“Hello this is Moria Television, we are watching Barcelona tonight”. Και ναι η Μόρια έχει το δικό της κανάλι που εκπέμπει στο You tube μέσα από το Κέντρο Κράτησης, την καντίνα, το λεωφορείο και τα φιλόξενα καφέ της πόλης όπου ο Μπάζελ και ο Μουράντ γυρίζουν τα βίντεο των” Τwins 4 ever”. Με χιούμορ και διεισδυτικότητα οι “δίδυμοι” καταγράφουν την καθημερινή ζωή στο καμπ αλλά και την ζωή τους στην πόλη της Μυτιλήνης και τις δυσκολίες που συναντούν. “Γεια σας , είμαι ο Μουράντ δίπλα μου είναι ο Μπάζελ. Είμαι εδώ επτά μήνες και σκεφτήκαμε να κάνουμε ένα κανάλι που θα βγαίνει από τη Μόρια. Δεν είμαστε στην πραγματικότητα δίδυμοι, είμαστε όμως “αδέρφια” που συναντηθήκαμε εδώ στη Μόρια”.