Κρεσέντο μισανθρωπισμού από τους Άδωνι Γ. και Γ. Μουρούτη με αφορμή την αιματηρή επίθεση στα γραφεία της Charlie Hebdo στο Παρίσι.
Η επίθεση πιθανότατα, αν και μέχρι την ώρα που γράφουν οι κάτωθι κύριοι δεν έχει επιβεβαιωθεί, είναι από ισλαμιστές εξτρεμιστές.
Αν άνοιγαν τα σύνορα και ορδές αιμοδιψών μουσουλμάνων κατέκλυζαν την Ευρώπη, λεηλατούσαν, σκότωναν, έχτιζαν -το πιο φρικτό απ’όλα- τζαμιά στην Αθήνα.
Νεκροί από εξτρεμιστική επίθεση στη Γαλλία, αυτοί μετράνε.
Νεκροί από ακροδεξιά κυβέρνηση στους φράχτες της Ελλάδας, αυτοί χρειάζονται.
Αηδία.
– See more at: http://left.gr/news/adonis-g-kai-moyroytis-paragoyn-politiki-yperaxia-stis-plates-ton-nekron-toy-parisioy-kai-ohi?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+leftgr+%28left.gr%29#sthash.jCn5DF31.dpuf






