
Το ταξίδι του Ahmad και της Alia, ενός ζευγαριού από το Ιράκ, με το γιό τους Adam από το 2015 έως και το 2020. Οι φωτογραφίες στο άρθρο απεικονίζουν το ταξίδι τους από την Γευγελή στα ελληνικά σύνορα με την Βόρεια Μακεδονία, συνεχίζοντας στην Σερβία, την Ουγγαρία, την Αυστρία και τέλος την Γερμανία. Πήραν άσυλο το 2019 και πια ζουν στο Duiven της Ολλανδίας.




