
Με νομικές κυρώσεις απειλεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μέσω της Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, την ακροδεξιά Ουγγαρία. Ο λόγος είναι ο αντι-ΛΟΑΤΚΙ+ νόμος που πρόκειται να θέσει σε ισχύ η χώρα και εξισώνει την ομοφυλοφιλία με την πορνογραφία. «Ας είμαστε ξεκάθαροι. Κάνουμε χρήση αυτών των εξουσιών όποιο και αν είναι το κράτος μέλος που παραβιάζει το ευρωπαϊκό δίκαιο», τόνισε επιπλέον η πρόεδρος της Επιτροπής.




