
Σοβαρές καταγγελίες γύρω από την υπόθεση της κράτησης του 14χρονου μαθητή, αλλά και 4 ακόμα παιδιών 15-17 ετών, στη ΓΑΔΑ, κάνει το Κέντρο Υποστήριξης Νέων ΑΡΣΙΣ Αθήνας. Συγκεκριμένα όπως υποστηρίζει επικαλούμενο τα σχετικά άρθρα της νομοθεσίας ότι δεν προβλέπεται σε καμία περίπτωση η κράτηση ανηλίκου κάτω των δεκαπέντε ετών, προσθέτοντας ότι η κράτηση ανηλίκων γίνεται σε χώρους ακατάλληλους, όπου δεν λαμβάνεται καμία μέριμνα για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων του παιδιού, όπως αυτά ορίζονται στους ελληνικούς νόμους αλλά και στα ευρωπαϊκά κείμενα, τις διεθνείς συμβάσεις που δεσμεύουν τη χώρα μας.




