Μηνιαίο Αρχείο:Σεπτέμβριος 2012

Οι Sin Dios (Δίχως θεό) ήταν ένα σκληροπυρηνικό αναρχοπάνκ συγκρότημα απ’ την Ισπανία. Φτιάχτηκε το 1988 στη Μαδρίτη. Τις πρώτες τους παραστάσεις τις έδωσαν σε καταλήψεις. Το 1990 κυκλοφόρησαν το πρώτο τους demo «…Ni amo» [«…ούτε αφέντης»] με το οποίο έκαναν την πρώτη τους περιοδεία στην Ισπανία παίζοντας πάντα σε αυτόνομα και ελευθεριακά περιβάλλοντα. Έκτοτε, κυκλοφόρησαν άλλα 6 άλμπουμ και πολλά EP και συλλογές. Επιπλέον, έπαιξαν σε πολλές συναυλίες στην Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική και την Ιαπωνία.

Στις 7 Αυγούστου, συνελήφθη από τις Ελληνικές αρχές και κρατειται στη Θεσσαλονίκη, ο NEVZAT KALAYCI, πολιτικός πρόσφυγας από την Τουρκία, καθώς εκκρεμεί σεβάρος του αίτημα έκδοσής του από την Τουρκία. Εδώ και 7 χρόνια, ο NEVZAT βρίσκεται στην Ελλάδα συνεχίζοντας τον αγώνα του κατά των ιμπεριαλιστών και του φασιστικού κράτους της Τουρκιάς. Ο NEVZAT KALAYCI βασανίστηκε και για πολλά χρόνια έμεινε στις φυλακές της Τουρκίας επειδή συμμετείχε σε αγώνες του συνδικαλιστικού κινήματος. Από τα βασανιστήρια, από τις συνθήκες των φυλακών και από την απεργία πείνας μέχρι Θανάτου που είχε κάνει, έχει σοβαρά προβλήματα υγείας και λόγω αυτών αποφυλακίστηκε με ιατρική γνωμάτευση. Παρʼ όλα έχει καταδικαστεί στην Τουρκία σε δεκάδες χρόνια φυλάκισης. Με δεδομένες τις συνθήκες στις Τουρκικές φυλακές και τις δολοφονίες εκατοντάδων έγκλειστων αγωνιστών εκεί, με δεδομένη και την κλονισμένη του υγεία η έκδοση του πολιτικού πρόσφυγα στην Τουρκία θα ισοδυναμεί με θανατική του καταδίκη.

Απαιτούμε την άμεση απελευθέρωση του Kalayci Nevzat. Να μην εκδοθεί στην Τουρκία και να του παρασχεθεί άμεσα πολιτικό άσυλο.

Κίνηση «ΑΠΕΛΑΣΤΕ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ»

Σάμος 4/9/2012
Κάτω από απάνθρωπες συνθήκες συνεχίζουν να βρίσκονται κρατούμενοι σε χώρο του λιμενικού ταμείου Σύριοι πρόσφυγες στην πλειοψηφία τους. Πρόκειται για 40 άτομα, εκ των οποίων 8 γυναίκες –η μία έγκυος- και 6 παιδιά, που ζουν στοιβαγμένοι από τις 25/8 σε 30τμ, με μία κουβέρτα για πόρτα και μία τουαλέτα. Το κλιμάκιο των Γιατρών Χωρίς Σύνορα που τους επισκέφθηκε δήλωσε ότι οι συνθήκες υγιεινής είναι απαράδεκτες και ότι υπάρχει φόβος για την εκδήλωση ασθενειών. Οι πρόσφυγες καταγγέλουν τις απαράδεκτες συνθήκες κράτησης και σίτισης. Ζητούν να αναγνωρισθούν ως πρόσφυγες και να απελευθερωθούν. Κάποιοι από αυτούς ενώ έχουν ήδη αναγνωριστεί ως πρόσφυγες από τον ΟΗΕ, παρ’ όλα αυτά συνεχίζουν να είναι κρατούμενοι παράνομα.

Αυτή η νέα τοιχογραφία από τον Vinz μόλις ολοκληρώθηκε στη Valencia της Ισπανίας.

Το έργο ονομάζεται, «Μη φοβάστε» και ένας φόρος τιμής στις γυναίκες.

Ο Vinz είπε: «Είναι ένας φόρος τιμής στις γυναίκες (συζύγους, κόρες, ερωτικές συντρόφισες, μητέρες …) των ανθρακωρύχων της Asturias, της León και της Teruel Ισπανίας, οι οποίες συνεχίζουν να αγωνίζονται»

πηγή: lesbianbimafia

Το φθινόπωρο του 2001, τέσσερις νέοι Βρετανοί αραβικής καταγωγής ταξίδεψαν στο Πακιστάν. Ο ένας από αυτούς πήγε με σκοπό να παντρευτεί και οι τρεις φίλοι του για να γιορτάσουν το γεγονός. Τις ημέρες πριν από το γάμο, αποφάσισαν να περάσουν στο Αφγανιστάν, έτσι χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Η άφιξή τους στην Κανταχάρ συνέπεσε με την έναρξη του πολέμου ενάντια στο Αφγανιστάν που είχαν κηρύξει οι ΗΠΑ και οι δυνάμεις του ΝΑΤΟ. Για ν’ αποφύγουν τους αλλεπάλληλους βομβαρδισμούς, οι τέσσερις νέοι ταξίδεψαν στην Καμπούλ, με σκοπό να βρουν τρόπο να γυρίσουν στο Πακιστάν. Σε μία από τις αεροπορικές επιθέσεις, ο ένας από τους τέσσερις χάθηκε (και αγνοείται μέχρι σήμερα) και οι υπόλοιποι τρεις κατέληξαν σ’ ένα κομβόι των Ταλιμπάν. Σύντομα, τους συνέλαβαν οι δυνάμεις του ΝΑΤΟ και τους κράτησαν στη στρατιωτική βάση ‘X-Ray’ για μήνες χωρίς να τους απαγγελθούν κατηγορίες. Από εκεί τους μετέφεραν στη βάση ‘Delta’ του Γκουαντάναμο, στην Κούβα, όπου και κρατήθηκαν για αρκετούς μήνες, μέχρι την απελευθέρωσή τους δύο χρόνια μετά τη σύλληψή τους στο Αφγανιστάν και χωρίς ποτέ να αντικρίσουν επίσημες κατηγορίες.

03.09.12, 14:13
«Περνάει μια μηχανή με δύο Έλληνες και μας λέει: “Είστε γκέι;”. Τους λέω: “Ναι, τρέχει πρόβλημα;” και φεύγουν. Καθόμαστε στη στάση. Δεν προλαβαίνω να ανοίξω το πακέτο από τα τσιγάρα, όταν σκάνε οι τύποι τρέχοντας: “Ποιον είπες γκέι, ρε;” φωνάζουν και αρχίζουν το ξύλο. Έφαγα μπουνιές, έβγαλα αίματα, είδα το πεζοδρόμιο δίπλα μου, είδα να κλωτσάνε το παιδί στο κεφάλι…»

1650 γιατροί από όλη την Ισπανία, συμπεριλαμβανομένου της Γαλικίας και της Καταλονίας, ανακοίνωσαν ότι αρνούνται να συμμορφωθούν με τις διατάξεις του ισπανικού Υπουργείου Υγείας να μην παρέχουν ιατρική περίθαλψη στους μετανάστες.
Επέμειναν ότι οι ιατρικοί όρκοι και οι ηθικές υποχρεώσεις τους ξεπερνούν κάθε κυβερνητική εντολή.

Ανακοίνωση

Διατηρώντας σταθερή την κατεύθυνση στις Ελληνο-Ισραηλινές σχέσεις που οι τελευταίες κυβερνήσεις επέβαλλαν, η τριμερής κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ συνεχίζει τις στενές επαφές με το κράτος του Ισραήλ. Το διήμερο 3-4 Σεπτέμβρη ο Υπουργός Δημόσιας Τάξης & Προστασίας του Πολίτη, Νίκος Δένδιας, επισκέπτεται το Ισραήλ και έχει επαφές με αξιωματούχους και υπηρεσιακούς παράγοντες της χώρας για να συζητήσει θέματα κοινού ενδιαφέροντος, όπως η τεχνογνωσία στις μεθόδους καταστολής που σε δηλώσεις του ο Υπουργός ανάφερε πως θα εισάγει για λογαριασμό της Ελληνικής αστυνομίας.

Η παρούσα συγκυβέρνηση συνεχίζει την ίδια δουλοπρεπή πολιτική υποστηρίζοντας και συνεχίζοντας την συμμαχία σε όλα τα επίπεδα με το Ισραήλ, καθιστώντας την Ελλάδα συνυπεύθυνη στην πολιτική του απαρτχάιντ που αυτό επιβάλλει στους Παλαιστίνιους.Η Πρωτοβουλία «Ένα Καράβι για την Γάζα», σταθερά δίπλα στον αγωνιζόμενο Παλαιστινιακό λαό, απαιτεί άμεσα από την κυβέρνηση να διακόψει κάθε συμμαχία με το κράτος του Ισραήλ, που παραβιάζει προκλητικά και ατιμώρητα το διεθνές δίκαιο, καθώς πρόκειται για συμμαχία υποστήριξης στην εξόντωση του Παλαιστινιακού λαού και, εκτός των άλλων, περιπλέκει τον ρόλο της Ελλάδας στην Μέση Ανατολή.Καμιά συμμαχία με επιθετικά κράτη που χρησιμοποιούν στρατούς κατοχής!Καμιά εμπλοκή στους πολέμους που ετοιμάζουν!

Λευτεριά στην Παλαιστίνη!

Πρωτοβουλία «Ένα Καράβι για την Γάζα»

ΠΗΓΗ: http://www.shiptogaza.gr/

Ο φασισμός είναι το τελευταίο ανάχωμα του καπιταλισμού ενάντια στις κινήσεις αποσταθεροποίησής του.

 

του Δημήτρη Αγγελίδη
Το σίριαλ των εκλογών της 19ης Ιουνίου διανθίστηκε από τόσα επεισόδια σεξισμού και ομοφοβίας που πρέπει να άφησε σχετικά ικανοποιημένους ακόμα και τους πιο ακραιφνείς ομοφοβικούς. Και τι δεν είδαμε: λάιβ ξυλοδαρμό στο πρωινό τηλεοπτικό πράιμ τάιμ• αντιδράσεις ρασοφόρων, πολιτικών και αγανακτισμένων νοικοκυραίων κατά του πρώτου Πράιντ Θεσσαλονίκης (βραβείο γκεστ τηλεοπτικής εμφάνισης στον Αργύρη Ντινόπουλο, που ερμήνευσε μοναδικά το ρόλο του προβοκάτορα βαρύμαγκα στο σύντομο «κατηγορώ» που απηύθυνε στο ΣΥΡΙΖΑ επειδή θα συμμετείχε, λέει, στο Πράιντ)• αποπομπή του Γρηγόρη Βαλλιανάτου από τα ψηφοδέλτια της εκλογικής συνεργασίας Δράσης και Δημιουργίας Ξανά• δήλωση του Νίκου Μιχαλολιάκου ότι στη Χρυσή Αυγή δεν μπορεί να είναι μέλος όποιος είναι γνωστό πως είναι ομοφυλόφιλος• και πλήθος ομοφοβικά σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όσοι και όσες πίστευαν ότι η σεξουαλικότητα και το φύλο είναι παρωχημένες έννοιες σήμερα με την κρίση, καλά θα έκαναν να το ξανασκεφτούν.

…κάποιοι πείθονται πως υπάρχει φως στο βάθος του τούνελ. Και μάλιστα το βλέπουν, χωρίς να αντιλαμβάνονται πως είναι το τρένο που έρχεται κατά πάνω μας.

Ένα ντοκιμαντέρ της Νίνας Γεωργιάδου για το φασισμό στην Ελλάδα, και όχι μόνο, και την καταγωγή της Χρυσής Αυγής. Μπορεί να είναι πάνω από μια ώρα αλλά αξίζει να την αφιερώσετε για να το δείτε. Είναι, απ’ όσα γνωρίζω, η πιο σοβαρή δουλειά που έχει γίνει με αυτό το θέμα. Δείχνει πόσο πολύ οι εγκληματικές οργανώσεις του είδους όχι μόνο δεν πάνε κόντρα στο σύστημα, όπως ισχυρίζονται, αλλά το υποστηρίζουν και το φυλάσσουν με νύχια και με δόντια αντιπαλεύοντας όποιον στρέφεται πραγματικά εναντίον του. Ακόμη και όταν αυτό το σύστημα είναι υπό κατοχή όπως η γερμανική ή απόλυτα εξαρτημένο όπως τώρα σε Αμερικάνους, Γάλλους και Γερμανούς ιμπεριαλιστές.

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ/ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Σάββατο 27 Ιουνίου στις 5 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί η 3η οργανωτική συνέλευση της 19ης Αντιρατσιστικής Γιορτής στο Κυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών, Γιατράκου 22 στο...