
Πυρκαγιά ξέσπασε, για ακόμα μια φορά, εντός του Κέντρου Υποδοχής και Ταυτοποίησης προσφύγων της Σάμου, αφού ακούστηκαν εκρήξεις από γκαζάκια.
Η επιχείρηση κατάσβεσης από 18 πυροσβέστες με 9 οχήματα βρίσκεται σε εξέλιξη, αλλά πλέον η φωτιά έχει περιοριστεί, σύμφωνα με την πυροσβεστική.
Μεγάλη πυρκαγιά είχε εκδηλωθεί και πριν περίπου μία εβδομάδα στο στρατόπεδο με αποτέλεσμα να καταστραφούν δεκάδες σκηνές.
Πηγή:efsyn.gr
41






