
Η αστυνομία απέτρεψε μητέρα από το να καταγγείλει bullying που δέχεται ο 15χρονος γιος της από συνομήλικούς του, όπως κατήγγειλε η ίδια, με την αιτιολογία ότι «θα πάρει 3-4 χρόνια η νομική διαδικασία και το παιδί θα είναι φοιτητής». Σύμφωνα με την ίδια, ομάδα περίπου 10 παιδιών έχει κάνει ομάδα στο Instagram, μέσω της οποίας απειλεί τον γιο της, ενώ κατήγγειλε και επιθέσεις σε βάρος του εντός του σχολείου. Η μητέρα, όπως εξήγησε, προχώρησε σε αυτή τη δημόσια καταγγελία καθώς διαπίστωσε ότι πάρα πολλά παιδιά έχουν δεχθεί εκφοβισμό και η γνωστοποίηση του θέματος ήταν η μόνη διέξοδος για να βρεθεί λύση, ενώ εδώ και μέρες αναγκάζεται να μη στέλνει τον γιο της στο σχολείο για να τον προστατεύσει.