Μηνιαίο Αρχείο:Σεπτέμβριος 2012

Σε μια ιδιωτική εταιρεία, την Capita, ανέθεσε η κυβέρνηση του Κάμερον, τον εντοπισμό των μεταναστών που δεν έχουν χαρτιά, όπως μάθαμε αυτή την εβδομάδα. Η μεταναστευτική πολιτική περνά στα χέρια της ιδιωτικής πρωτοβουλίας.

Η Capita, που κέρδισε το σχετικό διαγωνισμό, θα πληρώνεται με το κεφάλι και «κατόπιν αποτελέσματος». Υποθέτω ότι και οι μεμονωμένοι κυνηγοί κεφαλών, τους οποίους θα προσλάβει η Capita, θα έχουν ισχυρό οικονομικό κίνητρο να ξετρυπώσουν τους παράνομους μετανάστες όπου και αν αυτοί δουλεύουν ή κρύβονται: σε αποθήκες, σε καταστήματα, σε τζαμιά, σε κατοικίες, σε ρούγες και πλατείες. Ας φανταστούμε τον ακόλουθο διάλογο:  «Τι δουλειά κάνεις τώρα, παιδάκι μου;»        «Ξεβρωμίζω τον τόπο, μαμά. Ξετρυπώνω Τούρκους, Πακιστανούς, Ινδές», θα απαντά με καμάρι το παιδί.  «Ωραίο επάγγελμα διάλεξες, γιόκα μου».       

Προεκλογικά είχε αντιδράσει με οξύτητα στην κριτική που του ασκήθηκε για την πρότασή του να δημιουργηθούν ειδικά στρατόπεδα κράτησης των παράνομων μεταναστών, στα οποία θα απασχολούνται έναντι πινακίου φακής χάριν ιδιωτών επιχειρηματιών. Τότε απέρριψε το χαρακτηρισμό του… ρατσιστή. Είχε ακολουθήσει το… βέτο που έθεσε (και απέσυρε, μετά την κατακραυγή) για τη συμμετοχή του Γρ. Βαλιανάτου στα ψηφοδέλτια. Είχε και πάλι αρνηθεί τις κατηγορίες.

Χθες, σε ανύποπτο εκλογικά χρόνο (ή μήπως οχι), ο επικεφαλής της «Δημιουργίας Ξανά» κτύπησε και πάλι με αφορμή τις αντιδράσεις των μουσουλμάνων για την ταινία και τα σκίτσα σχετικά με τον προφήτη τους. «Αρχίζει να μυρίζει ενοχλητικά μωαμεθάνιο» έγραψε στο διαδίκτυο ο Θ. Τζήμερος, καλώντας άπαντες να πάρουν μάσκες ή «να ανοίξουμε τα παράθυρα (του μυαλού μας, της χώρας, της Ευρώπης)…»

Ευτυχώς σταμάτησε να βρωμάει τζημεριάνιο. Βρώμισε μόνο για 10 μέρες και εξαφανίστηκε.

Πηγη:http://www.matrix24.gr/2012/09/%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CF%89%CE%B1%CE%BC%CE%B5%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BF-%CE%BF-%CF%84%CE%B6%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%83-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%B5%CE%BB%CE%B5/

Τον περασμένο Ιούνιο γρά­φαμε για τους κινδύνους αναβίωσης της ακροδεξιάς τρομοκρατίας μέσα στο ηλε­κτρισμένο κλίμα που δημιουργούν η ξενοφοβία και η εγκληματοφοβία σε συνάρτηση αφενός με το ασφυκτικό περιβάλλον οικονομικής ένδειας και αφετέρου με την εμφάνιση μιας ορ­γάνωσης που μέχρι τότε υπέγραφε προκηρύξεις με βανδαλισμούς μνη­μείων του ΚΚΕ και ξυλοδαρμούς με­ταναστών.

Με αφορμή την αποστολή ενός κειμένου από ακροδεξιό γκρουπούσκουλο με το όνομα «Ε.Ο. 1821», γράφαμε ότι: «Στο κείμενο περιέχο­νται απειλές για προϊούσα κλιμάκωση της βίας, που συνιστούν εν δυνάμει το γενέθλιο εμβατήριο για την ανα­βίωση της ακροδεξιάς τυφλής τρομο­κρατίας».

Μιλούσαμε τότε για μια μορφή τρομοκρατίας διαφορετική από αυ­τήν που ξέρουμε και η οποία, ενώ εί­χε κάνει μεταπολιτευτικά την εμφάνισή της, δεν μπόρεσε ν’ αντέξει τα επόμενα χρόνια με συνέπεια να μπει στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας με­τά την αποκάλυψη, στις 22 Ιανουαρί­ου 1979, εννέα βομβιστών που τοπο­θετήθηκαν από την αστυνομία στην «Οργάνωσιν Εθνικής Αποκαταστάσε­ως», ενώ όλη η υπόλοιπη χρονιά κύ­λησε με διώξεις και συλλήψεις ατό­μων, κάποια από τα οποία ήταν επι­κηρυγμένα, που κατηγορήθηκαν για συμμετοχή στην ΟΕΑ.

Οι μαθητές μαθαίνουν τον ναζισμό από τις… ταινίες
Στον κόσμο των παιδιών η βία είναι παρούσα. Είναι μέρος του παιχνιδιού τους. Πλέον όμως η βία διαχέεται και στην κοινωνία γύρω τους. «Πώς να κρυφτείς απ’ τα παιδιά» τραγουδούσε ο Διονύσης Σαββόπουλος σε εποχές με λιγότερους (ή απλώς πιο πρόσφατους στη μνήμη) κινδύνους για τη δημοκρατία. Δεν προσπάθησε να κρυφτεί ένας 12χρονος μαθητής στον Πειραιά όταν δήλωσε πρόσφατα σε συμμαθητή του στην αυλή του σχολείου: «Εμείς στο σπίτι μας είμαστε στη Χρυσή Αυγή. Δεν ανεχόμαστε τέτοιες συμπεριφορές»… Μήπως το «παιχνίδι» της βίας κινδυνεύει να εδραιωθεί; Μαθητές με ναζιστικά τατουάζ, περίεργες κινήσεις σε σχολεία, καθημερινά κρούσματα βίας. Τα περιστατικά, δυστυχώς, αυξάνονται.
Στο Πρότυπο Δημοτικό Σχολείο στο Κολωνάκι δύο πολίτες μπήκαν στον προαύλιο χώρο την ημέρα του εφετινού αγιασμού, ξεδίπλωσαν μια ελληνική σημαία και έβγαλαν λόγο στους παριστάμενους με θέμα την «ανθελληνική» προπαγάνδα και την επιχείρηση κατάργησης της… ελληνικής ταυτότητας με αφορμή τον περίφημο «πόλεμο για τα φωνήεντα» σχετικά με το βιβλίο της Γλώσσας της Ε’ και Στ’ Δημοτικού.
Στην Πάτρα ο διευθυντής δημοτικού σχολείου, προβληματισμένος για το κτιριακό πρόβλημα, αναρωτήθηκε: «Μήπως να καλέσουμε τη Χρυσή Αυγή;». Για το περιστατικό αυτό διενεργήθηκε ΕΔΕ από το υπουργείο Παιδείας.

Έχετε μιλήσει αρκετές φορές για την παιδική σας ηλικία και για τα πράγματα από τα οποία θέλατε να ξεφύγετε. Πώς είναι όταν σήμερα κοιτάζετε πίσω σε αυτή την εποχή;

Όταν ήμουν τεσσάρων ή πέντε έβλεπα τη ζωή ως θεατής και μόνο. Σε αυτή την ηλικία δεν έχεις δική σου ζωή. Από την ηλικία των οχτώ ή εννιά κατάλαβα ποιος και τι ακριβώς ήμουν. Από τότε άρχισα να καταγράφω τις ζωές των άλλων, αλλά μόνο μέσα στο κεφάλι μου. Στη διάρκεια της εφηβείας ζούσα σε ένα μικρό χωριό και απλά περίμενα – περίμενα να μετακομίσω στη Μαδρίτη, την πόλη των ονείρων μου.

To εύστοχο σχόλιο του τίτλου ανήκει στο galaxyarchis και περιγράφει ευστοχότατα (-grammar nazi: “πλεονασμός!”) το “Μαζί τα Φάγαμε 2.ο”, εκπορευόμενο απο τις ίδιες πένες, απλά Ψηλότερα, Μακρύτερα, Θρασύτερα.

Δεν θα βάλω λίνκς, τα ξέρετε τα κείμενα, τα έχετε δεί, για την άνοδο των ποσοστών της Χ.Α. φταίει το Σύνταγμα, ο Λαζόπουλος, η Ανομία της Αριστεράς, τα γιαούρτια στο Νταλάρα, πιθανότατα και οι Κακές Σκέψεις την ώρα που Αυνανίζεσαι.

Το ΒΗΜΑ σήμερα: διπλάσιες αναφορές και «αναλύσεις» σήμερα για τη ΧΑ απ΄ότι για το ΣΥΡΙΖΑ.Πληθώρα αναλύσεων για τη «θεωρία των δυο άκρων», αλλά πάει κι ένα βήμα παραπέρα:δείχνει προτίμηση στο ναζιστικό άκρο.

Η Κίνηση «Απελάστε το ρατσισμό» Κορυδαλλού – Νίκαιας, διοργανώνει την Τρίτη 25 Σεπτέμβρη στις 7 μ.μ. στο Πνευματικό Κέντρο Κορυδαλλού (Αίθουσα «Πλειάδες»)
(Γρ. Λαμπράκη & Καρυταίνης 4, 3ος όροφος) προβολή το «Αυγό του Φιδιού» της Νίνας Γεωργιάδου. Θα ακολουθήσει ανοιχτή συζήτηση με ομιλητές τους:
• Γιάννη Βαρδουνιώτη – πρόεδρος Β’ ΕΛΜΕ Πειραιά
• Παναγιώτη Λίλλη – Κίνηση Απελάστε το Ρατσισμό — στην τοποθεσία Πνευματικό Κέντρο Κορυδαλλού (αίθουσα «Πλειάδες»).

Δριμεία επίθεση εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ και της Χρυσής Αυγής εξαπολύει Θεόδωρος Πάγκαλος σε άρθρο του με τίτλο «Ένα σύγχρονο κίνημα τραμβούκων», που δημοσιεύεται στην εφημερίδα «Βήμα της Κυριακής»

 

«Τα τελευταία τρία χρόνια συστηματικά διοργάνωσαν τραμπουκισμούς παλαιοκομμουνιστικά κομάντο του ΚΚΕ ή νεοκομμουνιστές του ΣΥΡΙΖΑ με τη βοήθεια βέβαια σύσσωμου του αντιεξουσιαστικού χώρου και των αναρχικών, αλλά και με τη συμμετοχή νεοφασιστών της Χρυσής Αυγής ή ακροδεξιών οπαδών του Παναγιώτη Καμμένου», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια προσθέτει: «Είχα προσωπικά την τύχη να υποστώ αποδοκιμασίες σε δύο ή τρεις δημόσιους χώρους της Αθήνας, αλλά και στην Οξφόρδη, το Παρίσι και το Βερολίνο. Οι συμμετέχοντες δεν ξεπερνούσαν ποτέ τα 20-30 άτομα. Είχαν σχεδόν πάντα την ίδια αξιοθρήνητη εμφάνιση, ατημέλητοι, με χλωμά πρόσωπα και πλήρη απουσία επιχειρημάτων ή έστω οποιουδήποτε συνθήματος που θα μπορούσε να κινήσει το ενδιαφέρον. Όποτε άρθρωναν λόγο, αυτός ήταν ασυνάρτητος και όποτε τους προσφέρθηκε η δυνατότητα να εκφράσουν την άποψή τους προτίμησαν να διαλύσουν τη συγκέντρωση με άναρχες κραυγές και πράξεις που δεν είχαν καμία σχέση με οποιαδήποτε πολιτική άποψη».
Επίσης, σε άλλο σημείο του άρθρου του υποστηρίζει ότι: «Αν ο κύριος Μιχαλολιάκος και οι μαυροφορεμένοι του είναι τα SS, τότε ο κύριος Τσίπρας και τα παρδαλά στίφη του είναι τα SA με όρους Βαϊμάρης».
 Πηγη:www.alterthess.gr μέσω left.gr

Πάνω από 500 άτομα στη Συναυλία της Αντιφασιστικής Δράσης Μεγάρων, εξαιρετικά καλό το κλίμα, κόσμος από όλη τη γύρω περιοχή, πολλή νεολαία αλλά και μεγαλύτερες ηλικίες. Όλα αυτά, παρά την ανάκληση της άδειας από το δεξιό Δήμαρχο δύο μέρες πριν από τη συναυλία, με τη δικαιολογία πως θα γίνουν επεισόδια, καθώς είχε – λέει – την «πληροφορία» από την αστυνομία πως θα έρχονταν τρία πούλμαν με Χρυσαυγίτες! Φυσικά κανένας φασίστας δεν τόλμησε να εμφανιστεί και τα προγραμματισμένα για την Κυριακή εγκαίνια των νέων γραφείων των νεοναζί στην πόλη αναβλήθηκαν… Η Κίνηση «Απελάστε το ρατσισμό» ήταν εκεί και χαιρέτισε την εκδήλωση, όπως επίσης η Αντιφασιστική Πρωτοβουλία Κορίνθου, τα ΑΛΑΝΥΑ και η ΚΕΕΡΦΑ. Σημειωτέον πως η Χρυσή Αυγή στην πόλη είχε πάρει 15% στις εκλογές. Με δυο λόγια: Ούτε στα Μέγαρα ούτε πουθενά, τσακίστε τους φασίστες σε κάθε γειτονιά!