
Επιχείρηση τρομοκράτησης μαθητών έκαναν αστυνομικοί νωρίς το πρωί της Τρίτης στο Κερατσίνι, καθώς προχώρησαν στην προσαγωγή 12 μαθητών του 4ου Γυμνασίου, με την κατηγορία για «πιθανό βανδαλισμό σχολείου» και αιτιολογίες ότι απαγορεύεται η κυκλοφορία ανηλίκων πριν από τις έξι το πρωί.




