Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων που διοργανώνει η Κίνηση «Απελάστε το Ρατσισμό» για τις «21 Μάρτη: Παγκόσμια μέρα κατα του ρατσισμου» η ΚΑΡ Δυτικων οργανωνει εκδήλωση/συζήτηση με θέμα:
ΦΤΩΧΕΙΑ-ΑΝΕΡΓΙΑ-ΔΙΑΛΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ;
ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ Η ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ;
Με ομιλητες τους;
Δημοσθένη Παπαδάτο (Red Notebook)
Κωστα Φωτεινάκη (Block 15)
Παναγιώτη Λίλλη (Κίνηση Απελάστε το Ρατσισμό).
Μετα τη προκλητικη σταση της κυβερνησης στο θεμα του Φαρμακονησιου που εβγαλε καθαρο το λιμενικο συνεχιζει να προκαλει βγαζοντας τους μεταναστες εκτος πολιτικων δικαιωματων με ενα καινουριο κολπο που σκεφτηκαν και προσπαθουν να στρεψουν το λαο εναντια στα ταξικα του αδελφια και να τον κανει να πιστεψει οτι για ολα τα κακα που συμβαινουν φταινε οι μεταναστες και οχι οι τραπεζιτες. Επισης για αλλη μια φορα δινει πατημα στους φασιστες τη χ.α για να ξαναφανουν στο προσκηνιο καθως στις εμφανισεις τους στο Κερατσινι δεν του ενοχλησαν καθολου που παροτι μπροστα στα ματια της αστυνομιας καναν τα εκτροπα τους δεν εγινε ουτε μια προσαγωγη. Παρ’ολ’αυτα ακομα δεν εχουν καταφερει να παρουν τα πανω τους και αυτο οφειλεται στην καλη παρουσια του κινηματος. Εμεις εχουμε υποχρεωση να μην εφυσηχασουμε. Να συνεχισουμε τον αγωνα μας και το συνθημα μας να ειναι «καμια ανοχη στο φασισμο και στο ρατσισμο».






