Μια ομάδα Παλαιστινίων ακτιβιστών έσκαψαν μια τρύπα στο ισραηλινό τείχος, στη Δυτική Όχθη για την 25η επέτειο από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου
Μια μικρή ομάδα ακτιβιστών που συνδέονται με τα κινήματα αντίστασης σε χωριά βορειοδυτικά της Ιερουσαλήμ προκάλεσαν ρωγμή στο «Τείχος του Απαρτχάιντ», ως μια συμβολική χειρονομία για τον εορτασμό της πτώσης του Τείχους του Βερολίνου και για να επιστήσουν την προσοχή στα δεινά του παλαιστινιακού λαού.


– See more at: http://left.gr/news/dytiki-ohthi-symvoliko-rigma-sto-teihos-toy-aparthaint-fot?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+leftgr+%28left.gr%29#sthash.ZeAq9LRH.dpuf
165






