ΕΓΚΛΗΜΑ + ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

«Συγκέντρωση» συμπαράστασης πραγματοποίησαν στα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης αστυνομικοί οι οποίοι δηλωναν τη στήριξή τους στους συναδέρφους τους που συνελήφθησαν με την κατηγορία ότι «προστάτευαν» κύκλωμα εμπόρων ναρκωτικών.
Όταν χειροκροτάς συλληφθέντα αντιφασίστα προσαγόμενο σε δικαστήριο τις τρως και συλλαμβάνεσαι.
Όταν, ένστολος, χειροκροτάς προσαγόμενο ένστολο για εμπορία ναρκωτικών είσαι ένας απλός εργαζόμενος αλληλέγγυος.

Αντί να παραιτηθεί γιατί ΔΕΝ τηρεί τη νομιμότητα για τους βασανισμένους της ΓΑΔΑ κ τους μετανάστες, πανηγυρίζει κιολας

«To μήνυμα είναι σε κάθε περίπτωση ένα: Νομιμότητα παντού, από όλους και σε κάθε κατεύθυνση», ανέφερε σε δηλώσεις του ο υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, κ. Δένδιας σχετικά με την εξάρθρωση από την Ελληνική Αστυνομία της οργάνωσης διακίνησης ναρκωτικών.

Παράλληλα ο κ. Δένδιας κάνει λόγο για «πολύ μεγάλη» επιτυχία της ΕΛΑΣ, η οποία είναι «μία ακόμη ένδειξη της προσήλωσης, της συντριπτικής πλειοψηφίας των γυναικών και των ανδρών που υπηρετούν σε αυτή, στο έργο που η Πολιτεία τους εμπιστεύθηκε και στην αφοσίωσή τους στην προστασία του κοινωνικού συνόλου».

Πηγη:alterthess.gr

To σχόλιο του Eddie από το twitter

Σύμφωνα με πληροφορίες ανήμερα της Πρωτοχρονιάς αστυνομικός στο κρατητήριο στην Αμυγδαλέζα κλώτσησε στο στομάχι τον 11χρονο(!!) αιχμάλωτο Τζουνεντ Σουμπεχαν (καταγωγή από το Πακιστάν), ο οποίος και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου του παρέχονται οι πρώτες βοήθειες. Ο ανήλικος είχε ζητήσει πρίν από τον ξυλοδαρμό να πάει τουαλέτα.

Δεκαπέντε ανήλικοι κρατούμενοι ξεκίνησαν απεργία πείνας διαμαρτυρόμενοι για τους βασανισμούς,τους κάθε είδους εξευτελισμούς καθώς και τη ρατσιστική αντιμετώπιση που έχουν στα κρατητήρια από τους μπάτσους.

Πηγη:athens.indymedia.org

Τρεις αστυνομικοί συνελήφθησαν για συμμετοχή στο κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών.

Πρόκειται για τον προϊστάμενο του τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Ασφάλειας Βόλου, έναν αστυνομικό του τμήματος Αλλοδαπών Θεσσαλονίκης και έναν αστυνομικό που υπηρετεί στο Αγρίνιο.

Οι προαναφερόμενοι συνελήφθησαν για συμμετοχή στη σπείρα διακίνησης ναρκωτικών, την οποία εξάρθρωσε η Ασφάλεια Θεσσαλονίκης.

Μέχρι στιγμής συνελήφθησαν 28 μέλη του κυκλώματος, έπειτα από την αξιοποίηση τηλεφωνικών συνομιλιών μεταξύ των μελών του κυκλώματος διακίνησης ναρκωτικών.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της μεγάλης έρευνας που βρίσκεται σε εξέλιξη, οι τρεις αστυνομικοί που συνελήφθησαν είχαν δοσοληψίες με τα μέλη της σπείρας ναρκωτικών, η οποία δραστηριοποιείτο στη Θεσσαλονίκη, στη Θεσσαλία και στην Αιτωλοακαρνανία.

Μάλιστα, οι εν λόγω επίορκοι αστυνομικοί κάλυπταν τους εμπόρους ναρκωτικών, ενώ προσέφεραν ακόμη και ευνοϊκές καταθέσεις για μέλη της σπείρας που συλλαμβάνονταν.

Πηγη:pheme.gr

Καταγγελία της Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα Αναπήρων

Ένας ανάπηρος – τετραπληγικός, Τούρκος πολιτικός πρόσφυγας, ο Τζαφέρ Κουρτ, «τυλίχτηκε σε μια κόλλα χαρτί», σύρθηκε στα κρατητήρια του Αστυνομικού Τμήματος Μοσχάτου και τελικά παραπέμπεται σε δίκη, με χαλκευμένες κατηγορίες που παραπέμπουν σε άλλες εποχές.
Το γεγονός καταγγέλλει η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα Αναπήρων (ΣΕΑΑΝ), σημειώνοντας ότι ο Τζαφέρ Κουρτ είναι αναγνωρισμένος από τη χώρα μας πολιτικός πρόσφυγας, μένει χρόνια στην Ελλάδα, είναι ανάπηρος από τα βασανιστήρια και μετέχει ενεργά στους αγώνες του λαού μας, ειδικότερα δε στις αγωνιστικές  δραστηριότητες και κινητοποιήσεις της ΣΕΑΑΝ.

του Σπύρου Αντωνίου

Την ημέρα ισχυρών τριγμών του αστικού πολιτικού συστήματος, αποτέλεσμα των αποκαλύψεων για την περίφημη λίστα Λαγκάρντ, μια γιγαντιαία επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. στην ΑΣΟΕΕ αποδεικνύει ότι η «αυταρχική δημοκρατία» είναι το τελευταίο καταφύγιο μιας κυβέρνησης που κυριολεκτικά σαπίζει.

Με πρό­σχη­μα την πά­τα­ξη του πα­ρε­μπο­ρί­ου αστυ­νο­μι­κές δυ­νά­μεις ει­σέ­βα­λαν το από­γευ­μα της Πα­ρα­σκευ­ής 28/12 στην ΑΣΟΕΕ, όπου φυ­σι­κά δεν γί­νο­νταν μα­θή­μα­τα λόγω δια­κο­πών. Αφού προ­σή­γα­γαν 16 με­τα­νά­στες μι­κρο­πω­λη­τές και κα­τά­σχε­σαν τα προ­ϊ­ό­ντα τους στο πε­ζο­δρό­μιο της Πα­τη­σί­ων, προ­χώ­ρη­σαν και στο εσω­τε­ρι­κό του Οι­κο­νο­μι­κού Πα­νε­πι­στη­μί­ου. Και όλα αυτά ενώ ο ει­σαγ­γε­λέ­ας δεν πε­ρί­με­νε ούτε την απα­ραί­τη­τη πα­ρου­σία της πρυ­τα­νι­κής αρχής κα­τα­πα­τώ­ντας κάθε δη­μο­κρα­τι­κή λει­τουρ­γία του πα­νε­πι­στη­μί­ου. Τε­λι­κά η έρευ­να έγινε πα­ρου­σία του αντι­πρύ­τα­νη και λίγο αρ­γό­τε­ρα του πρύ­τα­νη.

Kι άλλος συμπατριώτης μας… μάλλον αρχίζουμε να το χάνουμε το «αγαθόν» ελληνικόν DNA. Ουγκ, τι λέτε κι εσείς; Για εγέρθουτου…

Εξιχνιάσθηκε από το Τμήμα Εγκλημάτων κατά Ζωής και Προσωπικής Ελευθερίας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, η ανθρωποκτονία 58χρονου αλλοδαπού αλβανικής καταγωγής και η απόπειρα ανθρωποκτονίας σε βάρος δύο άλλων αλλοδαπών πακιστανικής και αλβανικής καταγωγής, ηλικίας 37 και 57 ετών αντίστοιχα, που διαπράχθηκαν το πρωί της 29ης Απριλίου στις Αχαρνές.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΓΑΔΑ, δράστης είναι ένας 28χρονος ημεδαπός, ο οποίος στις 8 το πρωί της 29ης Απριλίου, οδηγώντας το αυτοκίνητο φίλης του, στη συμβολή της Λεωφ. Θρακομακεδόνων και των οδών Ζακύνθου και Εμμ. Κατάρα στις Αχαρνές, για άγνωστη αιτία διαπληκτίστηκε με αλλοδαπούς που βρίσκονταν στη στάση του λεωφορείου και στη συνέχεια παρέσυρε με το αυτοκίνητό του τον 57χρονο, με αποτέλεσμα να τον τραυματίσει.

Ο Πέτρος Καπετανόπουλος διηγείται στο φακό του left.gr και τον Άγγελο Καλοδούκα τον εφιάλτη που έζησε και ζει γιατί τόλμησε να ζητήσει το λόγο για βασανισμό κρατουμένου από αστυνομικούς. Ο γνωστός δικηγόρος Κώστας Παπαδάκης μας μιλά για τις νομικές συνέπειες αλλά και την αντίσταση στην αστυνομική και κρατική βία.

Υπογράφουμε – διαδίδουμε και διαδηλώνουμε υπέρ του πολίτη Πέτρου Καπετανόπουλου

http://yperkapetanopoulou.wordpress.com/2012/12/22/%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%AF%CE%B4%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%B7%CE%BB%CF%8E%CE%BD/

Όποιος έκανε τον κόπο χθες να παρατηρήσει τα σχόλια εκατοντάδων χρηστών του ίντερνετ στα ενημερωτικά σάιτ κάτω από την είδηση του στυγερού εγκλήματος στην Ξάνθη θα ένιωθε τον ίδιο τρόμο με αυτόν που προκαλεί μία βραδυφλεγής βόμβα που είναι έτοιμη να εκραγεί κάτω από τα θεμέλια του κοινωνικού μας ιστού.

Απειλές για εκδίκηση, απειλές για αυτοδικία, απειλές για πογκρόμ. Με αποδέκτες φυσικά τους συνήθεις υπόπτους που δεν είναι άλλοι από τους σύγχρονους αποδιοπομπαίους τράγους της κοινωνίας μας, τους μετανάστες. Προτού ακόμη στεγνώσει το αίμα από το έγκλημα της Ξάνθης κάποιοι φρόντιζαν να ακονίσουν τα μαχαίρια του τυφλού μίσους προδικάζοντας την εθνικότητα του δράστη. Κάποιοι άλλοι επιχειρηματολογούσαν για το θρήσκευμα του δράστη. Τυφλοί από μίσος προετοίμαζαν ένα κύμα εκδίκησης με στόχο «αιμοσταγείς» μουσουλμάνους και «απάνθρωπους» αλβανούς.

Το σκηνικό της κοινωνικής βίας και της ρατσιστικής μισαλλοδοξίας έχει στηθεί εδώ και καιρό. Κάποιοι φρόντισαν προεκλογικά να εντάξουν στην πολιτική ατζέντα ένα πρόβλημα που για χρόνια οι ίδιοι κρατούσαν επιμελώς κρυμμένο κάτω από το χαλί, δίνοντας έτσι ένα ισχυρό πλεονέκτημα σε αυτούς που σήμερα χαρακτηρίζουν κοινοβουλευτικά επικίνδυνους.

Ελεύθεροι αφέθηκαν οι οκτώ συλληφθέντες που συνελήφθησαν κατά την επιχείρηση της αστυνομίας στην Βίλα Αμαλία αφού πέρασαν σήμερα από ανακριτική εξέταση.

Οι 8 συλληφθέντες κατά την επιχείρηση της αστυνομίας την Πέμπτη στην Βίλα Αμαλία, στην συμβολή των οδών Αχαρνών και Χέυδεν, πέρασαν σήμερα από τον ανακριτή. Οι τρεις εξ’ αυτών απαλλάχθηκαν από κάθε κατηγορία ενώ οι άλλοι πέντε αφέθηκαν ελεύθεροι χωρίς χρηματικές εγγυήσεις με το περιοριστικό μέτρο της παρουσίας σε Αστυνομικό Τμήμα μια φορά τον μήνα.
Πηγη:www.tvxs.gr

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ/ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Σάββατο 27 Ιουνίου στις 5 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί η 3η οργανωτική συνέλευση της 19ης Αντιρατσιστικής Γιορτής στο Κυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών, Γιατράκου 22 στο...