Αρνήθηκαν να εξυπηρετήσουν τρανς γυναίκα σε τράπεζα γιατί δεν μπορούσαν να την «ταυτοποιήσουν»

Αρνήθηκαν να εξυπηρετήσουν τρανς γυναίκα σε τράπεζα γιατί δεν μπορούσαν να την «ταυτοποιήσουν»

Ένα ακόμα σοβαρότατο τρανσφοβικό επεισόδιο, που εκτιλήχθηκε ανάμεσα σε μια τρανς γυναίκα και έναν υπάλληλο τράπεζας, έφερε στο φως της δημοσιότητας η Άννα Απέργη από το Σωματείο Υποστήριξης Διεμφυλικών (ΣΥΔ). Ο τραπεζικός υπάλληλος αρνήθηκε να εξυπηρετήσει την τρανς γυναίκα, ενώ της είπε ότι δεν μπορεί να κάνει την ταυτοποίηση (!).

Όπως έγραψε η Άννα Απέργη από το Σωματείο Υποστήριξης Διεμφυλικών (ΣΥΔ), σε ανάρτηση της στο Facebook, η τρανς γυναίκα τηλεφώνησε περίπου στις 15.30μμ στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Alpha Bank, προκειμένου να λάβει κάποιες συγκεκριμένες πληροφορίες, ώστε να διεκπεραιώσει μία ηλεκτρονική της συναλλαγή.

Ο υπάλληλος, είπε στην τρανς γυναίκα ότι θα πρέπει να μιλήσει με τον ίδιο (εννοώντας τον κάτοχο του τραπεζικού λογαριασμού). Η τρανς γυναίκα, βρίσκεται στη διαδικασία μεταβολής των στοιχείων των εγγράφων της, η οποία ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί. Όταν η τρανς γυναίκα του απάντησε ότι αυτή είναι το πρόσωπο που ανήκει ο συγκεκριμένος τραπεζικός λογαριασμός, ο τραπεζικός υπάλληλος, την ρώτησε αν θα μπορούσε να του δώσει τα στοιχεία της ταυτότητας, πατρώνυμο και το ΑΦΜ.

«Η τρανς γυναίκα του τα έδωσε όλα αμέσως» αναφέρει η καταγγελία προσθέτοντας ότι ο υπάλληλος της είπε ότι “δυστυχώς” δεν μπορεί για κάποιο λόγο να διασταυρώσει τα στοιχεία και ότι θα έπρεπε να κλείσει ένα ραντεβού σε κάποιο τραπεζικό κατάστημα. «Όταν η τρανς γυναίκα τον ρώτησε γιατί δεν μπορεί να την εξυπηρετήσει, ο υπάλληλος της απάντησε ότι δεν μπορεί να κάνει την ταυτοπoίηση» σημειώνεται.

Σύμφωνα με την καταγγελία, τότε η τρανς γυναίκα, θέλοντας να εξυπηρετηθεί γιατί έπρεπε να διεκπεραιώσει άμεσα μία τραπεζική συναλλαγή, του αποκάλυψε την ταυτότητα φύλου της, λέγοντας του ότι αν είναι δύσπιστος ότι δεν είναι η κάτοχος του τραπεζικού λογαριασμού λόγω της φωνής της, γίνετε επειδή είναι τρανς πρόσωπο. Ο υπάλληλος της απάντησε ότι δεν μπορεί να την εξυπηρετήσει. Όταν η τρανς γυναίκα επέμενε αναφέροντας του ότι αυτό το εκλαμβάνει ως άρνηση εξυπηρέτησης λόγω της ταυτότητας φύλου της, κάτι που είναι άκρως ρατσιστικό και τρανσφοβικό και ότι υφίσταται διάκριση και άνιση μεταχείριση λόγω του ότι είναι τρανς, ο υπάλληλος της είπε να περιμένει στην αναμονή. Η τρανς γυναίκα περίμενε στην αναμονή για περίπου 15-20 λεπτά. Όταν ο τραπεζικός υπάλληλος ήρθε και πάλι στην τηλεφωνική γραμμή, της ανέφερε ότι δεν μπορεί να την εξυπηρετήσει χωρίς να της πει τον λόγο.

Όπως ανέφερε η Άννα Απέργη τα στοιχεία του υπαλλήλου βρίσκονται στην κατοχή του ΣΥΔ, ενώ η τρανς γυναίκα θα κινηθεί νομικά τόσο κατά της τράπεζας, όσο και του υπαλλήλου.

Σύμφωνα με την ίδια, τέτοιου είδους περιστατικά συμβαίνουν σχεδόν καθημερινά. Δεν ήταν το πρώτο περιστατικό που συνέβη στην συγκεκριμένη τράπεζα.

Πηγή: https://thepressproject.gr

41

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Γράψτε μια απάντηση