλλον ο αντιρατσιστικός και αντιφασιστικός αγώνας γίνεται και πιο αποτελεσματικός, αλλά και πιο αναγκαίος. Γιατί έτσι μπορεί πιο εύκολα να εκδηλωθεί η αλληλεγγύη όλων των εργαζομένων, ανεξαρτήτως χρώματος, θρησκείας ή φύλου. Γιατί έτσι αποκτούμε αυτοπεποίθηση για τη μόνη αληθινή λύση των συλλογικών αγώνων. Μα και γιατί ταυτόχρονα, μόνο με την καταπολέμηση του ρατσισμού των ΜΜΕ και της κυβέρνησης, με την περιθωριοποίηση των νοσταλγών των κρεματορίων, μόνο έτσι μπορεί το κίνημα να παραμείνει αδιάσπαστο, ενωμένο και προσανατολισμένο στην τελική νίκη! Κατά των τραπεζιτών, των βιομηχάνων και των υπουργών τους, που φέρνουν τη φτώχεια και την ανεργία -και όχι κατά των πιο αδύναμων θυμάτων που επιλέγονται κατά το δοκούν.
Να μην αφεθεί το μίσος να διαιρέσει όλους εμάς τους «από κάτω». Να πετάξουμε πάλι στο περιθώριο, όπου ανήκουν, τους μισάνθρωπους και δολοφόνους νοσταλγούς του Χίτλερ.

Η «ωραία» Μπακογιάννη των τραπεζιτών και το «τέρας» Μιχαλολιάκος των μαχαιροβγαλτών. Εγκάρδια συνεννόηση.

 

 

 

 

 

 

 

Θύματα βασανιστηρίων της ΕΛ.ΑΣ. (30/9/2012). «Θα πεθάνετε όπως οι παππούδες σας στον εμφύλιο» απειλούσαν οι αστυνομικοί!

Κίνηση ΑΠΕΛΑΣΤΕ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ         www.kar.org.gr

Κοζάνη, Σάββατο 20/10, 7μμ, στο βιβλιοπωλείο «Συνεταιριστικό» :
Συζήτηση της Κίνησης «Απελάστε το Ρατσισμό» Κοζάνης με θέμα:
«68 χρόνια μετά τη νίκη του ελληνικού λαού απέναντι στους Ναζί: Ποτέ ξανά φασισμός.»
Θα ακολουθήσει η προβολή της ταινίας «Γη κι Ελευθερία» (για την λαϊκή επανάσταση του 1936 στην Ισπανία ενάντια στο φασισμό).

Μαζική ήταν η συμμετοχή του κόσμου σήμερα έξω από τα δικαστήρια της Γούναρη, στα οποία είχε υπάρξει κάλεσμα κυρίως από τον αναρχικό/αντεξουσιαστικό χώρο αλλά και την αριστερά,  κάλεσμα για παράσταση διαμαρτυρίας εν’ όψει της ανάκρισης των τεσσάρων συλληφθέντων των γεγονότων της 11ηςΟκτώβρη.
Να υπενθυμίσουμε ότι τα ξημερώματα της 11ης Οκτώβρη είχε υπάρξει συμπλοκή μεταξύ Χρυσαυγιτών και αναρχικών/αντεξουσιαστών μετά από επίθεση των Χρυσαυγιτών σε κατειλημμένο χώρο. Ύστερα από δυομιση ώρες, και ενώ η αστυνομία δεν είχε παρέμβει, έγιναν 9 προσαγωγές ατόμων άσχετων με το περιστατικό σε διαφορετικά σημεία της πόλης, 4 εκ των οποίων κατέληξαν σε σύλληψη με κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος, όλες βασισμένες στις μαρτυρίες ενός φασίστα.
Σήμερα, ήμασταν στα δικαστήρια από τις 8μιση η ώρα, ενώ όσο η ώρα περνούσε τόσο το πλήθος αυξανόταν σε αριθμό.
Ο παλμός της συγκέντρωσης ήταν δυναμικός ενώ παρά τη δυνατή βροχή, ο κόσμος παρέμενε εκεί. Το κυρίαρχο σύνθημα «ήταν το πάθος για τη λευτεριά είναι δυνατότερο απ’ όλα τα κελιά», ενώ οι παρευρισκόμενοι έδειξαν έμπρακτα την αλληλεγγύη τους στους συλληφθέντες.
Η δυναμικότητα και η αποφασιστικότητα των διαμαρτυρομένων αγωνιστών οδήγησε στη νίκη μας μέσω της απελευθέρωσης των τριών από τους τέσσερις συλληφθέντες με περιοριστικούς όρους.

Από το Μεταξά στη Χρυσή Αυγή.
Προβολή επιλεγμένων αποσπασμάτων ντοκιμαντέρ και συζήτηση για τη φύση του φασισμού και την πάλη εναντίον του, με αφορμή την επερχόμενη επέτειο του ΟΧΙ και τους μύθους για τη Μεταξική δικτατορία

την Παρασκευή 19 Οκτώβρη στις 7.30 μ.μ. στο Πολυτεχνείο/ Πτέρυγα Αρχιτεκτονικής

Κίνηση «Απελάστε το Ρατσισμό» Θεσσαλονίκης

Χτες, Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία αντιφασιστική συγκέντρωση και πορεία στη Θεσσαλονίκη ως απάντηση στη συγέντρωση 150 φασιστών και ακροδεξιών από διάφορες πόλεις στο Λευκό Πύργο. Περίπου 500 αντιφασίστες συγκεντρωθήκαμε και πραγματοποιήσαμε πορεία, παράλληλα με την πορεία των φασιστών . Η Κίνηση «Απελάστε  το Ρατσισμό» συμμετείχε και θα συμμετέχει και στις επόμενες πιο δυναμικές κινητοποιήσεις που θα χρειαστούν για να αποτραπούν τελείως οι επόμενες φασιστικές εκδηλώσεις!

Κίνηση «Απελάστε το Ρατσισμό» Θεσσαλονίκης

Τα ξημερώματα της Πέμπτης 11/10, εικοσαμελής ομάδα των νεοναζί της Χρυσής Αυγής (εξοπλισμένη με κράνη, πέτρες, ρόπαλα) συγκεντρώθηκε στην Πλατεία των Ψηλών Αλωνίων της Πάτρας. Γρήγορα άρχισε να κινείται προς την κοντινή κατάληψη του Μαραγκοπουλείου, στήνοντας, κατά τη διάρκεια της πορείας της, οδοφράγματα. O σκοπός τους ήταν προφανής. Αντιφασίστες κινητοποιήθηκαν άμεσα και τους απώθησαν. Η συμπλοκή γρήγορα μεταφέρθηκε προς την πλατεία Ψηλών Αλωνίων και τα μέλη της Χρυσής Αυγής κατευθύνθηκαν προς μια κοντινή ψησταριά, που ανήκει σε μέλος της νεοναζιστικής οργάνωσης, προκειμένου να εξοπλιστούν (με καρέκλες κλπ) ή και να τη χρησιμοποιήσουν ως καταφύγιο. Κατά τη διάρκεια της συμπλοκή αυτή η ψησταριά υπέστη μεγάλες ζημιές.

Καμία  ανακωχή με την κυβέρνηση των τραπεζιτών-Καμία ανοχή στους νεοναζί!

Μνημόνια και φασίστες μας θέλουν πεινασμένους και δούλους
Η κυβερνητική τρόικα απεργάζεται ή εφαρμόζει ήδη κλεισίματα νοσοκομείων και σχολείων, νέες μειώσεις σε μισθούς-συντάξεις, νέα χαράτσια για το λαό, “μεταρρυθμίσεις” που απελευθερώνουν τις απολύσεις, επιτρέπουν την πώληση ληγμένων τροφίμων για τους…προλετάριους, βάζουν δίδακτρα στα πανεπιστήμια, στερούν φάρμακα από τους καρκινοπαθείς και κόβουν κατά 90% τις αποζημιώσεις ως και στα…θύματα τροχαίων (τροπολογία Στουρνάρα 4/10). Δίνει χρήματα για στρατόπεδα συγκέντρωσης μεταναστών, φυλακές για τους έλληνες, δακρυγόνα και “αύρες” για την αστυνομία. Αφειδώς πληρώνει και για τα χρέη των τραπεζιτών, τις φοροαπαλλαγές των Mall και των εφοπλιστών, τις επιδοτήσεις των βιομηχάνων. Αλλά εξαφανίζει τα κονδύλια για το Κοινωνικό Κράτος και τις ανάγκες όλων μας. Εξαφανίζει τις ζωές των φτωχών, ελλήνων και μεταναστών.
Οι φασίστες της Χ.Α. εισηγούνται ανοιχτά τα ίδια, αλλά -αρχικά- για τους “ξένους”. Σύμφωνα με δηλώσεις κι επερωτήσεις βουλευτών τους, θέλουν να πετάξουν έξω από τα νοσοκομεία, έξω από τα νηπιαγωγεία, έξω από τις δουλειές τους… τους “ξένους”, τις “αδερφές” και τους “προδότες”, όπως αυτοί τους ορίζουν. Όσο για τους έλληνες…με 18 ευρώ τη μέρα θέλει να τους νοικιάζει, σαν κανονικός νταβατζής, η Χ.Α., σε «έλληνες» εργοδότες.
Η Μαφία στην πολιτική
Η κυβέρνηση συκοφαντεί το λαό ότι “μαζί τα φάγαμε”, ότι “όλοι φταίμε” αφού “ζούσαμε πάνω από τις δυνατότητες”. Έπειτα προσπαθεί να εφαρμόσει τις πολιτικές της. Αντιμετωπίζει με αστυνομικά βασανιστήρια (συμβάντα 30/9-1/10, δημοσίευση Guardian)  και βάρβαρη βία τους διαδηλωτές. Στέλνει τους εισαγγελείς να ασκήσουν διώξεις σε όσους αντιστέκονται. Στους εργάτες του Σκαραμαγκά, της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ ή τους καθηγητές του ΑΠΘ. Νομίζει ότι θα τρομοκρατήσει τον εχθρό λαό, με όπλο την ΕΛ.ΑΣ. και τους εισαγγελείς.
Οι νοσταλγοί του Ολοκαυτώματος συκοφαντούν τους “ξένους” ότι είναι εγκληματίες και τους αριστερούς αντιπάλους τους ότι είναι “προδότες” και…“άπλυτοι”. Έπειτα προσπαθούν να αιματοκυλίσουν όλους αυτούς, με την κάλυψη της ΕΛ.ΑΣ. και των εισαγγελέων.
Θα τους νικήσουμε! Το μαζικό κίνημα γιγαντώνεται.
Η μεγάλη απεργία της 26ης Σεπτέμβρη, οι διαδηλώσεις «υποδοχής» της Μέρκελ, οι καταλήψεις των εργαζομένων του Σκαραμαγκα ή του ΑΠΘ, οι αγώνες που συνεχίζονται και που ξεκινάνε (ΟΤΑ, ΔΕΗ, Συμβούλια Διοίκησης ΑΕΙ-ΤΕΙ), δείχνουν ότι η οργή όχι μόνο μεγαλώνει, αλλά τείνει να στραφεί στους πραγματικούς υπεύθυνους κι όχι στα εξιλαστήρια θύματα που αυτοί κατασκευάζουν.
Σε αυτό το περιβάλλον ο αντιρατσιστικός και αντιφασιστικός αγώνας γίνεται και πιο αποτελεσματικός, αλλά και πιο αναγκαίος. Γιατί έτσι μπορεί πιο εύκολα να εκδηλωθεί στην πράξη η αλληλεγγύη όλων των εργαζομένων, ανεξαρτήτως χρώματος, θρησκείας ή φύλου. Γιατί έτσι αποκτούμε αυτοπεποίθηση για τη μόνη αληθινή λύση των συλλογικών αγώνων. Μα και γιατί ταυτόχρονα, μόνο με την καταπολέμηση του ρατσισμού των ΜΜΕ και της κυβέρνησης, με την περιθωριοποίηση των νοσταλγών των κρεματορίων, μόνο έτσι μπορεί το κίνημα να παραμείνει αδιάσπαστο, ενωμένο και προσανατολισμένο στην τελική νίκη! Κατά των τραπεζιτών, των βιομηχάνων και των υπουργών τους, που φέρνουν τη φτώχεια και την ανεργία -και όχι κατά των πιο αδύναμων θυμάτων που επιλέγονται κατά το δοκούν.
Να μην αφεθεί το μίσος να διαιρέσει όλους εμάς τους «από κάτω». Να πετάξουμε πάλι στο περιθώριο, όπου ανήκουν, τους μισάνθρωπους και δολοφόνους νοσταλγούς του Χίτλερ.
Γιατί δεν υπάρχει απάντηση στα Μνημόνια,
χωρίς απάντηση σε ρατσισμό και φασισμό!
ΟΛΟΙ-ΕΣ στη ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ στις 18/10

Αθηνα, στο πεδίο του Άρεως, ώρα 11:00 π.μ.
Θεσσαλονίκη, στο Εργατικό Κέντρο, ώρα 10:00 π.μ.
Κίνηση ΑΠΕΛΑΣΤΕ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ

www.kar.org.gr

Η «ωραία» Μπακογιάννη των τραπεζιτών και το «τέρας» Μιχαλολιάκος των μαχαιροβγαλτών. Εγκάρδια συνεννόηση.

Θύματα βασανιστηρίων της ΕΛ.ΑΣ. (30/9/2012). «Θα πεθάνετε όπως οι παππούδες σας στον εμφύλιο» απειλούσαν οι αστυνομικοί!

Τα ξημερώματα της Πέμπτης 11/10, μια 20μελής ομάδα των νεοναζί της Χρυσής Αυγής (εξοπλισμένη με κράνη, πέτρες, ρόπαλα) συγκεντρώθηκε στην Πλατεία των Ψηλών Αλωνίων της Πάτρας. Γρήγορα άρχισε να κινείται προς την κοντινή κατάληψη του Μαραγκοπουλείου, στήνοντας, κατά τη διάρκεια της πορείας της, οδοφράγματα. Ο σκοπός τους ήταν προφανής.

Τα μέλη της κατάληψης κινητοποιήθηκαν άμεσα και τους απώθησαν. Η συμπλοκή γρήγορα μεταφέρθηκε προς την πλατεία Ψηλών Αλωνίων και τα μέλη της Χρυσής Αυγής κατευθύνθηκαν προς μια κοντινή ψησταριά, γνωστή για τις διασυνδέσεις της με τη νεοναζιστική οργάνωση, προκειμένου να εξοπλιστούν (με καρέκλες και λοιπά) ή και να τη χρησιμοποιήσουν ως καταφύγιο. Κατά τη διάρκεια της συμπλοκή αυτή η ψησταριά έπαθε μεγάλες ζημιές.
«Εντύπωση» προκαλεί το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της συμπλοκής η αστυνομία δεν παρενέβη (παρόλο που της είχε γνωστοποιηθεί το γεγονός) , ενώ μετά τα περιστατικά, ασφαλίτες έκαναν 9 προσαγωγές ατόμων άσχετα με το περιστατικά, 4 εκ των οποίων συνελήφθησαν και κατηγορήθηκαν για κακουργήματα, ενώ οποιαδήποτε κατηγορία θα μπορούσε να τους απαγγελθεί σε περίπτωση ενοχής ανήκει στη σφαίρα του πλημμελήματος. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι τα άτομα αυτά είχαν σχέσεις με τον αναρχικό/αντεξουσιαστικό χώρο.

Δεν πέρασαν λίγες ώρες από την απολογία του Υπουργού Εσωτερικών κ. Στυλιανίδη για τη σπουδή του να ανταποκριθεί στη χαφιέδικη ερώτηση του Παναγιώταρου στη Βουλή όσον αφορά τα στοιχεία που πρόθυμα έσπευσε να ζητήσει από τους Δήμους για τα παιδιά των μεταναστών που «κλέβουν θέσεις από τα ελληνόπουλα» σε βρεφονηπιακούς σταθμούς. Την ίδια μέρα, η κυβέρνηση δια των ανδρών της ΕΛ.ΑΣ. έδωσε για άλλη μια φορά τα διαπιστευτήριά της στους φασίστες: Δια των παρόντων διμοιριών των «Προστατών του Πολίτη» εκδήλωσε την αμέριστη συμπαράστασή της σε μια φούχτα Χρυσαυγίτες και σκοταδιστές παραθρησκευτικών οργανώσεων που συγκεντρώθηκαν έξω από το θέατρο «Χυτήριο», επιτρέποντάς σε βουλευτές και μέλη της νεοναζιστικής συμμορίας να απειλούν και να ξυλοκοπούν θεατές, να τρομοκρατούν και να βρίζουν χυδαία συντελεστές της παράστασης Corpus Christi, να απελευθερώνουν ακόμα και προσαχθέντες από τα χέρια των ΜΑΤ ακυρώνοντας την πρεμιέρα του έργου. Για όλα αυτά υπάρχουν βίντεο με αδιάψευστα στοιχεία και πρωτεργάτες τους βουλευτές της Χρυσής Αυγής Παναγιώταρο και Παππά.

Μέχρι να ξηλώσουμε αυτούς και τα μέτρα τους!

Συμμετέχουμε σε όλες εργατικές κινητοποιήσεις!

Το κύμα των εργατικών αγώνων σηκώνεται ξανά και απειλεί να πνίξει τόσο την κυβέρνηση των μνημονίων και του ρατσισμού, όσο και τον θόρυβο των φασιστών της Χ.Α. Στην αγωνία τους να κρατηθούν στη δημοσιότητα, μετά τα μαχαιρώματα και τις ληστείες καταστημάτων μεταναστών, άρχισαν τελευταία να στήνουν και κοινοβουλευτικές παραστάσεις δήθεν αντιπαράθεσης με τα κυβερνητικά κόμματα. Παραστάσεις που διατυμπανίζονται στη συνέχεια από όλα τα ΜΜΕ και πλασάρονται ως “αντισυστημικές” περγαμηνές. Και μάλιστα με τα κυβερνητικά κόμματα, που ακόμη και μετά από 600 αιματηρές επιθέσεις σε φτωχούς εργάτες -μετανάστες- συνεχίζουν να καλύπτουν τους Ναζί και ν’αφήνουν την ΕΛ.ΑΣ να τους προστατεύει.

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ/ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Σάββατο 27 Ιουνίου στις 5 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί η 3η οργανωτική συνέλευση της 19ης Αντιρατσιστικής Γιορτής στο Κυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών, Γιατράκου 22 στο...