ΕΓΚΛΗΜΑ + ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Την αθώωση των έξι εκ των οκτώ αστυνομικών που κατηγορούνται για τον ξυλοδαρμό του Κύπριου φοιτητή, Αυγουστίνου Δημητρίου, πρότεινε πριν από λίγο ο εισαγγελέας της έδρας στο πενταμελές εφετείο κακουργημάτων Θεσσαλονίκης, Ζαχαρίας Μουράτης. Πρότεινε την ενοχή των δύο αστυνομικών για το αδίκημα της επικίνδυνης σωματικής βλάβης. Πρωτόδικα οι αστυνομικοί καταδικάστηκαν σε ποινές φυλάκισης από 15 μήνες έως τρία έτη και τρεις μήνες, κατά περίπτωση με τριετή αναστολή και εξαγοράσιμες. Σε λίγο αναμένεται η απόφαση για μία υπόθεση που ξεκίνησε το βράδυ της 17ης Νοεμβρίου του 2006 και έγινε γνωστή στο πανελλήνιο ως υπόθεση της ζαρντινιέρας.

Εμείς ένα σχόλιο θα κάνουμε: Δεν υπάρχει ειρήνη χωρίς δικαιοσύνη!

Πηγη:http://www.thestival.gr

Επίδειξη αντιδημοκρατικότητας έκανε σήμερα το βράδυ η (υποψήφια στις εκλογές με το ψηφοδέλτιο της ΝΔ) Α. Σαλή Παπασαλή αλλά και η Αστυνομία μέσα στο χώρο του Ι. Πανεπιστημίου. Χωρίς κανέναν ουσιαστικό λόγο, η Πρύτανης ζήτησε να αρθεί το άσυλο του Πανεπιστημίου και να εισέλθουν αστυνομικοί μέσα στο κτίριο της Πρυτανείας προκειμένου να συλλάβουν διαμαρτυρόμενους φοιτητές οι οποίοι το μόνο που έκαναν ήταν να έχουν ζητήσει συνάντηση με την κα Σαλή για να της επιδώσουν ψήφισμα με τα αιτήματά τους για την υποβάθμιση του ΑΕΙ…

Αυταρχισμός Πρυτάνεως – κράτους…

Ας σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τους εκπροσώπους τους, οι φοιτητές δεν άσκησαν σε καμία περίπτωση οποιαδήποτε βία, δεν έκαναν κατάληψη του χώρου αφού κόσμος μπαινόβγαινε κανονικά, δεν έκαναν ζημιές ή βιαιοπραγίες, δεν απείλησαν κανέναν. Το μόνο που έκαναν ήταν να παραμείνουν έξω από τα γραφεία της Πρυτανείας φωνάζοντας δεικτικά συνθήματα για την άρνηση της επικεφαλής του ιδρύματος να τους δεχθεί!

Ένας 45χρονος αρχιφύλακας της Ελληνικής Αστυνομίας συνελήφθη από λιμενικούς του κεντρικού Λιμεναρχείου Βόλου τις πρώτες πρωινές ώρες της Τετάρτης, καθώς φέρεται να ήταν προμηθευτής ναρκωτικών ουσιών. Με απόφαση του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ. ο αρχιφύλακας τέθηκε σε διαθεσιμότητα και παράλληλα διατάχθηκε η διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης.

Σήμερα το μεσημερι ολοκληρώθηκε νέα επιχείρηση εκκένωσης κατειλημμένου κτηρίου. Έξωση πραγματοποιήθηκε στην κατάληψη της «Καραγιάννη», του κτιρίου στην Πατησίων και Λ.Καραγιάννη όπου 25 χρόνια στεγάζονταν τα όνειρα πολλών νέων παιδιών για ζωή, πολιτισμό, δημιουργία.

Το κτίριο, αρχικά, περικυκλώθηκε από αστυνομικές δυνάμεις και στη συνέχεια άνδρες των ΕΚΑΜ έσπασαν τις αλυσίδες και εισέβαλαν στον χώρο, πραγματοποιώντας, παράλληλα, προσαγωγές αρκετών καταληψιών (μέχρι στιγμής 14 άτομα κρατούνται στην ασφάλεια), πολλοί από τους οποίους είχαν συγκεντρωθεί στην ταράτσα του κτιρίου, φωνάζοντας συνθήματα κατά της αστυνομίας. Συνελήφθησαν, επίσης, και όσοι βρέθηκαν αλληλέγγυοι στο σημείο της επέμβασης, δίχως να προβάλλουν καμία αντίσταση.

Ο πόλεμος εναντίον των καταλήψεων αναμένεται να συνεχιστεί, καθώς οι αστυνομικές αρχές έχουν ήδη καταστρώσει σχέδιο για την εκκένωση 40 περίπου κτιρίων. Μετά την επέμβαση στις καταλήψεις της «Βίλλα Αμαλίας» και «Σκαραμαγκά» το υπουργείο Δημόσιας Τάξης φαίνεται ότι σχεδιάζει εκτεταμένης κλίμακας καταστολή εντός των επόμενων ημερών, ενώ τρεις ημέρες πριν, διαδηλώσεις υπέρ των καταλήψεων πραγματοποιήθηκαν σε πολλά σημεία της χώρας, με τους συμμετέχοντες στην Αθήνα να ξεπερνούν τους 10.000 και 2.500 αντίστοιχα στη Θεσσαλονίκη, όπου την 10η Ιανουαριου μοτοπορεία πραγματοποίησαν άτομα που ανήκουν στον αντιεξουσιαστικό χώρο, εκδηλώνοντας την αλληλεγγύη τους στους συλληφθέντες της «Βίλλα Αμαλίας».Ακολουθεί ανακοίνωση απο τα μέλη της κατάληψης Λέλας Καραγιάννη:

Tην παρασκευή εκδικάστηκαν οι πρώτες δυο υποθέσεις οροθετικών γυναικών. Kαι οι δύο κηρύχθηκαν αθώες, ενώ μια τρίτη απαλλάχθηκε με βούλευμα. Aναμένονται οι εκδικάσεις των υπολοίπων, ενώ αρκετές έχουν ήδη αφεθεί ελεύθερες.
Aθώες λοιπόν κυρίες και κύριοι.
Aφού διαπομπεύθηκαν με πίσσα και με πούπουλα.
Για ένα πουκάμισο αδειανό, για μια βουλευτική καρέκλα…

Πηγη:Zoe Kokalou facebook

Με ποιες κατηγορίες βαρύνεται αξιωματικός της Δίωξης Ναρκωτικών Θεσσαλονίκης

Ακόμα ένας αστυνομικός, και συγκεκριμένα αξιωματικός της Δίωξης Ναρκωτικών Θεσσαλονίκης, κατηγορείται για εμπλοκή στο πολυμελές κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών που εξαρθρώθηκε πριν από λίγες μέρες σε Θεσσαλονίκη, Βόλο και Αγρίνιο.

Όπως προκύπτει από τις συνομιλίες που κατέγραψε ο «κοριός» της ΕΥΠ ο συγκεκριμένος αστυνομικός φέρεται να έπαιρνε «μίζα» από μέλος του κυκλώματος.

Ο εισαγγελέας άσκησε σε βάρος του ποινική δίωξη για παθητική δωροδοκία και τον παρέπεμψε να απολογηθεί στην ειδική ανακρίτρια Θεσσαλονίκης που ασχολείται με υποθέσεις ναρκωτικών.

Για συμμετοχή στο ίδιο κύκλωμα συνελήφθησαν και προφυλακίστηκαν ήδη τρεις αστυνομικοί – ένας αξιωματικός και δύο αρχιφύλακες – καθώς φέρονται ότι είχαν συναλλαγές με τους τρεις Αλβανούς, φερόμενους ως «ηγέτες» του κυκλώματος.

Για συνέργεια στην υπόθεση και παράβαση καθήκοντος κατηγορούνται, κατά περίπτωση, άλλοι τέσσερις αστυνομικοί.

Πηγη:news247.gr

Περίπου 130 όπλα, που εκτοξεύουν σφαίρες από καουτσούκ φέρεται να έχει στην διάθεσή της η ΕΛ.ΑΣ. και ήδη εμφάνισε ένα από αυτά την Τετάρτη, κατά τις επιχειρήσεις σε καταλήψεις κτηρίων στο κέντρο της Αθήνας, σε μία προσπάθεια τρομοκράτησης του κινήματος.

Το εν λόγω όπλο φωτογραφήθηκε στα χέρια άνδρα των ΕΚΑΜ, έξω από τα γραφεία της ΔΗΜΑΡ κατά την επιχείρηση απομάκρυνσης των αλληλέγγυων στην κατάληψη της βίλας Αμαλίας, με ένα τέτοιο όπλο ανά χείρας
Το νέο όπλο λέγεται Manuhrin MR-35 Punch Gun («Όπλο Γροθιά») και ξεκίνησε να κατασκευάζεται την δεκαετία του ’90.
Πρόκειται για όπλα γαλλικής κατασκευής που στοιχίζουν περίπου 700 έως 800 ευρώ και τα οποία μπορεί να εκτοξεύσουν σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα, πέντε σφαιρίδια καουτσούκ. Κατά τα άλλα λεφτά δεν υπάρχουν…
Πηγη:www.in.gr

Η Ελληνική Aστυνομία έχει εντείνει τις προσπάθειές της για σύλληψη παράνομων μεταναστών τους τελευταίους μήνες, εξαπολύοντας μια νέα επιχείρηση που ελέγχει τα χαρτιά των ανθρώπων, που μοιάζουν ξένοι. Όμως έχουν μαζέψει και τουρίστες στις «σκούπες» και τουλάχιστον δύο έχουν χτυπηθεί άσχημα.
Όταν τον Κορεάτη backpacker Hyun Jung, σταμάτησε στον δρόμο, στο κέντρο της Αθήνας, ένας ψηλός βρώμικος άνθρωπος, που μιλούσε ελληνικά, ο τουρίστας σκέφτηκε ότι θα μπορούσε να είναι κάποιο είδος απάτης και έτσι απέρριψε τον άνθρωπο ευγενικά και συνέχισε το δρόμο του.
Λίγες στιγμές αργότερα, τον σταμάτησαν και πάλι, αυτή τη φορά ένας άνθρωπος με στολή και του ζήτησε τα έγγραφά του. Αλλά ως έμπειρος ταξιδιώτης, ήταν επιφυλακτικός.
Η Ελλάδα ήταν η 16η στάση του, σε ένα ταξίδι που κάνει σε όλο τον κόσμο, το οποίο κρατάει δυο χρόνια και συχνά έχει προειδοποιηθεί για κάποιους που ντύνονται με ψεύτικες στολές, για να βγάλουν χρήματα από backpackers και έτσι, ενώ παρέδωσε το διαβατήριό του, ζήτησε επίσης από τον άνθρωπο να του δείξει την ταυτότητα της αστυνομίας.
Αντ’ αυτού, λέει ο Jung, έλαβε μια γροθιά στο πρόσωπο.

Η σχέση της αστυνομίας με ναζιστικές και εν γένει φασιστικές ομάδες έχει γίνει φανερή σε έναν μακροσκελή κατάλογο περιστατικών. Σχέση όχι απλά συμπάθειας, αλλά…αγάπης. Ακόμη και σε δημοσίευμα της εφημερίδας “ΤΑ ΝΕΑ” γίνεται λόγος για συγκάλυψη αστυνομικών (και όχι μόνο) προς τον διαβόητο Περίανδρο, ένα από τα γνωστά μέλη της Χρυσής Αυγής, ο οποίος έχει διαπράξει κακουργήματα.

Επίσης δεν πρέπει να προκαλεί εντύπωση που η νεοναζιστική οργάνωση διατηρεί καλές σχέσεις με αξιωματικούς του στρατού. Μερικοί από σώματα ασφαλείας έχουν μάλιστα συμμετέχει σε ψηφοδέλτιά τους.

Υπάρχει και ολόκληρο ιστορικό γεγονότων:

Πέρασαν 22 χρόνια από τη δολοφονία του Νίκου Τεμπονέρα. 22 χρόνια από τότε, που η κυβέρνηση μην μπορώντας να συγκρατήσει η ίδια τις μαθητικές κινητοποιήσεις που είχαν ξεσπάσει  εν όψει  των μεταρρυθμίσεων του Υπουργείου Παιδείας συνεργάστηκε επίσημα με τους «χρυσαυγήτες της εποχής» που δεν ήταν άλλοι από ένοπλες συμμορίες της ΟΝΝΕΔ (αρκετά μέλη των οποίων τώρα βρίσκονται στην κυβέρνηση), προκειμένου να καταφέρει να επιβάλλει την πολιτική της.

Στόχος της ήταν με την τρομοκρατία και την παρακρατική καταστολή να μπλοκάρει τους αγώνες μαθητών και καθηγητών,  μιας και ομάδες εξοπλισμένες με λοστούς και ρόπαλα  οι οποίες  μπούκαραν  και «εκκένωναν» τις καταλήψεις ξυλοκοπώντας μαθητές κατάφερναν να κάνουν αυτό που η ίδια δεν μπορούσε.

Σήμερα, 22 χρόνια μετά, η κυβέρνηση προσπαθεί κάτι παρόμοιο. Με επιχειρήσεις όπως την εισβολή στην Villa Amalias και στην ΑΣΟΕΕ, την «εκκένωση» κατειλλημένων χώρων από εργαζόμενους (θυμηθείτε τη Χαλυβουργία, Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, ΔΕΗ), τον «Ξένιο Δία» και την βίαιη καταστολή κάθε λογής κινητοποίησης γενικότερα προσπαθεί να επιβάλλει μνημόνια και περικοπές.

Σε πλήρη συνεργασία με τα «παπαγαλάκια» των ΜΜΕ και την «επίσημη πια» φασιστική οργάνωση της Χρυσής Αυγής, η τρικομματική κυβρνηση και ο Δένδιας, προσπαθούν  να σπείρουν το ρατσιστικό μίσος  και τον εκφοβισμό, να τρομοκρατήσουν όλους εμάς που πληττόμαστε από την πολιτική τους. Δεν διστάζουν να επιτεθούν σωματικά και λεκτικά σε και αγωνιστές, μετανάστες, εργαζόμενους και οποιαδήποτε διαφορετική φωνή αντιδρά στις περικοπές σε μισθούς και συντάξεις στην πλήρη καταστροφή της υγείας και της παιδείας και στο ξεπούλημα στου δημόσιου πλούτου.

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ/ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Σάββατο 27 Ιουνίου στις 5 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί η 3η οργανωτική συνέλευση της 19ης Αντιρατσιστικής Γιορτής στο Κυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών, Γιατράκου 22 στο...