ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Την Κυριακή 26 Αυγούστου πάνω από 150 διαδηλωτές συγκεντρώθηκαν στο Λόφο Yongah, στην Αυστραλία, κοντά στο κέντρο κράτησης μεταναστών για να διαμαρτυρηθούν για τον βασανισμό, την επ ‘αόριστον κράτηση και την επαναπροώθηση προσφύγων.

Η Mελίντα Ιωσήφ αναφέρει: «Είχαμε μεγάλα πανό που ανέγραφαν μηνύματα όπως «Ελευθερώστε τους προσφύγες» και πετάξαμε μπαλόνια ηλίου με μηνύματα γραμμένα σε αυτούς. Όλα αυτά έγιναν ορατά από τους πρόσφυγες τους οποίους εντοπίσαμε στο λόφο στο «χώρο αναψυχής» τους. Δόθηκε επίσης μια ραδιοφωνική εκπομπή, που θα μπορούσε να ακουστεί μέσα από το κέντρο κράτησης. Το RRAN (Δίκτυο Δράσης για τα Δικαιώματα των Προσφύγων) έλαβε επιβεβαίωση από τους κρατούμενους ότι η ένδειξη υποστήριξης και συμπαράστασης που έγινε στο λόφο ακούστηκε σε πολλούς και θα εκτιμηθεί. »

Ελευθερώστε τους πρόσφυγες! Κανείς δεν είναι παράνομος!
Πηγη:http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151143696417376&set=a.10150560408727376.402289.250874162375&type=1&theater

Παγκοσμίως γνωστή για το έργο της Διαλεκτική του Σεξ, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 67 ετών στη Νέα Υόρκη.

Γεννημένη στον Καναδά, η Φάιερστοουν επηρέασε έντονα το αμερικανικό φεμινιστικό κίνημα των ετών του ’70, μετά τη δημοσίευση σε ηλικία 25 ετών του κλασσικού πλέον στη φεμινιστική βιβλιογραφία έργου της, που αντλούσε έμπνευση από τη μαρξιστική ιδεολογία και τη σκέψη της Σιμόν ντε Μποβουάρ (συγγραφέα του «Δευτέρου Φύλου», το 1949).

Μαζί με το Σεξουαλική Πολιτική της Κέιτ Μίλετ και το Ο Θηλυκός Ευνούχος της Ζερμέν Γκριρ, το βιβλίο της αποτελεί ένα από τα κεφαλαιώδη έργα της δεκαετίας του ’70, ενώ ακόμη διδάσκεται ως βασικό εγχειρίδιο σε πολλά πανεπιστήμια.

Mοντεβιδέο ,23 Ιουλίου 2012

Από το συνηθισμένο του τραπέζι στο Café Brasilero στο κέντρο της πόλης, αφήνοντας το κρύο του νότιου χειμώνα έξω από ένα μεγάλο παράθυρο , ο Εντουάρντο Γκαλεάνο επιμένει ότι ”το μεγαλείο της ανθρωπότητας βρίσκεται στα μικρά πράγματα, στα  καθημερινά πράγματα, σ’ αυτά που γίνονται κάθε μέρα, σε  κάθε τι που  κάνουν οι ανώνυμοι άνθρωποι, αγνοώντας ότι το κάνουν”.

Στο πλαίσιο μιας προκλητικά παράδοξης λογικής ο Δήμαρχος Πυλαίας – Χορτιάτη κ. Καϊτεζίδης (η πλειοψηφούσα παράταξη του Δημοτικού Συμβουλίου, αλλά και τμήμα της παράταξης που στήριξε το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ που έδειξαν κατανόηση και ανοχή στην απόφαση του Δημάρχου) θεώρησαν καλό στις εκδηλώσεις μνήμης του Ολοκαυτώματος του Χορτιάτη να προσκαλέσουν με κάθε επισημότητα και τιμή τους επιγόνους των συνεργατών των ΝΑΖΙ. Έτσι δίνεται η δυνατότητα να βρεθεί και η Χρυσή Αυγή ανάμεσα σε όσους «θα τιμούν» τα 149 τραγικά θύματα των ιδεολογικών συγγενών τους.

Τα απανθρακωμένα λείψανα δεκάδων ινδιάνων της φυλής Γιανομάμι ανακαλύφθηκαν στα ερείπια καταυλισμού στην απομακρυσμένη περιοχή Ιροταθέρι του Αμαζονίου, στα σύνορα μεταξύ Βενεζουέλας και Βραζιλίας.

Τη φωτιά φέρονται να έβαλαν χρυσοθήρες είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο πάνω από 80 ιθαγενών, σύμφωνα με οργανώσεις για την προστασία των πρωτόγονων κοινοτήτων.

Το προηγούμενο διάστημα, οι ιθαγενείς Yanomami είχαν καταγγείλει καταπάτηση των εδαφών στα οποία ζουν από τους «κυνηγούς» χρυσού. Λόγω της μόνιμης κίνησης των ιθαγενών, πέρασαν πολλές ημέρες από την ανεύρεση των πτωμάτων μέχρι την καταγγελία του περιστατικού στις αρχές, σύμφωνα με την οργάνωση Survival International.

Το δίκτυο των ομάδων της φυλής Yanomami καλεί τις αρχές της Βενεζουέλας να ρίξουν φως στο περιστατικό και να συνεργαστούν με τη Βραζιλία για τον έλεγχο της δραστηριότητας των χρυσοθήρων. Παράλληλα, καταγγέλλουν ότι έχουν βρεθεί και στο παρελθόν στο στόχαστρο παράνομων κυκλωμάτων χρυσοθηρίας, που τους έχουν επανειλημμένα απειλήσει.

Κι εμείς ρωτάμε, επειδή μεγάλη συζήτηση εχει ανοίξει γύρω από την εγκληματικότητα. Ποια φυλή στην ιστορία έχει κάνει τα περισσότερα εγκλήματα;

Πηγη:http://www.alterthess.gr/content/sfagi-ithagenon-ston-amazonio-apo-brazilianoys-xrysothires

Το τραγούδι «Die Fahne hoch» (Ψηλά το λάβαρο) ήταν ο ύμνος των Ναζί από το 1930 ως το 1945.

 

Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που οι χρυσαυγίτες το αγαπούν, και μάλιστα τόσο ώστε να το τραγουδάνε και αυτοί, με ελληνικούς στίχους:

Δικογραφία σχηματίστηκε σε βάρος πέντε Ελλήνων που κατηγορούνται για την επίθεση ανθρωποκτονίας πέντε Ινδών

Εξιχνιάστηκε από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρεθύμνου, η υπόθεση της απόπειρας ανθρωποκτονίας σε βάρος πέντε υπηκόων Ινδίας, στις 9 Αυγούστου στο Σφακάκι Ρεθύμνου.

Όπως ανακοίνωσε το απόγευμα της Παρασκευής, η αστυνομία, ύστερα από προανάκριση που διενήργησε η Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρεθύμνου, προέκυψε ότι δράστες της απόπειρας ανθρωποκτονίας, ήταν πέντε Έλληνες ηλικίας 15, 17, 18, 18, και 19 ετών.

Από τον ανακριτή Ρεθύμνου, εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης σε βάρος του 17χρονου δράστη, ο οποίος συνελήφθη σήμερα το πρωί, καθώς φέρεται να ήταν αυτός που τραυμάτισε με μαχαίρι τους πέντε αλλοδαπούς.

Επιπλέον από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρεθύμνου, σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος των γονέων των ανήλικων δραστών (15χρονου και 17χρονου), για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.

Τα ξημερώματα της 9ης Αυγούστου οι πέντε Ινδοί που βρίσκονταν σε στάση λεωφορείου στην ανωτέρω περιοχή δέχτηκαν επίθεση από ομάδα πέντε ατόμων που επέβαιναν σε αυτοκίνητο, με συνέπεια να τραυματιστούν και οι πέντε και να μεταφερθούν σε νοσοκομείο.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ μέσω news.247.gr

Περισσότεροι από 95 πρόσφυγες πνίγηκαν στις ακτές της Ιάβας, όταν το πλοίο στο οποίο επέβαιναν με προορισμό την Αυστραλία ναυάγησε.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, στο σκάφος επέβαιναν περίπου 150 άνθρωποι, πιθανότατα πρόσφυγες. Κάποιοι από τους διασωθέντες δήλωσαν πως αυτή ήταν η δεύτερη απόπειρά τους να φτάσουν στην Αυστραλία, προκειμένου να ζητήσουν πολιτικό άσυλο.

Σύμφωνα με τον πλοίαρχο Μανουέλ Νιστορέσκου, ο οποίος διέσωσε μερικούς από τους ναυαγούς, όλοι τους ήταν νέοι και δήλωσαν ότι προέρχονται από το Αφγανιστάν.

Πηγη:www.tvxs.gr

«Περνάει μια μηχανή με δύο Έλληνες και μας λέει: «Είστε γκέι;». Τους λέω: «Ναι, τρέχει πρόβλημα;» και φεύγουν. Καθόμαστε στη στάση. Δεν προλαβαίνω να ανοίξω το πακέτο από τα τσιγάρα, όταν σκάνε οι τύποι τρέχοντας: «Ποιον είπες γκέι, ρε;» φωνάζουν και αρχίζουν το ξύλο. Έφαγα μπουνιές, έβγαλα αίματα, είδα το πεζοδρόμιο δίπλα μου, είδα να κλωτσάνε το παιδί στο κεφάλι…»

Άφεση αμαρτιών στις ΠΑΕ από Κυβέρνηση – Χρυσή Αυγή.  Εκτός της προφανούς γενικότερης συστημικής σύμπλευσης των φασιστών όπως και με την Αγροτική Τράπεζα,  υπάρχουν και οι νεοναζί που στρατολογούνται στους συνδέσμους των ομάδων και δεν πρέπει να δυσαρεστηθούν.  Πιστά σκυλιά της εξουσίας από την ηγεσία ως τη βάση…

Το ‘ροντβαιλερ’ μεσα στην βουλη,εγινε Λασυ

Ευνοϊκή τροπολογία ρύθμισης των χρεών για τις ΠΑΕ Σανίδα σωτηρίας για τις ΠΑΕ που δεν έχουν εξασφαλίσει φορολογική ενημερότητα αναμένεται να αποτελέσει η κατάθεση της τροπολογίας ρύθμισης των χρεών την Πέμπτη στη Βουλή. Η τροπολογία αναμένεται να τεθεί προς ψήφιση την ερχόμενη Τρίτη (28/8) και εκτός συγκλονιστικού απροόπτου η ευνοϊκή ρύθμιση των χρεών των ΠΑΕ θα περάσει σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Δικαιοσύνης. Οι ΠΑΕ που αντιμετωπίζουν πρόβλημα και ενδέχεται να μην πάρουν πιστοποιητικό από την Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού την παρασκευή (24/8), θα έχουν μια δεύτερη ευκαιρία μέσω της υπαγωγής τους στη νέα ρύθμιση. Newsroom ΔΟΛ»

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ/ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Δεν υπάρχει δρόμος για την ειρήνη, η ειρήνη είναι ο δρόμος Γιορτή, διαδήλωση, εργαστήρι ιδεών… Ένα πανηγύρι της συνύπαρξης και της διαφορετικότητας, του αγώνα και...