
To σχέδιο της ΕΛ.ΑΣ για τον περιορισμό των διαδηλωσεων με το επιχείρημα τη «διαχείριση της κυκλοφορίας», με 50% μεγαλύτερη παρουσία αστυνομικών αλλά και κάμερες καταγραφής στις στολές ομάδων της Αστυνομίας, αποκαλύπτει ρεπορτάζ του «Βήματος» αναφερόμενο σε συνεχείς συσκέψεις στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη. «Το 70%-80% των προβλημάτων προκαλούνταν λόγω των άστοχων ενεργειών στελεχών της ΕΛ.ΑΣ. που απέκλειαν για ώρες οικοδομικά τετράγωνα» αναφέρει το δημοσίευμα.




