Στις 30/01/2015 στα πλαίσια της ημέρας κοινής δράσης ενάντια στις φυλακές Δομοκού υψίστης ασφαλείας τύπου Γ, πραγματοποιήθηκε στα Τρίκαλα παρέμβαση με μοίρασμα κειμένων και ταυτόχρονα δρώμενο-αναπαράσταση των συνθηκών αιχμαλωσίας στο Γκουαντάναμο.
ΨΑΧΝΕΙΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ;
ΑΡΠΑΞΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ
Το ελληνικό κράτος έχτισε στο Δομοκό ένα υπερσύχρονο κέντρο για βασανισμό κρατουμένων στα πρότυπα άλλων ευρωπαϊκών κρατών.
ΑΜΟΙΒΗ ΚΑΛΗ
Αν είσαι άνθρωπος χωρίς ενδοιασμούς, διατεθειμένος να υπηρετείς τους αφέντες σαν πιστό σκυλάκι, αυτή είναι η μεγάλη σου ευκαιρία για επαγγελματική αποκατάσταση.
Το καθημερινό πρόγραμμα περιλαμβάνει:
α) απομόνωση των κρατουμένων σε αποστειρωμένα τσιμεντένια κελιά,
β) περιορισμούς στα επισκεπτήρια συγγενών και λοιπών αγαπημένων προσώπων,
γ) περιορισμούς στην αλληλογραφία και στις τηλεφωνικές επικοινωνίες,
Νέα υπόθεση με μίζες ύψους 62 εκατ. ευρώ ερευνά το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, όπως δήλωσε ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Τόσκας.
Μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό “Στο Κόκκινο”, ο Νίκος Τόσκας αναφέρθηκε σε έγγραφο που ερευνάται και από το οποίο προκύπτει πως έχουν δοθεί 62 εκατομμύρια “από εδώ και από εκεί”.
«Μετά τη σύλληψη 2 επαναστατών από την Τουρκία σε ένα φουσκωτό ανοιχτά της Χίου στις 30 Ιούλη 2013, άρχισε ένα μεθοδευμένο κυνήγι των επαναστατών από την Τουρκία. Έγιναν έφοδοι στα σπίτια πολλών προσφύγων, συλλήψεις και κρατήσεις. Πραγματοποιήθηκε έφοδος στα γραφεία της Επιτροπής Αλληλεγγύης στους Κρατούμενους, τα οποία βρίσκονται στα Εξάρχεια, και τα γραφεία λεηλατήθηκαν. Κατασχέθηκαν εκατοντάδες γραπτά και έγγραφα, καθώς επίσης και το αρχείο, μολονότι όλα ήταν νόμιμα. Οι υπολογιστές και όλα τα ψηφιακά αρχεία μεταφέρθηκαν στην αντιτρομοκρατική για να ερευνηθούν. Σε όλη την προανακριτική διαδικασία συνέδραμαν τόσο η Τουρκία όσο και το FBI. Μετά από όλα αυτά ακολούθησαν άγριες επιθέσεις.
Συνελήφθησαν πολλά άτομα και κρατήθηκαν, με τον ισχυρισμό των διωκτικών αρχών ότι χρησιμοποιούν ως πηγή των αποδείξεών τους ένα USB. Πέρα από ένα USB, δεν υπήρχε κανένα άλλο αποδεικτικό στοιχείο. Ισχυρίστηκαν ότι στο αναφερόμενο USB γράφονται ψεύτικα ονόματα και ότι χρησιμοποιούν τον Αίσωπο. Και κατόπιν, στηριζόμενοι αποκλειστικά και μόνο σε εκδοχές κατασκεύασαν τις κατηγορίες. Επιπλέον, τα αδικήματα για τα οποία τους κατηγορούσαν ήταν αδικήματα για τα οποία προβλέπονται βαριές ποινές. Όλη η δικογραφία στηρίχτηκε στην ερμηνεία – εκδοχές του υλικού του USB. Και ζητήθηκε η βαριά καταδίκη τους με βάση αυτές τις ερμηνείες – εκδοχές.
Τις πρώτες μέρες και στο δικαστήριο δημιουργήθηκε ένα κλίμα τρομοκρατίας. Απαγορεύτηκε η κυκλοφορία στους δρόμους που οδηγούν στο δικαστήριο. Εκτός από τους συγγενείς και τους μάρτυρες των κατηγορουμένων, απαγορεύτηκε σε όλους τους άλλους να εισέλθουν στην αίθουσα συνεδριάσεων του δικαστηρίου. Οι δικηγόροι αντέδρασαν στην απόφαση του δικαστηρίου να ολοκληρωθεί η δίκη έως τις 22 Γενάρη και δήλωσαν ότι θα απέχουν από την ακροαματική διαδικασία αν πρόκειται να επισπευσθεί η διαδικασία για να τελειώσει γρήγορα η δίκη και να βγει μια βιαστική απόφαση και ότι δεν θα δεχτούν αυτό το χρονοδιάγραμμα της δίκης. Μετά από αυτό τον αγώνα των δικηγόρων η δίκη που διακόπηκε στις 22 Γενάρη συνεχίστηκε μετά τις εκλογές από το σημείο στο οποίο είχε διακοπεί.
Περιστατικά παιδιών με υποσιτισμό σε σχολεία του δήμου Αθηναίων, κοινοποίησαν εκπαιδευτικοί σήμερα, κατά τη διάρκεια του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Αθηναίων, αφού οι σοβαρές καθυστερήσεις στο διεθνή διαγωνισμό προμήθειας τροφίμων – ύψους σχεδόν 1 εκατ. ευρώ – έχει στερήσει το Δημοτικό Βρεφοκομείο από τη δυνατότητα να προετοιμάζει καθημερινά 10.500 μερίδες φαγητού που διανέμονται στους βρεφονηπιακούς σταθμούς, στα σχολεία και στα συσσίτια του δήμου.
Ήδη από τον περασμένο Οκτώβριο η τροφοδοσία του Δημοτικού Βρεφοκομείου γίνεται από χορηγίες, με αποτέλεσμα να προετοιμάζονται μόνον οι 4.500 μερίδες φαγητού για τους βρεφονηπιακούς σταθμούς. Στα σχολεία δεν μοιράζονται μερίδες, ενώ τα συσσίτια του δήμου Αθηναίων έχει αναλάβει κέτερινγκ που έχει και στο παρελθόν διανείμει μερίδες στα συσσίτια.
Δυο εκπαιδευτικοί, η Ανδριανή Προκόπη από τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών «Παρθενώνας» και ο Μαριόλης Δημήτρης από τον Α΄ Σύλλογο Εκπαιδευτικών «Αμπελόκηποι», αναφέρθηκαν σε περιστατικά υποσιτισμού παιδιών στα σχολεία. Οι δυο εκπαιδευτικοί χαρακτήρισαν την κατάσταση «δραματική», σημείωσαν, ότι καλούνται «να διδάξουν σε παιδιά που πεινάνε», ενώ ο κ. Μαριόλης αναφέρθηκε ειδικά στην περίπτωση «παιδιού που είχε να φάει δυο ημέρες».
Κατά την περσινή σχολική χρονιά διανέμονταν από το δήμο 1.200 μερίδες σε παιδιά σχολείων, ενώ – όπως είπε ο κ. Μαριόλης – τη φετινή χρονιά τα αιτήματα αυξήθηκαν στην αρχή της σχολικής χρονιάς κατά 600. Όπως εξήγησε, τα αιτήματα συμπληρώνονται από τους διευθυντές των σχολείων -οπότε δεν τίθεται θέμα μη αξιοπιστίας τους- και ο αριθμός τους είναι σταθερά αυξητικός.

Συναντώ την κυρία Αναστασία στο σπίτι της κόρης της στην Ιστιαία, όπου έχει βρει καταφύγιο μετά τον άγριο ξυλοδαρμό που υπέστη από το γιο της ηλικιωμένης γυναίκας στην οποία δούλευε ως οικιακή βοηθός. Έχουν περάσει πέντε μέρες, όμως τα σημάδια στο πρόσωπο και το σώμα της είναι ακόμα έντονα. Η Raycheva Siyka Todorova ή Αναστασία όπως τη φωνάζουν στην Ελλάδα, κατάγεται από τη Βουλγαρία, ζει κι εργάζεται στην Ιστιαία και τις γύρω περιοχές τα τελευταία 15 χρόνια.
Η 50χρονη είχε αναλάβει τη φροντίδα μιας ηλικιωμένης γυναίκας στο Τσιφλίκι της Ιστιαίας 3-4 μέρες πριν το περιστατικό ξυλοδαρμού. Ο μισθός της θα ήταν 400 ευρώ το μήνα χωρίς ασφάλιση όπως υποστηρίζει, με την υποχρεώση να βρίσκεται στο σπίτι μέρα-νύχτα, θα είχε ένα ρεπό την εβδομάδα και τη δυνατότητα να φεύγει για κάποιες ώρες ώστε να βλέπει την οικογένειά της. Τον εργοδότη της τον γνώριζε ήδη αφού δούλευε για 4 χρόνια σε μία άλλη οικογένεια στην περιοχή. Όπως λέει η ίδια δεν ήταν άγριος μαζί της και δεν της είχε δώσει ανάλογα δείγματα.

To σπίτι της κόρης της κυρίας Αναστασίας στην Εύβοια, όπου και την συναντήσαμε
Το απόγευμα της Πέμπτης 29 Ιανουαρίου, ο εργοδότης της την κατηγόρησε πως έκλεψε 900 ευρώ από το σπίτι της μητέρας του, κάτι που η ίδια αρνήθηκε. Λίγο αργότερα ο άντρας επέστρεψε με άλλους δύο γνωστούς του, την έδειραν, την έδεσαν χειροπόδαρα και την οδήγησαν σε μία σούδα (βάλτο με νερό), σύμφωνα με όσα καταγγέλει η ίδια.
Βασισμένο σε χιλιάδες σελίδες μαρτυρικών καταθέσεων, φωτογραφικό υλικό και άλλα ντοκουμέντα, το βούλευμα αποτυπώνει τη δομή, ιεραρχία και τους βίαιους στόχους της εγκληματικής οργάνωσης που δρούσε σχεδόν ασταμάτητα από το 2008.
Μάλιστα, όπως σημειώνεται στο βούλευμα, μετά την είσοδο του κόμματος στη Βουλή η εγκληματική δράση κορυφώνεται.
Αυστηρή ιεραρχική δομή με τον Μιχαλολιάκο στην κορυφή
Οπως προκύπτει από το βούλευμα, ο προφυλακισμένος Νίκος Μιχαλολιάκος, ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος της οργάνωσης. Επικεφαλής και εκείνος που έδινε τις εντολές.
Οι βουλευτές λειτουργούσαν ως περιφερειάρχες μεταφέροντας τις εντολές της ηγεσίας στους πυρηνάρχες.
Εγκληματική δράση: Βίαια χτυπήματα κατά όλων των «αντιπάλων»
Σύμφωνα με τους δικαστές η επιχειρησιακή δράση της οργάνωσης είχε σκοπό στην αντιμετώπιση δια της βίας αντιφρονούντων, αλλοδαπών και όσων θεωρούνται ιδεολογικοί εχθροί.